Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat sipsit?

Vierailija
21.01.2015 |

Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.

Kommentit (325)

Vierailija
201/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ainakin sipsini itse, luulin että muutkin olisivat jo älynneet eron omatekoisen ja kaupan teollisen paskan kanssa :/

äitiyslomalaisilla on aikaa näperrellä yhteiskunnan elättämänä, vai elätkö pysyvästi miehen siivellä?

Vierailija
202/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Original.

Ei maistu muiden merkkien sileät sipsit samalta!

Hyviä pelkältään tai suunnilleen minkä vaan dipin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin sileät grillisipsit. Poimitetut liian paksuja ja kaikki muut maut pahoja. Pahimmat ovat tomaatti, ranch, manhattan sipsit. Ei pysty ei. Estrellat maistuu kaikki taas oksennukselta. Pringlesit taas pahvilta.

Vierailija
204/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on ne, jotka jätetään sinne kaupan hyllylle.

Kukaan ei tarvitse sipsejä

Vierailija
205/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikian vihreä chili, ja sit se kultainen pussi missä oli parmesania tai jotain. Ja poppamiehen jalapeno-cheddar. Nam

Vierailija
206/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikiat sipsit.

Vierailija
207/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamattomat sileät ja poimutetut Taffelin/Estrellan sipsit

Vierailija
208/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pannun liedelle , siivutan 1-2 pestyä pottua n. 4 mm siivuiksi, jotka ladon pannuun. Maustan hyvin. Sammutan lieden. Käytän kantta tai tinapaperia pannun päällä. Pian on kystä kyllä. Ja terveellistä.

Vierailija
209/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noi Estrella-tyypit trolleja vai myyjiä, vai onko jokin genettinen vika tai sairaus joka saa ne maistumaan hyviltä?

Itse olin hämmästynyt, että Estrella on vielä kymmenienkin vuosien jälkeen yhtä ällistyttävän pahaa. Muihinkaan avosteluihin täällä ei voi tietenkään luottaa, vaan täytyy ostaa itse.

Olen paljon erilaisia perunalastuja syönyt ikäni aikana, ja Estrella on niistä ylivoimaisesti surkeinta, että jos jokin muu on pahaa, niin voi kannattaa kokeilla Estrellaa.

Vetailuna voi antaa Klarna-maksun, jota täällä kun tullut esiin, niin iso ryntäys on tullut tukea sille. Kyseinen on ruotsalainen maksujärkestelmä, jossa yksityisyys on surkein mahdollinen, sen lisäksi, että yksityisyys Rutosissa on yksi surkeimmista. Paytrail on paljon parempi maksujärkestelmä, ja taitaa olla lisäksi suomalainen.

Vierailija
210/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan pannun liedelle , siivutan 1-2 pestyä pottua n. 4 mm siivuiksi, jotka ladon pannuun. Maustan hyvin. Sammutan lieden. Käytän kantta tai tinapaperia pannun päällä. Pian on kystä kyllä. Ja terveellistä.

Mitä on tinapaperi?

Vierailija
211/325 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrellan punasipuli on ihan ehdoton :P Lay'silla on myös joku tosi hyvä, nyt en saa päähäni sen nimeä. 

Mun makuun taas Oikiat on liian nahkeita eli eivät ole tarpeeksi rapeita. 

Vierailija
212/325 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin furious on parhainta, tai ainakin meidän perhe tykkää tuosta eniten. Estrellan sipsit on ollu pahimpia, lukuun ottamatta kickers sipsejä jotka ovat hyviä. Tosin en tiedä onko niitä enään myynnissä.

Vierailija
213/325 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doritosin Flaming Hot nachot on ihan parasta. Sopivasti tulisiakin vaikka tulisemmatkin menisi.

Vierailija
214/325 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitkä vaan maustamattomat ja ehdottomasti sileät sipsit. Makua sit dipistä.

Vierailija
215/325 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikasipsit! Kaikkien firmojen käy. Joskus tehnyt myös itse.

Vierailija
216/325 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään nimenomaan estrellasta. Parhaita ovat ne perussipsit pelkällä suolalla, jotenkin se perunan maku on niissä paras. Myös saman merkin etikkasipsit on ihania, vaikka niissä onkin välillä melkoisesti tasovaihtelua: välillä hyvinkin etikkaisia, välillä makua tuskin huomaa.

Sour cream & onion, joka ilmeisesti on Suomen suosituin maku, suosiota en sen sijaan voi ymmärtää. Minusta ne ovat hirveitä, oletan että se johtuu maitojauheesta.

Vierailija
217/325 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin heartsit ollut meidän suosikkeja.

Vierailija
218/325 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroshopperin sourcream & onionit oli parhaita. Harmi ettei saa enää mistään.

Taffel Kartanon linssisipsit kermaviilillä ja punasipulilla ajaa saman asian.

Vierailija
219/325 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiterissä on satunnaisesti tulisia Inferno-sipsejä.

Minusta aika hyviä, eikä liian inferno. Sopivan tulinen paprikasipsi.

Vierailija
220/325 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sipsit vasta/maistoin ekaa kertaa sipsejä tuossa aikuisiällä vuosi sitten koska meidän kotiin ei vanhemmat antanut lasten ostaa/syödä sipsejä koska heillä oli joku outo pinttymys että vain sipsit lihottaa lapsia mikäli sinänsä oli huvittavaa koska vanhemmat itse söivät niitä pussikaupalla viikossa ja me lapset saimme vedellä jäätelöä, sokerilimsoja, karkkia, suklaata, popcornia ym mielin määrin, mutta nuo sipsit olivat heille jotenkin se punainen vaate. Muistan kun äiti kavereiden synttäreillä kyyläsi tarkasti ettei me lapset vaaaaaan syötäisi/maistettaisi sipsejä. Nuorempi sisko sai joskus teini-iässä myös kotiarestia viikon kun oli maistanut/ottanut pari sipsiä äidin pussista. Mutta vuosi sitten muuttaessani omaan asuntooni, maistoin sipsejä ja pakko todeta että ovatpa hyviä. Kaikki käy, myös juustonaksut, mutta ehdoton suosikkini on Furious sipsit ja kaikki paprika sipsit. Aika harvoin tulee ostettua nyt kun raskaana juurikin tuon suolan ja rasvan takia. Mieluummin sipsi kuin karkit tai suklaa joita en enään pysty ollenkaan syömään kun ei mene makea alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän