Kuinka moni nainen saa yhdynnässä orkun?
Meillä ei vaimo ole ikinä tullut yhdynnässä. Ei missään asennossa.
Minulla oli aikoinaan vakipano, joka "aina sai" naidessa orkun. Vuosia myöhemmin kuulin että hän teeskentelee orkkunsa. Sitä kyllä silloin ihmettelinkin, että miten nainen saa noin helposti esim. doggystylessä vaikka ei mitään klitoris stimulaatiota harrastettu. Niin ja suuseksissä hän ei lauennut koskaan.
Kysyisinkin nyt niiltä naisilta jotka normiyhdynnässä laukeavat, että mikä on mielestänne avain-asia tässä.
Ja naiset jotka ei koskaan yhdynnässä ole lauennu, oletteko mielestänne jääneet jotain paitsi?
Ja jos vielä on sellaisia, jotka toisinaan laukeavat ja toisinaan eivät, niin mikä siihen seikkaan vaikuttaa?
Kommentit (45)
Siis klittaa kannattaa hieroa ihan joka asennossa, maalaisjärkikin sen sanoo. Joissain asennoissa se hoituu itsestään, kun voi häpyluulla painaa klitorista sopivasti, takaapäin se edellyttää sormeilua. Salarakkaani saan laukeamaan peppupanossa sopivasti sormeilemalla samalla, vaikka muuten ainoastaan kielihoito tuo hänelle hekuman huipun. Vaimoni kyllä laukeaa päälläni ja allani, kunhan klitoris on minua vasten, myös peppuseksissä. Takaapäin tarvitaan aina klitoriskontaktia sormella tai jollain lelulla. Joskus hän laukeaa kyllä pelkällä rintojen hyväilyllä, joka on melkein pelottavaa
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:21"]
Mutta kaikki seksiin liittyvät tuntemukset ovat hyvin yksilöllisiä. Mikä kiihottaa yhtä, saattaa toiselle olla ihan totaalinen turn off ja toisinpäin. Joillekin naisille orgasmitta jääminen ei näyttele mitään osaa elämässä, kun toisille se on kriisin paikka jne. Aina tapauskohtaisesti.
Hyvää viikonloppua ja rakastelkaa toisianne!
t: Seksiklinikan hoitsu
[/quote]
Hieno kirjoitus. Miten/missä on mahdollisuus työskennellä seksiklinikalla?
-sh-opiskelija
[/quote]Erikoistumalla seksuaaliterapeutiksi voi hakea alan töihin lääkäriasemille, Väestöliittoon tai sukupuolitautien poliklinikalle.
Sairaanhoitajan tai kätilön pohjakoulutuksella työllistyy parhaiten, sillä varsinaisia seksiklinikoita ei Suomessa ole. Lääkäriasemilla on yleensä seksuaaliterapeutin vastaanotto vain esim. kerran viikossa. Viikon muina päivinä teen sairaanhoitajan töitä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:26"] Saan nykyisen mieheni kanssa lähes aina ihan tajunnan räjäyttävän emätinorgasmin lähetyssaarnaajassa. Ei tarvita mitään kikkailuja, rakastelu on intohimoista, hellää, haluamme toisiamme ihan mielettömästi ja orgasmit ovat todella rajuja, pitkiä ja niitä tulee useita. Uskon kanssa asiaan, että orgasmin suurin tekijä on päässä. Kumpa jokainen voisi ja uskaltaisi heittäytyä täysillä nautintoon ilman itsekontrollia. Ei haittaa selluliitit tai pienet mahamakkarat, sillä tiedän, että mies todella haluaa minua ja nautimme molemmat. Ja orgasmin saaminen ei ole koosta tai kovuudesta kiinni, minulla se tulee ihan halusta, miehestä ja tunteesta johtuen rakastellessamme. [/quote]Mua itkettää kun luen tätä. Mun mies haukkui minut lihavaksi rumaksi lehmäksi jota on ällöttävä koskea. Eipä ole sen jälkeen sängyssä ollu kivaa. Rakastelusta ei enää ole tietoakaan. Kyllä me naidaan. Ja useimmiten saan orkut mutta tunne puuttuu ja teknistä on. Me varmaan erotaan koska en pääse tästä mitenkään yli. Mies on yrittäny kääntää asian jotenkin takaisin raiteilleen mutta ei tämä tästä enää korjaannu. Ja aikaa on menny jo monta kuukautta. Kaikkeni olen yrittäny mutta mikään ei auta. Onneksi ei ole yhteisiä lapsia. Ehkä jossain vielä on mies joka arvostaa minua. [/quote] Mistä asiasta riitelitte, kun sanoi noin asiattomasti? Itse olisin lyönyt varmaan paistinpannulla. Ihan tuli kurja olo puolestasi. Olet varrmasti täysin hyvä juuri sellaisena kuin olet. T. Puhki nussittu lorttopillu
[/quote]Samaa mieltä erittäin hauskan nimimerkin kanssa. Toista ihmistä ei voi, eikä saa loukata noin törkeästi. Varsinkin jos on ollut intiimissä kanssakäymisessä hänen kanssaan.
Onko miehesi pyytänyt anteeksi? Onko hän loukannut sinua useamminkin? Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Tuliko nämä törkeydet joidenkin eropuheiden yhteydessä? Mitään lieventäviä seikkoja ne eivät kyllä ole.
Onko sinulla itselläsi käsitystä miksi miehesi halusi haavoittaa sinua?
Ymmärrän hyvin, jos harkitset eroavasi hänestä. Muista kuitenkin, että maailmassa on aina joku, jonka mielestä olet hyvä ja kaunis juuri sellaisena kuin olet.
Tsemppiä!
En ole tämä loukattu, joka ensimmäisenä asiasta kirjoitti mutta olen joutunut samanlaisten törkeyksien kohteeksi.
(nyt jo ex-) mieheni alkuhuumansa jälkeen alkoi muuttua ajoittain kylmäksi ja kännissä jopa nöyryyttäväksi. Olemme jo hieman varttuneempia ja kummallakin on tahoillaan ollut suhteensa. En ole koko elämäni aikana yhteensä saanut osakseni yhtä paljon törkeyksiä, kuin tältä mieheltä yksinään.
Hän oli jo alustavasti pohjustanut tulevaa henkistä maanrakoon lyttäämistä kertomalla, että en koskaan yllä hänen tasolleen älyllisesti, ulkonäöllisesti tai koulutustasoltani. Lisäksi olen hänen kuninkaallisellle korkeudelleen aivan liian vanha (olen häntä nuorempi).
En ilmeisesti loukkaantunut näistä törkeyksistä tarpeeksi, sillä jutut raaistuivat. Hänellähän on ollut minua paljonkin parempia kumppaneita jotka eivät kuitenkaan ole hänelle kelvanneet. Kuinka siis voin kuvitella, että hän haluaisi tuhlata kallisarvoista aikaansa minun mitättömään persoonaani?
Hän humalassa aina jättää minut. Seuraavana päivänä hän peruu kaiken, pyytelee anteeksi ja lupaa maat ja taivaat. Olen hänelle tärkeintä maailmassa eikä hän voi elää ilman minua ja blääh blääh blääh....
Tätä on ollut koko ns. seurustelumme ajan. Panokset on kokoajan hieman koventuneet. Tosin kummastakin päästä. Nyt hän jo vaatii minua kanssaan naimisiin, koska ei kuulemma voi elää ilman minua. Ei pelkoa, että sitä enää uskoisin tai että siitä välittäisin.
Käännekohta tuli reilu puolivuotta sitten, kun hän eräässä kännipuhelussa oksensi korvaani niin järkyttäviä asioita, että olin shokissa monta päivää. Yksityiskohtaisesti hän luetteli kaikki virheet, joita minussa hänen mielestään on.
Itsetuntoani hän ei ole saanut nujerrettua, koska minulla on työni puolesta aika vilkas seuraelämä. Saan viikottain ihailua niin naisilta, kuin miehiltäkin. Siksi tämä on kestänyt niin kauan. Toleranssini halveksuntaan on korkea. En anna sen häiritä elämääni.
Jos joku olisi 2 vuotta sitten ennustanut minulle tämän, olisin pitänyt häntä mielenvikaisena! Ei tällaisen olemassaoloa uskoisi, ellei tätä itse olisi elänyt.
Rakkaus saa meidät hölmöilemään ihan urakalla.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:22"]
Meillä ei vaimo ole ikinä tullut yhdynnässä. Ei missään asennossa.
Minulla oli aikoinaan vakipano, joka "aina sai" naidessa orkun. Vuosia myöhemmin kuulin että hän teeskentelee orkkunsa. Sitä kyllä silloin ihmettelinkin, että miten nainen saa noin helposti esim. doggystylessä vaikka ei mitään klitoris stimulaatiota harrastettu. Niin ja suuseksissä hän ei lauennut koskaan.
Kysyisinkin nyt niiltä naisilta jotka normiyhdynnässä laukeavat, että mikä on mielestänne avain-asia tässä.
Ja naiset jotka ei koskaan yhdynnässä ole lauennu, oletteko mielestänne jääneet jotain paitsi?
Ja jos vielä on sellaisia, jotka toisinaan laukeavat ja toisinaan eivät, niin mikä siihen seikkaan vaikuttaa?
[/quote]
Mutta kaikki seksiin liittyvät tuntemukset ovat hyvin yksilöllisiä. Mikä kiihottaa yhtä, saattaa toiselle olla ihan totaalinen turn off ja toisinpäin. [/quote]
Aika "kiva" tieto ajatellen sitä, mitä sitä uskaltaa sitten sängyssä tehdä. Siksi en teekään mitään, kuolisin häpeästä, jos tekemäni ällöttäisi toista. Kiitos siis tästä tiedosta.