Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Itse tykkään ihan niistä aidoista ja alkuperäisistä Taffel Chipseistä.
Taffel Broadwayt on ne mitä yleensä ostetaan jos Furious sipsejä ei ole saatavilla. Ollaan enemmän sipsi ihmisiä jotenka karamellit ja suklaat on jääneet kauppoihin ja lapsetkin (teinit) haluavat sipsejä mieluummin.
Pipersin siideriviinietikka-suolasibs. Muutkin Pipersit on herkkua.
Miksi Taffelilla oli se kisa kun ei edes voittaja sipsejä löydykään kaupoista? Omasta mielestä oli parhaita ne Lime drizzlet.
Perunankuoret on paskaa, siis jos et vielä ole kuollu kokeelliseen piikkiin niin tapa ittes suolaan ja transrasvaan. Minä syön nyt ilman piikki rasitetta porkkanaa.
Mun paras on joku näistä mitkä löytyvät kotoani.
Joko Taffelin:
- Furious
- classic Grills
- Bravo 3
- classic Chips 2
- less-fat Broadway sourcream and onion
Mä oon kauhee hamstraamaan kotiini kaikkea ja makeiset kuuluu niihin.
Merilevästä valmistetut sipsit.
Vierailija kirjoitti:
Mun paras on joku näistä mitkä löytyvät kotoani.
Joko Taffelin:- Furious
- classic Grills
- Bravo 3
- classic Chips 2
- less-fat Broadway sourcream and onionMä oon kauhee hamstraamaan kotiini kaikkea ja makeiset kuuluu niihin.
Suosittelen laatimaan testamentin pikaisesti.
Piiiitkään oli tauko au pair vuoden jälkeen etten syönyt sipsejä kun mun host family ei antanut mun syödä mitään muuta välipaloiksi tai iltapalaksi kun sipsejä sipsejä sipsejö. Tai paahtoleipää, joiden molemmille puolille kunnon voita ja juustoa ja sitten väliin sipsejä (tuo oli jokapäiväinen iltapala, onneksi aamuisin sai syödä muroja Perheen isä teki nuo leivät aina kaikille illalla. Ja ne oli vielä niitä älyytömän suuria vehnäpaahtoleipiä jenkki tyyliin). Lihoin tuona aikana 15 kiloa, mutta onneksi laihduin kun palasin Suomeen ja kun sain oman ruokani ja liikkumiseni määrätä, mutta viisi vuotta oli taukoa sipseistä ja paahtoleivistä. Nyt taas pikkuhiljaa syönyt ja tykästynyt niihin linssisipseihin :)
Taffelin Juuso snacks on kaikkein parhaimmat ikinä koskaan!
Onpan monta vuotta kun viimeksi olen sipsejä maistanut. Taidanpa jättää taaskin väliin.
Ohis, mutta K-ryhmä on nostanut kyllä niin törkeästi kerralla sipsipussiensa hintoja, että hyllylle jää.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta K-ryhmä on nostanut kyllä niin törkeästi kerralla sipsipussiensa hintoja, että hyllylle jää.
Tuon huomannut kanssa. Lähi K-Marketissa oli Broadway pussi 3.95 euroa.. ei tullut kyl ostettua vaikka mieli teki. No ainakaan ei pääse lihomaan, vaikka laiha olenkin
Poppamiehen "Cheesy Jalapeno" sipsut on vaan PARHAUTTA.
Vierailija kirjoitti:
Kartanon tilli&kermaviili <3 harmi että on niin kalliita...
Kerranhan se kirpaisee, vai syötkö niitä joka päivä?
kukamuumuka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kartanon tilli&kermaviili <3 harmi että on niin kalliita...
Kerranhan se kirpaisee, vai syötkö niitä joka päivä?
Vähän ohis, mutta mies söi ennen ruoan hinnan nousua joka päivä 1-2 Broadwayn isoja megapusseja ja sitten kun hinnat nousi, hän lopetti ja syö niitä vain joka toinen päivä yhden pussin
Pringles Texas BBQ sauce sipsit on niiiiin hyviä ja ehdoton lemppari