Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Rustasta saa OLW:n Tilli & Ruohosipulisipsejä. :)
Sipsit on pelkkää paskaa, syökää oikeaa ruokaa, hyviäki naposteltavia saa tehtyä ilman e-koodeja ja muuta paskaa
Rupesi lähinnä huvittamaan : ) . Kun mainitaan, että mikä on kivan makuinen, kun justiin oon päässy erilleen siitäki mielenteosta : D. Niitä söis vaikka joka päivä. Harmi, että kun ne ei ole yhtä terveellisiä syödä kuin tavallista ruokaa.
Kun tulee ikää, ei enää maistu sipsit tai karkit niinkuin Tai näin ainakin itsellä. Jos nyt sipseistä mainitisi, niin ehkä Taffelin Ranchit jonkun hyvän dipin kanssa.
Lidlin Snack Day Tilli & Kermaviili. Suomalaista tekoa perunoista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
kukamuumuka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kartanon tilli&kermaviili <3 harmi että on niin kalliita...
Kerranhan se kirpaisee, vai syötkö niitä joka päivä?
Vähän ohis, mutta mies söi ennen ruoan hinnan nousua joka päivä 1-2 Broadwayn isoja megapusseja ja sitten kun hinnat nousi, hän lopetti ja syö niitä vain joka toinen päivä yhden pussin
Lentäisi oma akka pihalle jos noin paljon söisi. Sama olisi jos olisin nainen ja olisi mies. Ei voi tajuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta mies söi ennen ruoan hinnan nousua joka päivä 1-2 Broadwayn isoja megapusseja ja sitten kun hinnat nousi, hän lopetti ja syö niitä vain joka toinen päivä yhden pussin
HUH! järkyttävä määrä tuokin. Itse en kestäisi puolisolta että joka päivä pitää vetää sipsejä tai karkkia
Siksi piilotan omat karkit ym. herkut puolisolta. Voin syödä vaikka jokapäivä, kunhan en jää kiinni. Onneksi meillä on sokkeloinen talo, tämä ei onnistuisi kaksiossa! Se mitä hän ei tiedä ei voi ärsyttää 😄
Maalaisperunalastut creme fraichen ja caviartin kanssa, sit jos pelkästään sipsiä niin tryffelisipsit tai creamy aioli.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Snack Day Tilli & Kermaviili. Suomalaista tekoa perunoista alkaen.
Onko nää yhtään samankaltaisia kuin Kartanon perunalastut? Syön sipsejä harvoin, mutta ne oli lapsesta asti mun lempparisipsejä siihen päivään asti kun ne pilattiin uusimalla resepti :( Eivät ole enää yhtä rapeita kuin ennen ja makukin on muuttunut. Harmittaa.
ykkösenä perus originellit,ilman poimuja ja mausteita,toisena tulis varmaan linssisipsit
Tällä hetkellä suosikkini on Oatis merisuola.
Aito Cheddar linssi-juustonaksut. Ja kaikki vain suolattu tosi rapeat. Taffelin pahviset poimulastut ei kuulu tähän joukkoon
Estrella, maalaisperunalastut 150 g pussi. Ihania.
Kumpa pääsisi eroon sipsiaddiktiosta. Olisiko vinkkejä.. En juo viinaa, en polta, urheilen - mutta sipsit. Siihen kaatuu terveellinen elämä.
Tanssii läskejen kanssa!