Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Estrellan salt & vinegar tai sitten ihan perus Taffelit, nämä vaatii sitten jo dipin kaveriksi. Nykyään tulee harvemmin sipsejä syötyä, mutta joskus iskee himo. Pakkauskoko saisi olla pienempi, aina jää puoli pussia pehmenemään/haaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan pakko?
taidankin tehdä seuraavaksi "paras siideri" ketjun
Poppamies Hot Habanero - noita kun vetää pussillisen, niin endorfiinikiksit ovat aika mahtavat sen jälkeen, kun silmät, nenä ja suu lakkaavat vuotamasta...
Ne exramaustetut, oli ainakin kirkkaan vihreä ja oranssi pussi. Olivat järjettömän koukuttavia. Ei taida enää olla edes olemassa, vai tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Estrellan Herkku. Siis ne sileät ja suolatut peruslastut. Jonkun hyvän dipin kanssa tai ihan vaan sellaisenaan.
Näille ääni. Keltainen pussi o/
Kaikissa suomalaisissa sipseissä on aivan liikaa suolaa.
Itse syön vain perussipsejä ja vähäsuolaisin taitaa olla Pipersin perusversio, se sininen. Toki kallis, mutta en syökään usein enkä montaa pussia kerralla.
Jotenkin vaan nurinkurista että joutuu maksamaan enemmän siitä, että jossain tuotteessa on vähemmän suolaa.
Estrellan artisan sipsit, varsinkin garlic-chili
mieluummin naposteluporkkanoita
🥕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrellan rough cut sourcream&onion. Miksi näiden valmistus piti lopettaa, olivat parhaita ikinä! Rapeita maalaisperunalastuja kunnon mausteilla.
Kokeile Estrellan Artisan -sipsejä. Ovat todella rapeita ja hyvin mausteita. Nämä minun suosikki.
Niinpä. Meidän kylästä ne katosi joka kaupasta suunnilleen samaan aikaan. Luulin että ne lopetettiin, mutta ei ilmeisesti. Täällä vaan joka kauppa päätti jättää pois valikoimasta samaan aikaan.
Lidlin Snack dayn tilli & kermaviili maalaisperunalastut
Mä en tiedä mikä siinä on, että Estrellan sipseistä mulle tulee paha olo ja Taffelin sipsiä menee vaikka kuinka paljon suihini ilman huonoa oloa.
Taffelin sipsit ovat mulle parasta ja niistä mä ostelen Bravo, Sips, Furious ja Chicken flavor Chips -pusseja. Maku vaihtelee mikä milloinkin maistuu parhaimmalta.
Rstrellan merisuola ja hyvä dippi
Estrellan (uutuus?) Karamellisoitu punasipuli. En aina oikein pidä perunalastuista mutta nämä olivat tosi hyviä, sellainen vähän suolaisenmakea maku
No voi jumal... Kyllähän joku kämäinen leipä varmaankin ajaa saman asian. Mitäpä sitä toisaalta elämästä nauttimaan.
kroppa kiittää kirjoitti:
mieluummin naposteluporkkanoita
🥕
Oliko aiheena napostelukasvikset, juurekset jne?
Vierailija kirjoitti:
Taffelin tavalliset.
Tää , siinä paperipussissa .
Kunnolla nahkeutuneet juustonaksut on parhaita mutta ei niitä jaksa oikein odottaa. Miksei voida myydä valmiiksi nahkeita :(