Loukkaantuuko naimisissa oleva nainen
Kommentit (30)
Riippuu siitä tietääkö kysyjä naisen olevan varattu. On mautonta kysellä varattujen perään, jos taas ei sitä tiedä miten kukaan voisi loukkaantuakaan?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:29"]
Voi pyytää kahville ja toinen voi lähteä tai olla lähtemättä, oli hän sitten naimisissa tai ei. En minä ainakaan kyselisi mieheltäni lupaa mennä jonkun toisen miehen kanssa kahville julkiseen paikkaan. Ei miehenikään tilitä minulle (ja ei kyllä kiinnosta tippaakaan) kenen kanssa hän päivisin töissä juttelee ja minkälaisessa porukassa käy syömässä tai istuu kahviossa tauolla. Naimisissa olemme olleet 14 vuotta ja meillä molemmilla on ystäviä ja kavereita, joita toinen ei tunne kuin ehkä etunimeltä, jos mitenkään. En ymmärrä miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeata. N40
[/quote]
Onneksi en ole puolisosi. Asioiden tekeminen vaikeaksi ei liity parisuhteen kunnioitukseen tässä kyllä millään muotoa. Toki on avoimiakin suhteita, kukin tavallaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:16"]
Kysy vaan, mutta minä ainakin annan pakit ihan suorilta.
[/quote]
Sinällään aika outoa, että numeron kysely olisi askel panemiseen. Sulla taitaa olla aika harhaiset käsitykset tutustumisesta?
[/quote]
Mitä niihin askeliin sitten kuuluu? Seurataan jotain yöpimeällä ja vedetään pakolla pusikkoon, kenties? Viestisi olisi edes auttavasti parempi jos olisit kirjoittanut edes näin:
"...että numeron kysely olisi automaattisesti askel panemiseen."
Pitäisi loukkaantua, mutta nämä nykyajan horatsut varmaan ovat vain mielissään (kuten tältäkin palstalta taas kerran huomaa). Suurella todennäköisyydellä myös levittää reitensä hyvinkin piakkoin, kun vain vähän lepertelet.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:14"]jos kysyy kaffelle/antaa numeron tms?
[/quote]
Otan kohteliaisuutena, kiitän ja annan rukkaset nätisti hymyillen. Olen imarreltu. Jos joku työkaveri/muusta yhteydestä jotenkin tuttu tyyppi kahville pyytää voisin ehkä mennäkin (riippuu ihmisestä), mutta jos on selvästi jonkun enemmän perässä tai täysin tuntematon niin en edes harkitse. En koe sopivaksi.
Ei loukkaannu. Nainen voi lähtee tai olla lähtemättä. Et voi etukäteen tietää :-)
Kunhan et itse loukkaannu jos pakit tulee :)
EN loukkaannu kahville pyytämisestä tai muusta normaalista kanssakäymisestä.
Loukkaannun kuitenkin seksiin ja muuhun intiimiin suuntautuvista ehdotteluista (ja kyllä ne erottaa) aina jos ehdottelija tietää minun olevan naimisissa. Voi olla, että hänelle pettäminen olisi pikku juttu, mutta minä en halua itseäni pidettävän sellaisena.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:14"]
jos kysyy kaffelle/antaa numeron tms?
[/quote]
Ei kannata. Löytyy niitä varmasti vapaitakin naisia.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:16"]
Kysy vaan, mutta minä ainakin annan pakit ihan suorilta.
[/quote]
Sinällään aika outoa, että numeron kysely olisi askel panemiseen. Sulla taitaa olla aika harhaiset käsitykset tutustumisesta?