Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskinta

Vierailija
28.06.2010 |

Heippa minulle kävi tässä kerran tällainen asia. Tulimme työkavereitten kanssa yöllä töistä ja ajoimme yhden taajaman läpi kahdenaikaan ja näky oli uskomaton. Yksi pari naiskenteli keskellä pyörätietä, nainen oli perse pystyssä ja mies lykki

takaapäin pitäen polkupyörästä kiinni, kyllä oli näky. Kertokaa jos olette nähneet vastaavaa tai kokeneet vastaavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh - olin tulossa yhden hottiksen kanssa baarista kesällä; pusuttelimme tullesamme meille päin ja käsi sukelsi jo pikkareiden alle. Kostean lämmintä - ja tuuli ihanasti vilvoitti.

Alkoi panettamaan mahtavasti ja kumarruin hiukan eteenpäin, notkistin selkää ja pikkarit putosivat alas jääden toisen korkokengän alle.

Mies painautui kuumalla elimellään märkään pilluuni - ja;

Hassu juttu - samassa ohi ajoi auto, jossa oli kuusi naamaa sivulasissa suut ammollaan!

Vierailija
2/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis vappu ja hirveesti porukkaa. kaikki olivat kaatokänneissä. kyllä hävetti naimaparin puolesta, ainakin 50 ihmistä näki sen. lähetyssaarnaajassa vetivät :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa monelle on varmaan käynyt samalla tavalla. Naitiin kun kanit sängyssä ja kun h hetki lähesty niin sängystä petti pohja, nauratti vaan.Kyllähän nainti siinä loppuun vietiin vaikka vähän naurattikin, tuli sitten sängyn osto. Nyt on joustinpatjasänky näinköhän jousitus pettää.

Vierailija
4/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.Olin taas kerran menossa töihin, minulla oli iso

korkea pakettiauto.Ajelin kehä kolmosta pitkin ja katsoin että yksi autoista vähän mutkitteli,vaihdoin

kaistaa ja ajoin kyseisen auton viereen no mutta siinä autossa nainen otti mieheltä suihin. Ei ollut

kanttia töötätä se ol varmaan sille parille hyvä päivä aloittaa työpäivä minua hymyilytti.

Vierailija
5/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa jääty kiinni kun olemme ulkona seksiä harrastaneet!

eräs kerta mentii ulkoiluttamaan koiria, tosi kiva lammen ranta ei ketään mailla ei halmeilla, vilautin miehelleni pikkasen stringejä siitäkös mieheni innostui eikä mennyt kuin hetki kun mieheni oli riisunut pikkarit alas ja takaapäin sisään.pari työntöö ja joku hemmetin marjastaja nainen oli takanamme pilaamassa jutun! huusi vielä saatanan pervot!

pikkasen naurettiin sille!

Vierailija
6/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusi vielä saatanan pervot! pikkasen naurettiin sille!

[/quote]

niin just! mitä jos sinne olisikin tullut alaikäisiä pieniä lapsia katsomaan kun te PERVOT paneskelette julkisella paikalla???

Vierailija
7/7 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusi vielä saatanan pervot! pikkasen naurettiin sille!

niin just! mitä jos sinne olisikin tullut alaikäisiä pieniä lapsia katsomaan kun te PERVOT paneskelette julkisella paikalla???

Näinköhän juttu pitää paikkansa. Oli siinä varmaan koirillakin ihmettelemistä. Eivätkä muka huomanneet marjastajaa, hmm...

M34