Antaako pettäminen anteeksi?
Mieheni tunnusti itse pettäneensä minua viime lauantaina, kun oli kavereiden kanssa baarissa. Oli pahoillaan. Sanoi olevansa imarreltu, kun nuori kaunis nainen halusi häntä. Myös meidän vähäinen seksielämämme vaikutti asiaan. Aloitin syksyllä työt melkein 6 vuoden tauon jälkeen. Aikaa ei ole tosiaan jäänyt paljon vain meille. Olemme viimeksi joulukuun alussa harrastaneet seksiä, mikä ei minusta ole vielä pitkä aika mutta ennen tosiaan seksiä oli 2-5 krt/vko. Meillä on 11, 6 ja 4-vuotiaat lapset. Olisi kurjaa jos perhe hajoisi yhden hairahduksen takia. Mies vannoi ettei toistu vaikka kuinka puutteessa olisi. Olen pettämistä vastaan mutta jo pelkästään lasten takia haluaisin antaa toisen mahdollisuuden. Mitä mieltä olette? Antaisitteko mahdollisuuden vai näyttäisittekö ovea?
Kommentit (22)
Jos mies itse tunnusti, se on hyvän miehen merkki. Hän katui. Kaikkia pettämisiä ei voi laittaa samalle viivalle, toiset pettää vuosia, enne kuin jää kiinni. Jos tunnustaa, on hyvä ihminen ja tunnustus voi auttaa, että ei toiste samaa tee.
Harkitkaa pariterapiaa, kodin pelisääntäöihin. Sillä pääsette eteenpäin, sinä anteeksiannossa, hän katumuksessa ja kohti hyvää rakkausliittoa. Hyvää jatkoa!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:28"]Jos annat nyt anteeksi helpolla uusi tekonsa.
[/quote]
Valitettavasti asia on juuri näin. Jos nyt päästät miehen helpolla, hänellä on vain entistä matalampi kynnys pettää seuraavallakin kerralla.