Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että mun pää hajoaa

Vierailija
21.01.2015 |

jos vietän pelkästään kotona 24/7 :( Olen kotona vauvan ja isomman lapsemme kanssa. Asumme melko syrjässä eikä minulla ole päivisin, miehen ollessa töissä, autoa käytössä.
Käymme kyllä vaunulenkeillä, mutta kaipaisin joskus jotain muutakin sisältöä elämääni (esim kahvi- tai lenkkeilyseuraa). Välillä käyn lasten kanssa perhekerhoissa mutta olen vissiin liian hissukka saamaan sieltä kavereita. Muutenkin kaikilla on jo ne omat kuppikuntansa. Tunnen oloni ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi.
Mies harrastaa ja näkee kavereitaan, minä olen pelkkä yksinäinen kotiäiti. Siltä se ainakin tällä hetkellä tuntuu.
Viime yönkin itkin muun perheen ollessa nukkumassa, mutta mies vaan naureskelee jos mainitsen hänelle tuntemuksistani.
En koe saavani riittävästi vapautta ja omaa aikaa...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:27"]

On se kyllä väärin, että mies käy töissä ja näkee muitakin kuin lapsia.

Miksi ihmeessä naiset niitä lapsia sitten haluavat. Kysyn vaan.

[/quote]

Hoitovapaan puolittaminen on todella hyväksi

Vierailija
42/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuten jännä, miten edelleen oletetaan naisen olevan se yhdistetty kotitalouskone ja lapsenvahti :) Mulla oli vähän sama tilanne aikoinaan kun lapset oli pieniä ja koin jämähtäneeni kotiin mökkihöperöksi.

Tilanne helpottui, kun menin töhin takaisin ja lapset päiväkotiin ja kouluun. Mieheni oli parina kolmena iltana viikossa harrastuksessaan ja tapasi kavereita kodin ulkopuolella. Päätin, että otan itsekin 2-3 iltaa viikossa itselleni, kävin jumpassa tai tapasin kavereitani ja kävin välillä - hui - baarissakin. Tätä oli muuten aika monen tutunkin vaikea käsittää. Oma äitinikin paheksui kun sattui joskus soittamaan mulle kun olin liikenteessä. Mutta jos hän soitti kun olin kotona ja kerroin mieheni olevan poikien illassa, äitini ohitti sen olankohautuksella ja jatkoi jostain toisesta aiheesta. Jotenkin tuli sellainen hölmö olo, että tasa-arvo ei edelleenkään ole kaikille itsestäänselvää ja miehille ja naisille on edelleen eri odotuksia kun lapsia siunaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ymmärtää aina liian myöhään.

Vierailija
44/44 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte korpeen tai asutte siellä jo ja rakennatte ison omakotitalon saadaksenne olla rauhassa ja sitten valitatte, kun on liian rauhallista. Hah hah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan