Loukkaantuuko naimisissa oleva nainen
Kommentit (30)
Kysy vaan, mutta minä ainakin annan pakit ihan suorilta.
Ottaisin kohteliaisuutena ja olisin melko imarreltu. En silti välttämättä lähtisi kahville.
Kysy siltä. Mistä ihmeestä me muut voitaisiin tietää? Naisilla ei ole mitään yhteistä, kosmista tietoisuutta.
Mun mielestä se olisi vaan kivaa, että kelpaisi jollekin muullekin kuin omalle miehelle :)
Pakit kyllä joutuisi antamaan.
Loukkaantuuko ap jos nainen ei lähde kahville?
jos olet semikomee/komee, niin olen otettu ja saat mut hyvälle tuulelle, vaikka kahville en lähtiskään
-n36
Mitä jauheaa kahvin juonnissa on? Selittäkää mulle! Kyllä minä voisin lähteä kahville ja juttusille, vaikka naimisissa olenkin, ollut jo 15 vuotta.
Illalla suihkuttelee itseään ja haaveilee, luultavasti
Tottakai saa pyytää. Ystäviä ei ole koskaan liikaa ja aina ei tarvitse ajatella, että joku kahvilla käynti johtaisi seksiin. En näe asiassa mitään väärää ellei kahveja tarjota sitten homman kumman kotona.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:14"]
jos kysyy kaffelle/antaa numeron tms?
[/quote]
Riippuu siitä kuka kysyy.Järkytyn aina vastenmielisten ääliöiden lähestymisistä,jos taas joku ihana mies pyytäisi numeroa tai kahville,olisin imarreltu,vaikka en varattuna numeroani jakelekaan,saati sitten treffaile muita.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:46"]
Mitä jauheaa kahvin juonnissa on? Selittäkää mulle! Kyllä minä voisin lähteä kahville ja juttusille, vaikka naimisissa olenkin, ollut jo 15 vuotta.
[/quote]
Ei sinänsä mitään kauheaa,mutta yleensä tuollaiset pyynnöt tarkoittavat jotain muuta kuin viatonta jutustelua.
Kyllähän kahville voi pyytää ihan kaverimielessäkin. Itse varmaankin olisin kutsusta mielissäni, sanoisin kotona miehelle, että tyyppi pyysi kahville ja voisin mennä. Ei se pelkkä sukupuoli kaikkea määrää. Jos voin mennä kivan naisen kanssa kahville, miksi en voisi mennä kivan miehen kanssa kahville? Mies luottaa minuun ja kavereja ei todellakaan ole liikaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:00"]
Kyllähän kahville voi pyytää ihan kaverimielessäkin. Itse varmaankin olisin kutsusta mielissäni, sanoisin kotona miehelle, että tyyppi pyysi kahville ja voisin mennä. Ei se pelkkä sukupuoli kaikkea määrää. Jos voin mennä kivan naisen kanssa kahville, miksi en voisi mennä kivan miehen kanssa kahville? Mies luottaa minuun ja kavereja ei todellakaan ole liikaa.
[/quote]
Totta kai voi pyytää kaverimielessäkin,mutta jos mies pyytää naista kahville(tai toisinpäin)on olemassa mahdollisuus,että pyytäjän on kiinnostunut pyynnön kohteesta muutenkin kuin kaverina.Siksi itse ainakin suhtautuisin varautuneesti miesten puhelinnumeron tai kahville lähtemispyyntöihin.Siinä olet oikeassa,että kavereita ei ole koskaan liikaa ja parisuhteessa pitää olla luottamus kunnossa :)
Voi pyytää kahville ja toinen voi lähteä tai olla lähtemättä, oli hän sitten naimisissa tai ei. En minä ainakaan kyselisi mieheltäni lupaa mennä jonkun toisen miehen kanssa kahville julkiseen paikkaan. Ei miehenikään tilitä minulle (ja ei kyllä kiinnosta tippaakaan) kenen kanssa hän päivisin töissä juttelee ja minkälaisessa porukassa käy syömässä tai istuu kahviossa tauolla. Naimisissa olemme olleet 14 vuotta ja meillä molemmilla on ystäviä ja kavereita, joita toinen ei tunne kuin ehkä etunimeltä, jos mitenkään. En ymmärrä miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeata. N40
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:27"]
[/quote]
Totta kai voi pyytää kaverimielessäkin,mutta jos mies pyytää naista kahville(tai toisinpäin)on olemassa mahdollisuus,että pyytäjän on kiinnostunut pyynnön kohteesta muutenkin kuin kaverina.Siksi itse ainakin suhtautuisin varautuneesti miesten puhelinnumeron tai kahville lähtemispyyntöihin.Siinä olet oikeassa,että kavereita ei ole koskaan liikaa ja parisuhteessa pitää olla luottamus kunnossa :)
[/quote]Äh, ei kannata ajatella liikaa ja jos tilanne johtaa siihen, että toinen alkaa kyselemään enemmän, niin voi selkeästi sanoa, että ei ole kiinnostunut sellaisesta suhteesta. Tämän voi tehdä ihan mukavasti ja ketään nolaamatta. N40
[/quote]
Ei sinänsä mitään kauheaa,mutta yleensä tuollaiset pyynnöt tarkoittavat jotain muuta kuin viatonta jutustelua.
[/quote]Tylsimys.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]Tylsimys.
[/quote]
Sinäkö lähdet silmät kirkkaana jokaisen ehdottelijan kanssa kahville,kaveriahan ne luultavasti ovat vain vailla? :D En mä ainakaan tykkäisi,että mun mies "kävisi kahvilla ja jutustelamassa" vieraiden naisten kanssa,siispä en tekisi itsekään niin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:16"]
Kysy vaan, mutta minä ainakin annan pakit ihan suorilta.
[/quote]
Sinällään aika outoa, että numeron kysely olisi askel panemiseen. Sulla taitaa olla aika harhaiset käsitykset tutustumisesta?
[/quote]
Mitä niihin askeliin sitten kuuluu? Seurataan jotain yöpimeällä ja vedetään pakolla pusikkoon, kenties? Viestisi olisi edes auttavasti parempi jos olisit kirjoittanut edes näin:
"...että numeron kysely olisi automaattisesti askel panemiseen."
[/quote]
Tätä mäkin ihmettelen,että miten sitten otetaan ensimmäisen askel panemiseen,jos ei puhelinnumeroa pyytämällä,tai kahville kutsumalla.Jos kysyy suoraan "lähdetäänkö panemaan?" aika todennäköisesti vastaus on ei.Jos sen sijaan ovelasti ensin tutustuu,on suurempi todennäköisyys päästä panemaan.
Aika sinisilmäistä kuvitella,että (varatuille)naisille ehdottelijoilla ei olisi taka-ajatuksia,voihan joku vilpittömästi kaivata vain kaveria,mutta ei se ole kyllä ensimmäinen ajatus kun joku kysyy puhelinnumeroa.