Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epilaattorilla häpykarvoja?

Vierailija
14.01.2015 |

Elikkä siis, onko kokemusta? Voiko epilaattorilla siistiä bikinirajaa? Nivusia, vatsaa ym. alelu vaan ei ole vaihtoehto sängen ja näppyjen takia! Vahaa olen käyttänyt, mutta on aika työlästä ja sotkuista. eikä ihan halpaakaan...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ihan perhanasti. Muuten ok

Vierailija
2/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kummulta pystyn ottamaan ja nivusista vähän. Tosin, mulla on niin paksut karvat, että meinaa kasvaa aina sitten sisäänpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla o se sisäänkasvu ongelma sheivatessa, mutta ei vahalla otettaessa. Myöskin paksut karvat... :( Siks aattelin et oisko tuo epilaattori enempi samantapainen vahauksen kanssa, kun poistavat molemmat juurineen karvan.

Vierailija
4/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:26"]No mulla o se sisäänkasvu ongelma sheivatessa, mutta ei vahalla otettaessa. Myöskin paksut karvat... :( Siks aattelin et oisko tuo epilaattori enempi samantapainen vahauksen kanssa, kun poistavat molemmat juurineen karvan.
[/quote]
Jännä. Mulla tulee sheivatessa vaan näppyjä :( pitäisi vaivautua tekemään itse sokeroimassa.

Vierailija
5/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: miksi nyppiä?

Vierailija
6/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tapana käydä aina vähän kummallisia asioita. Oma kokemus epilaattorista ja alapääkarvojen poistosta: epilaattori imaisi sisäänsä karvojen lisäksi myös ulompaa häpyhuulta. Sattui niin perkeleesti, tuli verta ja se hetki kun mietit mitä sanot kun soitat 112 ja pyydät ambulanssin paikalle (koska bussi ei nyt tullut tässä tapauksessa kuuloonkaan). Siinä mä kävelin ympäri kämppää, välillä yritin varovasti repiä sitä irti. Puolen tunnin jälkeen yritin mennä hetkeksi istumaan, jolloin epilaattori (luojan kiitos) irtosi itsellään.

Eli jos päätät epilaattorin tuonne alas tunkea, suosittelen pitämään epiloitavan ihon hyvin hyvin hyvin tiukalla, ettei tällaista pääse tapahtumaan.

Vierailija
7/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin sheivauksesta/epilloinnista tuleviin näppyhin kannattaa laittaa sinkkivoidetta, ihan sitä samaa mitä vauvan vaippaihottumaan.

Vierailija
8/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykummmun voin epiloida mutta häpyhuulia en pysty :'( niiden iho imeytyy koneen sisälle enkä pysty venyttämään häppäreitä yhdellä kädellä

Vierailija
9/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:32"]

Mulle on tapana käydä aina vähän kummallisia asioita. Oma kokemus epilaattorista ja alapääkarvojen poistosta: epilaattori imaisi sisäänsä karvojen lisäksi myös ulompaa häpyhuulta. Sattui niin perkeleesti, tuli verta ja se hetki kun mietit mitä sanot kun soitat 112 ja pyydät ambulanssin paikalle (koska bussi ei nyt tullut tässä tapauksessa kuuloonkaan). Siinä mä kävelin ympäri kämppää, välillä yritin varovasti repiä sitä irti. Puolen tunnin jälkeen yritin mennä hetkeksi istumaan, jolloin epilaattori (luojan kiitos) irtosi itsellään.

Eli jos päätät epilaattorin tuonne alas tunkea, suosittelen pitämään epiloitavan ihon hyvin hyvin hyvin tiukalla, ettei tällaista pääse tapahtumaan.

[/quote]

Ei juma, kaikka hullua sitä jotku tekee. Ajaa pillukarvoja tommosin riskein.

Vierailija
10/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 14:32"]

Kaksi sanaa: miksi nyppiä?

[/quote]

Lukuongelmako?

Koska sheivatessa tulee näppyjä ja sisäänpäin kasvaneita karvoja!

Vierailija
11/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaivautua koko touhuun ? Ne karvat on siellä tarkoituskella, muute ne olisi jo evoluutio hävittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan