Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen saa yhdynnässä orkun?

Vierailija
21.01.2015 |

Meillä ei vaimo ole ikinä tullut yhdynnässä. Ei missään asennossa.

Minulla oli aikoinaan vakipano, joka "aina sai" naidessa orkun. Vuosia myöhemmin kuulin että hän teeskentelee orkkunsa. Sitä kyllä silloin ihmettelinkin, että miten nainen saa noin helposti esim. doggystylessä vaikka ei mitään klitoris stimulaatiota harrastettu. Niin ja suuseksissä hän ei lauennut koskaan.

Kysyisinkin nyt niiltä naisilta jotka normiyhdynnässä laukeavat, että mikä on mielestänne avain-asia tässä.

Ja naiset jotka ei koskaan yhdynnässä ole lauennu, oletteko mielestänne jääneet jotain paitsi?

Ja jos vielä on sellaisia, jotka toisinaan laukeavat ja toisinaan eivät, niin mikä siihen seikkaan vaikuttaa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan helposti myös yhdynyssä. Yhdyntä tosin tuntuu siitä huolimatta vastenmieliseltä, joten sitä harvoin tulee harrastettua. Suuseksi ehdottomasti parhainta

Vierailija
22/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:57"]

Itse saan helposti myös yhdynyssä. Yhdyntä tosin tuntuu siitä huolimatta vastenmieliseltä, joten sitä harvoin tulee harrastettua. Suuseksi ehdottomasti parhainta

[/quote]

Miten voi yhdynnässä saada ja silti se tuntuu vastenmieliseltä? Tökkikö väärään kohtan tai liian kovaa?

t. utelias

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:19"]

On kiinni täysin naisen kiihottuneisuudesta sekä emättimen koosta. Jos on pitkä visuaalisesti, niin tämä tarkoittaa että klitoris on niin kaukana kalun varresta ettei saa mitään kiihotusta normaalin panemisen aikana. Näillä on usein myös niin syvä emätin että saan polkea sitä 18 sentin kalullani huolella eikä kipua näy. 

Sitten on niitä joilla pimppi on visuaalisestikin hyvin pieni ja kun kalun työntää sisään niin jossakin vaiheessa klitoriksen suojahuppukin menee kalun varren mukana alaspäin (ei sentään sisään asti). Tuollaista naista kun tyrkkii niin tulee yleensä alle minuutissa, siis nainen. Lisäksi tämänkaltainen nainen saa usein monia emätinorgasmejakin.

Olen siis saanut samalla kangellani naisille emätinorgasmeja tai sitten en ole saanut. Kaikissa tilanteissa naiset ovat olleet kiihottuneita, joten siitä ei ole kyse. On tullut vastaan myös niitä naisia, joilla seksuaalisuudessa on jotakin häikkää (häpeää kroppaansa, itsetunto-ongelmia, hyväksikäyttöjä tms.). Näiden kanssa en ole saanut orgasmia aikaiseksi sitten millään. Tällöin klitan sijainnilla ei ole mitään väliä.

Otosta löytyy kolminumeroinen katsaus vuosien varrelta, joten kokemuksesta voin puhua. Nykyinen rouvani ei saa emätinorgasmia, mutta on muuten ihmisenä niin loistava että emätinorgasmin takia en kumppaniani etsi.

M48

[/quote]

Jokainen nainen ei tarvitse klitorisärsytystä saadakseen orgasmeja. Klitoriksen ja emättimen sijainnilla ei ole suuria eroja ja ihan anatomisesti olisi vaarallista, jos klitoris sijaitsee emättimessä lähes kiinni. Riskit vaurioitua synnytyksessä olisivat liian suuret. Tosin kaikkea löytyy esim. joillakin naisilla virtsaputki avautuu emättimeen. Sanomattakin selvää, että melkoiset riskit infektioille.

Kiihottuneisuus on nr. one ja intensiteetti.

Vierailija
24/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:22"]

Meillä ei vaimo ole ikinä tullut yhdynnässä. Ei missään asennossa.

Minulla oli aikoinaan vakipano, joka "aina sai" naidessa orkun. Vuosia myöhemmin kuulin että hän teeskentelee orkkunsa. Sitä kyllä silloin ihmettelinkin, että miten nainen saa noin helposti esim. doggystylessä vaikka ei mitään klitoris stimulaatiota harrastettu. Niin ja suuseksissä hän ei lauennut koskaan.

Kysyisinkin nyt niiltä naisilta jotka normiyhdynnässä laukeavat, että mikä on mielestänne avain-asia tässä.

Ja naiset jotka ei koskaan yhdynnässä ole lauennu, oletteko mielestänne jääneet jotain paitsi?

Ja jos vielä on sellaisia, jotka toisinaan laukeavat ja toisinaan eivät, niin mikä siihen seikkaan vaikuttaa?

[/quote] Aikoinaan tein seminaarityötä seksuaali- ja sukupuolikäyttäytymisestä. Tein laajaa tutkimusta rasti ruutuun kyselykaavakkeen muodossa, lisäkommentointi mahdollisuudella. Siinä oli osio myös orgasmin teeskentelystä. Mikään muu osio ei tuottanut yhtä paljon lisäselityksiä vastaajien taholta. Orgasmin teeskentelyyn sorrutaan AINA seksikumppanin vuoksi, mutta eri syistä. 

Avainasia yhdynnässä laukeamiseen on korvien välissä. Muistakaa, että seksiunissa orgasmi tulee käsin koskettelematta, joten aivan yhtä tärkeää kuin oikeanlainen fyysinen stimulaatio, on myös se henkinen puoli.

Tähän viitaten tuon esiin myös tämän alituisen tiukka-väljä emätin keskustelun. Miehet tekee itselleen elinikäisen karhunpalveluksen kun nuorena päättävät, että väljä emätin ei tuo nautintoa. Jos miehen seksielämä menee -no sanottakoon nyt suoraan- tiukanpillun metsästämiseen, jää erotiikasta varmaan 80% kokematta.

Palataksemme ap:n kysymyksiin. Uskoakseni nainen, joka ei ole koskaan lauennut yhdynnässä -tai mikä ehkä vielä pahempaa, on joskus jonkun toisen miehen kanssa lauennut, mutta ei koskaan nykyisen miehensä kanssa- tuntee varmaan jonkinlaista riittämättömyyttä. Tätä kautta nainen saattaa teeskennellä orgasmiakin.

Mutta kaikki seksiin liittyvät tuntemukset ovat hyvin yksilöllisiä. Mikä kiihottaa yhtä, saattaa toiselle olla ihan totaalinen turn off ja toisinpäin. Joillekin naisille orgasmitta jääminen ei näyttele mitään osaa elämässä, kun toisille se on kriisin paikka jne. Aina tapauskohtaisesti.

Hyvää viikonloppua ja rakastelkaa toisianne!

t: Seksiklinikan hoitsu

Vierailija
25/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:19"]On kiinni täysin naisen kiihottuneisuudesta sekä emättimen koosta. Jos on pitkä visuaalisesti, niin tämä tarkoittaa että klitoris on niin kaukana kalun varresta ettei saa mitään kiihotusta normaalin panemisen aikana. Näillä on usein myös niin syvä emätin että saan polkea sitä 18 sentin kalullani huolella eikä kipua näy. 

Sitten on niitä joilla pimppi on visuaalisestikin hyvin pieni ja kun kalun työntää sisään niin jossakin vaiheessa klitoriksen suojahuppukin menee kalun varren mukana alaspäin (ei sentään sisään asti). Tuollaista naista kun tyrkkii niin tulee yleensä alle minuutissa, siis nainen. Lisäksi tämänkaltainen nainen saa usein monia emätinorgasmejakin.

Olen siis saanut samalla kangellani naisille emätinorgasmeja tai sitten en ole saanut. Kaikissa tilanteissa naiset ovat olleet kiihottuneita, joten siitä ei ole kyse. On tullut vastaan myös niitä naisia, joilla seksuaalisuudessa on jotakin häikkää (häpeää kroppaansa, itsetunto-ongelmia, hyväksikäyttöjä tms.). Näiden kanssa en ole saanut orgasmia aikaiseksi sitten millään. Tällöin klitan sijainnilla ei ole mitään väliä.

Otosta löytyy kolminumeroinen katsaus vuosien varrelta, joten kokemuksesta voin puhua. Nykyinen rouvani ei saa emätinorgasmia, mutta on muuten ihmisenä niin loistava että emätinorgasmin takia en kumppaniani etsi.

M48
[/quote]

Jotain perää tuossa analyysissäsi on. Itselläni on juuri tuo kolon ja klitoriksen välinen alue herkkä eli mm. sen stimulointi auttaa osaltaan e.orgasmin saamisessa

Vierailija
26/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tää ei tuu. Miehiä tullut, isoja, pieniä, keskikokoisia. Yhdestäkään ei ole ollut siihen. Mitä isompi mies, sen epämiellyttävämpi kokemus. Ihan pikkuruisia lukuunottamatta. 

Kerran totesin yhdelle isolle, etten tuu seksissä. No tämä sitten pisti menemään niin, että veret lensi. Kuulemma sellaista naista ei olekaan, joka HÄNEN kullistaan ei laukeasisi. Oli kyllä tosi eroottinen kokemus. Not. Äijä lensi kuuseen seuraavana päivänä.

Kyllä oma sormi on paras.

Vierailija
27/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avainsana yhdynnyssä laukeamisessa on korvien välissä." Mä olen samaa mieltä! On tehty paljon tutkimuksia siitä, mitä nainen ajattelee seksin aikana. Monet ajattelevat todella epäseksikkäitä asioita, kuten siivoamista. Onko siis ihme, jos orgasmi ei tule? Itse en ajattele seksin aikana MITÄÄN, vaan keskityn täysille hetkeen ja siitä nauttimiseen. Luulen, että tämä taito on aika oleellinen siinä, että saan orgasmin lähes poikkeuksetta. Tietysti myös muut asiat vaikuttavat, kuten kumppanin tunteminen ja asento. Mielestäni parhaita seksiasentoja ovat perinteinen lähetyssaarnaaja variaatioineen ja ratsastaminen, sillä kummassakin klitoris saa stimulaatiota. Doggy stylessä en ole ikinä tullut, vaikka se taivaalliselta tuntuukin, suuseksin aikana sen sijaan aina. Muistakaa naiset rentoutua seksin aikana ja päästää irti arjesta! Se on avain nautinnollisempaan seksiin ja useampiin orgasmeihin. ;) 

- Mindfulness - 

Vierailija
28/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nykyisen mieheni kanssa lähes aina ihan tajunnan räjäyttävän emätinorgasmin lähetyssaarnaajassa. Ei tarvita mitään kikkailuja, rakastelu on intohimoista, hellää, haluamme toisiamme ihan mielettömästi ja orgasmit ovat todella rajuja, pitkiä ja niitä tulee useita.

Uskon kanssa asiaan, että orgasmin suurin tekijä on päässä. Kumpa jokainen voisi ja uskaltaisi heittäytyä täysillä nautintoon ilman itsekontrollia. Ei haittaa selluliitit tai pienet mahamakkarat, sillä tiedän, että mies todella haluaa minua ja nautimme molemmat.

Ja orgasmin saaminen ei ole koosta tai kovuudesta kiinni, minulla se tulee ihan halusta, miehestä ja tunteesta johtuen rakastellessamme.

Vierailija
29/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pelkkä halu ei riitä naisen orgasmin saamiseen, vaan asento on oltava sellainen, jossa tulee kosketukset oikeisiin kohtiin. Joillakin se kohta on emättimessä (ja sielläkin eri osissa) ja joillakin klitoriksessa. Mulla tulee e-orkku vain ollessani miehen päällä. En tiedä, millainen asento pitäisi lähetyssaarnaajassa olla, jotta saisin "kitkaa" oikeisiin kohtiin, doggysta puhumattakaan. Ja nyt tarkoitan nimenomaan asentoja, joissa ei tarvitse sormia tai vibraa ulkoisesti = klitalle.

Vierailija
30/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:26"]

Saan nykyisen mieheni kanssa lähes aina ihan tajunnan räjäyttävän emätinorgasmin lähetyssaarnaajassa. Ei tarvita mitään kikkailuja, rakastelu on intohimoista, hellää, haluamme toisiamme ihan mielettömästi ja orgasmit ovat todella rajuja, pitkiä ja niitä tulee useita.

Uskon kanssa asiaan, että orgasmin suurin tekijä on päässä. Kumpa jokainen voisi ja uskaltaisi heittäytyä täysillä nautintoon ilman itsekontrollia. Ei haittaa selluliitit tai pienet mahamakkarat, sillä tiedän, että mies todella haluaa minua ja nautimme molemmat.

Ja orgasmin saaminen ei ole koosta tai kovuudesta kiinni, minulla se tulee ihan halusta, miehestä ja tunteesta johtuen rakastellessamme.

[/quote]Mua itkettää kun luen tätä. Mun mies haukkui minut lihavaksi rumaksi lehmäksi jota on ällöttävä koskea. Eipä ole sen jälkeen sängyssä ollu kivaa. Rakastelusta ei enää ole tietoakaan. Kyllä me naidaan. Ja useimmiten saan orkut mutta tunne puuttuu ja teknistä on. Me varmaan erotaan koska en pääse tästä mitenkään yli. Mies on yrittäny kääntää asian jotenkin takaisin raiteilleen mutta ei tämä tästä enää korjaannu. Ja aikaa on menny jo monta kuukautta. Kaikkeni olen yrittäny mutta mikään ei auta. Onneksi ei ole yhteisiä lapsia.

Ehkä jossain vielä on mies joka arvostaa minua.

Vierailija
31/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:26"]

[/quote]Mua itkettää kun luen tätä. Mun mies haukkui minut lihavaksi rumaksi lehmäksi jota on ällöttävä koskea. Eipä ole sen jälkeen sängyssä ollu kivaa. Rakastelusta ei enää ole tietoakaan. Kyllä me naidaan. Ja useimmiten saan orkut mutta tunne puuttuu ja teknistä on. Me varmaan erotaan koska en pääse tästä mitenkään yli. Mies on yrittäny kääntää asian jotenkin takaisin raiteilleen mutta ei tämä tästä enää korjaannu. Ja aikaa on menny jo monta kuukautta. Kaikkeni olen yrittäny mutta mikään ei auta. Onneksi ei ole yhteisiä lapsia.

[/quote]

Mistä asiasta riitelitte, kun sanoi noin asiattomasti? Itse olisin lyönyt varmaan paistinpannulla. Ihan tuli kurja olo puolestasi. Olet varrmasti täysin hyvä juuri sellaisena kuin olet.

T. Puhki nussittu lorttopillu

Vierailija
32/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vain kerran yhdynnässä ja silloin miehellä oli poikkeuksellisen, extrapaksu kalu. Ehkä n 1% lla on joten en sellaista odota enää kohtaavani, varsinkin kun mieheni on normaalisti varustettu. Teeskennellyt olen välillä kyllä.

Vierailija
33/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes riidellessä saa sanoa noin kauheasti toiselle. Vaikka kuinka pyytäisi anteeksi ja katuisi, en itse pystyisi moista sivuuttamaan ehkä koskaan. Ymmärrän, jos et sinäkään. Ole vahva nainen äläkä anna satuttaa itseäsi enempää. 

Orgasmeista. Nuorempana oli vaikeuksia saada mitenkään. Tyydyin siihen, mutta kun ikää tullut enemmän olen antanut luvan itselleni heittäytyä. Ydin on se miten olen hetkessä. 

Ei enää siivoamattomat nurkat, työstressi, rahahuolet tai pienet kinatkaan. Vain se hetki, läsnäolo ja antamisen ja saamisen yhtälö.

Nykyisin saan aina. Sekä e.orgasmeja  että klitoris. Useita, peräkkäin ja joskus riittää että mieheni pelkästään puhaltaa alapäähäni aloitellessaan suuseksiä. Uutta on myös ejakulointi. Hämmentävä kokemus mutta niin kiihottavaa miehelleni, menee ihan sekaisin. ;) En välitä jatkuvista kiistoista mitä se neste on ....mutta makeahko tuoksu, väritön ja sen tullessa orgasmi on huikea. 

Nimimerkki " antaa tulla " 

Vierailija
34/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:06"]

[/quote]

Tuo on aivan sairasta sanoa toiselle noin! Joten kannattaa keskittyä paremman etsimiseen, kyllä niitäkin onneksi on! Itsellä samanmoiset kokemukset menneisyydestä :-/

Vierailija
35/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:02"]

Mun mielestä pelkkä halu ei riitä naisen orgasmin saamiseen, vaan asento on oltava sellainen, jossa tulee kosketukset oikeisiin kohtiin. Joillakin se kohta on emättimessä (ja sielläkin eri osissa) ja joillakin klitoriksessa. Mulla tulee e-orkku vain ollessani miehen päällä. En tiedä, millainen asento pitäisi lähetyssaarnaajassa olla, jotta saisin "kitkaa" oikeisiin kohtiin, doggysta puhumattakaan. Ja nyt tarkoitan nimenomaan asentoja, joissa ei tarvitse sormia tai vibraa ulkoisesti = klitalle.

[/quote]

Juu ei riitä pelkästään, mutta se halu herkistää niin ihanasti ne oikeat kohdat, jolloin orgasmi tulee vähäiselläkin toiminnalla ;-)

Vierailija
36/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:02"]

[/quote]

Juu ei riitä pelkästään, mutta se halu herkistää niin ihanasti ne oikeat kohdat, jolloin orgasmi tulee vähäiselläkin toiminnalla ;-)

[/quote]

Ei riitä ihan jokaiselle naiselle. Olisikin niin helppoa.

Vierailija
37/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kun puhutaan klitoriksen välimatkoista ja muusta. Ok niilläkin on merkitystä. Lähdetään nyt kuitenkin ensin perusasioista ja todetaan että naisen herkin elin on iho! Orgasmi varmasti tulee, kun huomioidaan kumppani ihan kokonaan. Hyväillään ja hellitään. Käsin ja huulin! Antakaa kumppanillenne aikaa ja huomioo! Kosketelkaa ja kysykää, mikä on se juttu!

Vierailija
38/45 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:30"]

Aikoinaan tein seminaarityötä seksuaali- ja sukupuolikäyttäytymisestä. Tein laajaa tutkimusta rasti ruutuun kyselykaavakkeen muodossa, lisäkommentointi mahdollisuudella. Siinä oli osio myös orgasmin teeskentelystä. Mikään muu osio ei tuottanut yhtä paljon lisäselityksiä vastaajien taholta. Orgasmin teeskentelyyn sorrutaan AINA seksikumppanin vuoksi, mutta eri syistä. 

Avainasia yhdynnässä laukeamiseen on korvien välissä. Muistakaa, että seksiunissa orgasmi tulee käsin koskettelematta, joten aivan yhtä tärkeää kuin oikeanlainen fyysinen stimulaatio, on myös se henkinen puoli.

Tähän viitaten tuon esiin myös tämän alituisen tiukka-väljä emätin keskustelun. Miehet tekee itselleen elinikäisen karhunpalveluksen kun nuorena päättävät, että väljä emätin ei tuo nautintoa. Jos miehen seksielämä menee -no sanottakoon nyt suoraan- tiukanpillun metsästämiseen, jää erotiikasta varmaan 80% kokematta.

Palataksemme ap:n kysymyksiin. Uskoakseni nainen, joka ei ole koskaan lauennut yhdynnässä -tai mikä ehkä vielä pahempaa, on joskus jonkun toisen miehen kanssa lauennut, mutta ei koskaan nykyisen miehensä kanssa- tuntee varmaan jonkinlaista riittämättömyyttä. Tätä kautta nainen saattaa teeskennellä orgasmiakin.

Mutta kaikki seksiin liittyvät tuntemukset ovat hyvin yksilöllisiä. Mikä kiihottaa yhtä, saattaa toiselle olla ihan totaalinen turn off ja toisinpäin. Joillekin naisille orgasmitta jääminen ei näyttele mitään osaa elämässä, kun toisille se on kriisin paikka jne. Aina tapauskohtaisesti.

Hyvää viikonloppua ja rakastelkaa toisianne!

t: Seksiklinikan hoitsu

[/quote]

Hieno kirjoitus. Miten/missä on mahdollisuus työskennellä seksiklinikalla?

-sh-opiskelija

Vierailija
39/45 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kehtaatte antaa toisen hieroa yhdynnän aikana sitä klitorista tai hieroa sitä itse? Meinaan mun mies ei ole koskaan hieronut sitä yhdynnän aikana, enkä kehtaa pyytää sitä, koska mulla ei ole hajuakaan, missä asennossa niin kannattaisi tehdä. En myöskään halua (kehtaa) itse hieroskella. En ole koskaan saanut orgasmia toisen kanssa. Jos masturboimalla saan, niin ne tuntuvat pelkältä laukeamiselta, ei miltään kovin ihmeelliseltä tai hienolta. Onko se edes orgasmi silloin?

Vierailija
40/45 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mulla ei ainakaan suhtautumiseni mieheen (siis himoanko häntä, rakastanko) riipu millään lailla omista selluliiteistani tai makkaroistani?! Vaan siitä miehestä. En ole koskaan ollut miehen kanssa, jota rakastaisin. En siis saa orgasmiakaan. Mä olen jo parisuhteessa, lapsia on. Aika ikävä tilanne. Että enpä viitsi erota siksi, että en rakasta miestäni niin paljon, että seksi tuntuisi hyvältä. Kun menimme yhteen aikoinaan seksi ei kiinnostanut mua pätkääkään. Siksi se oli mahdottomuus nauttia siitä. Nyt nauttisin varmaan, jos mies ois oikeanlainen. Hitto että vituttaa. Elämä muuttaa meitä (halut löytyy) ja se on joskus aivan turhaa, se muutos.