Seurustelisitteko miehen kanssa, jonka lempiruoka..
..olisi rakettispagetti? Itse tykkäärn rakettispagetista enemmän kuin ravintoloiden hienoista annoksista.
Kommentit (14)
Voisin seurustella. Sen sijaan en voisi seurustella miehen kanssa, jos tämä ei nauttisi ulkona syömisestä ja pitäisi ravintolassa käymistä hienosteluna.
Joo voisin. Mieheni söi pelkkiä ranskalaisia ennen kuin muutimme yhteen. Vieläkin kahden vuoden jälkeen aina kehuu että on ihanaa tulla kotiin kun haisee ruoka.
Mitä väliä kenenkään lempiruoalla on?
Syötkö siis pelkkää keitettyä rakettispagettia vai miksi vertaat sitä kokonaisiin annoksiin? Kelpaako sinulle esim. ravintolan pihvi, kastike ja salaatti sen rakettipastan kanssa?
Riippuu muista ominaisuuksista! Kerro lisää! Haluan tietää rakettispagettimiehen mahdollisista lisäoutouksista.
Valitettavasti olen seurustellut. Tai siis sellaisen joka valittaa että miksei vaan voi laittaa pelkkää rakettispagettia ilman kastiketta. Ihan pihiydenkin vuoksi kai pitäisi syödä pelkkää makaronia.
Minä taas en osaa syödä pelkästään ketsupilla, ja rakettispagettia enemmän pidän ihan oikeasta spagetista.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:03"]
Joo voisin. Mieheni söi pelkkiä ranskalaisia ennen kuin muutimme yhteen. Vieläkin kahden vuoden jälkeen aina kehuu että on ihanaa tulla kotiin kun haisee ruoka.
[/quote]
Se on varmaan mun exä. En enää koske tikullakaan miehiin jotka ei osaa itse kokata.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:14"]Valitettavasti olen seurustellut. Tai siis sellaisen joka valittaa että miksei vaan voi laittaa pelkkää rakettispagettia ilman kastiketta. Ihan pihiydenkin vuoksi kai pitäisi syödä pelkkää makaronia.
Minä taas en osaa syödä pelkästään ketsupilla, ja rakettispagettia enemmän pidän ihan oikeasta spagetista.
[/quote]
Juuri meinasin kirjoittaa että ei mitään ongelmaa kunhan kyse ei vaan ole pihiydestä. En voi sietää pihejä ihmisiä.
Eipä paljon lempiruualla ole väliä... Mutta eikös rakettispaghetti ole sama kuin pätkitty spaghetti mutta kalliimmalla kilohinnalla?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:39"]
Eipä paljon lempiruualla ole väliä... Mutta eikös rakettispaghetti ole sama kuin pätkitty spaghetti mutta kalliimmalla kilohinnalla?
[/quote]
Se on lyhyen keittoajan, jotenkin väkisellä tulee sellainen vetinen mössö.
Mun miehen lempiruoka on mustamakkara, mitä mä vihaan ihan ylikaiken ja haju saa mut okentamaan. Silti me ollaa kohta 6 vuotta yhessä oltu ja mä aina joskus sille ostelen sitä safkaa.
Samoin mun lempiruokaa on lohi, joka saa miehellä oksennusrefleksin.
En siis lempiruokaa osaa esteenä suhteelle pitää.
Voisin varmaan, mutta toivoisin toki että mies söisi mieltymyksistään riippumatta vähän monipuolisemmin. Jos se lempiruoka tosiaan on vain rakettispagetti, niin syötkö sitä edes ketsupin tai rasvan kanssa?
No en kyllä lempiruuan perusteella ole vielä ikinä miestä valinnut. Eli samapa tuo vaikka se olis sitten rakettispagetti.