Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö ylipainoinen Stockmannille töihin?

Vierailija
22.11.2014 |

Hyvät mammat, kertokaa: onko reilusti ylipainoisella mahdollisuutta päästä Stockmannille töihin? Olen hakenut jouluapulaiseksi ja hakemuksessa ei ole kuvaa. Ja olen tosiaan aika norsu, täysin toimintakykyinen tosin, enkä ole koskaan kipeänä. Huutaako rekrytoija kauhusta, kun saavun haastatteluun? Onko mitään mahiksia?

(Ja hei vaan, mahdolliset rekrytoijat, toivottavasti ette tunnista.)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta onnea matkaan!

Vierailija
2/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalle ei pääse duuniin. Sieltä pistetään entisiäkin pihalle. Ne tekivät huonoa myyntitulosta, niillä on huonot johtajat ja muutenkin menee päin helvettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse! Stokkalla on laatutakuu. Mene Prismaan, sittariin tai Lidliin

Vierailija
4/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:55"]

Stockalle ei pääse duuniin. Sieltä pistetään entisiäkin pihalle. Ne tekivät huonoa myyntitulosta, niillä on huonot johtajat ja muutenkin menee päin helvettiä.

[/quote]Ap puhui jouluapulaisen paikasta.

Vierailija
5/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt toista vuotta töissä Stockalla ja työkavereissa löytyy aina sillistä valaaseen :) Onnea matkaan!

Vierailija
6/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:56"]

Ei pääse! Stokkalla on laatutakuu. Mene Prismaan, sittariin tai Lidliin

[/quote]

Olen varmaan jotenkin sokea, koska en ole nähnyt ko. paikoissa jouluapulaishakuja.

Vierailija
7/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:57"]

Olen nyt toista vuotta töissä Stockalla ja työkavereissa löytyy aina sillistä valaaseen :) Onnea matkaan!

[/quote]

Taidan olla vähän väsynyt kun ajatus silleistä ja valaista myymässä huulipunia Stockalla huvitti suunnattomasti...

Vierailija
8/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista! Yrittänyttä ei laiteta. :)

ap

Vierailija
9/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on perinteisesti käsittääkseni missiseula. 

Muuten, hain juuri toimistotyöpaikkaa, ja sain vastauksen, että samaa paikkaa oli hakenut yli 300 henkilöä jne.

Vierailija
10/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä työnhakuun!

Ja kuulostaisi oudolta että pelkkä ylipaino niin paljon vaikuttaisi, mutta varmasti muutoin kannattaisi yrittää samaistua myyjiin.

Esim. ovat keskivertoa laitetumpia, enemmän meikkiä, hiustenlaittoon panostavat enemmän kuin keskivertomyyjä, tyyli on tärkeä. Nämähän kaikki onnistuu huolimatta siitä mitä vaaka näyttää.

Vierailija
11/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:10"]

[/quote]

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Olen tehnyt aiemminkin asiakastyötä monta vuotta ilman mitään ongelmia, ja muutenkin olisin mielestäni ihan sopiva Stockalle, joten ajattelin nyt ainakin testata, että ovatko he ulkomuodon suhteen yhtä konservatiivisia kuin sanotaan. :) No, rohkaisevaa kuulla, että joitakin valaita on otettu.

Vierailija
12/12 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:10"]

[/quote]

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Olen tehnyt aiemminkin asiakastyötä monta vuotta ilman mitään ongelmia, ja muutenkin olisin mielestäni ihan sopiva Stockalle, joten ajattelin nyt ainakin testata, että ovatko he ulkomuodon suhteen yhtä konservatiivisia kuin sanotaan. :) No, rohkaisevaa kuulla, että joitakin valaita on otettu.

[/quote]

Eivätköhän ne ihmisen työnteko-ominaisuudet ole tärkeämmät kaupassa? Missejä voi katsella netistä. Itse haluaisin apua jouluostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi