Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tykkäävät "pahoista pojista"?

Vierailija
21.01.2015 |

Onko oikeasti muka näin, että naiset tykkäävät "pahoista pojista" ja koviksista? Mitä mieltä olet? Miten määrittelet pahan pojan?
Onko sekin totta, että naiset eivät yleensä tykkää kilteistä miehistä?
Itse ajattelen päinvastoin ja uskon, että moni muukin ajattelee. Pidän miehistä, jotka ovat pääasiassa ystävällisiä. En ymmärrä mitä viehättävää siinä on, että joku kohtelee kusipäisesti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 09:20"]Meidän koulussa kiusaajilla oli tyttöystävät ja kiusatuilla ei.[/quote]

Niin meidänkin. Mutta nyt 25 vuotta myöhemmin moni niistä kiusaajista ja heidän tyttöystävistään elää kotikaupunkinsa ongelmalähiöissä pätkäsuhteissa (sekä pari että työ), miehet makselevat ruokkoja muutamalle naiselle ja naisilla on lapsia muutamalle miehelle. Osan on viina tai huumeet vieneet.

Aikuisena rentuista ja pelimiehistä viehättyy naisaines, joka on vähäiseen määräänsä nähden räikeän näkyvää ja antaa aivan väärän kuvan sitä mitä naisten suuri enemmistö haluaa. Heidän seksuaalisen holtittomuutensa takia rentuille on naista tarjolla, mutta veikkaan kuitenkin, että me kiltit miehet  saamme enemmän ja parempaa seksiä kilteiltä ja mukavilta vaimoiltamme avioliitoissamme. Puhumattakaan erosta muussa elämänlaadussa.

Vierailija
42/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:02"]

Loppujen lopuksi taitaa keskivertokiusaaja olla vain se ihan tavallinen muksu tavallisesta perheestä, ei tämä "itsekin kärsivä yksinhuoltajaperheen karu kasvatti". Heitäkin on, sitä en kiistä. Ja taitavat tosiaan mennä samaa tietä koko lyhyen elämänsä paheista toisiin. [/quote]

Mä mainitsin noista kadulle joutuneista. Itse asiassa mun oman luokan pahimmat kaksi, jotka siis "ryhtyivät" narkkareiksi, eivät kumpikaan ole yh-perheistä saati "kovan koulun" lapsia. En osaa sanoa mikä meni vikaan. Molemmilla ydinperhe ja muut sisarukset ihan taviksia. Nää kaksi poikaa vaan jotenkin alkoivat "reagoida". Se, jolla oli isänsä kanssa parempi suhde murkkuvuosina, pääsi kuiville. Toinen kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 11:02"]

Loppujen lopuksi taitaa keskivertokiusaaja olla vain se ihan tavallinen muksu tavallisesta perheestä, ei tämä "itsekin kärsivä yksinhuoltajaperheen karu kasvatti". Heitäkin on, sitä en kiistä. Ja taitavat tosiaan mennä samaa tietä koko lyhyen elämänsä paheista toisiin. [/quote]

Mä mainitsin noista kadulle joutuneista. Itse asiassa mun oman luokan pahimmat kaksi, jotka siis "ryhtyivät" narkkareiksi, eivät kumpikaan ole yh-perheistä saati "kovan koulun" lapsia. En osaa sanoa mikä meni vikaan. Molemmilla ydinperhe ja muut sisarukset ihan taviksia. Nää kaksi poikaa vaan jotenkin alkoivat "reagoida". Se, jolla oli isänsä kanssa parempi suhde murkkuvuosina, pääsi kuiville. Toinen kuoli.

[/quote]

Tästä aiheesta saisi kyllä todella kiinnostavan topicin. :) Itseäni kyllä kiinnostaa, mikä on se juttu, mikä ajaa ihmisen "pahaksi" (huono termi, mutta sallittakoon) ihan tavallisista lähtökohdista, ilman ilmiselvää ongelmaa kasvatuksessa, olosuhteissa tai muussa vastaavassa. Tai sitten siellä alla muhii vain jotakin, mikä ei näy tavallisuuden kulissien läpi, kuka tietää. 

Olen siis tuo Tetris ja Nintendo-nainen. :D

Vierailija
44/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 00:40"]

Eihän se " kovismaisuus" ole mikään arvo. Jos nyt ulkopuolisille hän on rikollinen ja itseasiassa nytkin kärsii tuomiota pahoinpitelystä niin ei se kotona näy. Minä en puutu hänen puuhiinsa. Kun miehet puhuu niin olen hiljaa. Ei ne kuuntelekkaan :D Kotona hän on kiltti ja hellä. En ole tunteitaan paremmin osoittavaa miestä nähnyt. Minua kohtelee kuin kuningatarta ja tekee vuokseni mitä vain haluan. Kaikki järjestyy. Hän haluaa suojella minua vaikka hengellään. Hänellä on aivan samanlainen huumorintaju kuin minulla ja jaamme saman ajatusmaailman. Kodin ulkopuolella hänellä on vain päinvastainen rooli. Hyväksyn sen.

[/quote]Muita saa hakata, kiusata ja alistaa ja se on ihan ok sinulle? Taidat olla trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän