Kissantappaja Teemu Mäki oli Elämäni biisi -ohjelmassa
Teemu Mäki otti Helsingin Eläinsuojeluyhdistykseltä kissan, kidutti ja tappoi sen julmasti kirveellä koko homman videoiden. Lopuksi masturboi sperman kuolleen ja leikellyn kissan päälle. Kiasma maksoi tästä saastasta 20000 markkaa aikoinaan.
Teemu Mäki oli eilen Elämäni biisi-ohjlemassa Free Palestine -paita päällä. Sopii YLEn vihamieliseen agendaan kuin nenä päähän.
Kommentit (142)
Kertoo paljon millaista porukkaa tuossa free palestiina joukkiossa on. Pohjasakkaa.
Kissoja on nykyään niin paljon, että niiden poistaminen kaikin keinoin on pelkästään hyvä asia! Ei ole turhempaa surun aihetta kuin kissan kuolema.
Olet empatiakyvytön paskakasa.
Teemu Mäki ansaitsisi tulla kirveellä hakatuksi. Jos rääkkää eläimiä ja vielä huvikseen niin ansaitsee saman kohtalon. Inhoan eläinrääkkääjiä.
Ja vielä otti eläinsuojeluyhdistykseltä. Vtun sairasta!
Oksettava ihminen. Psykopaatti.
En ole tuon tapauksen jälkeen Kiasmaan jalallani astunut.
Mitä teki Näkkäläjärvi? Miten tulee mieleen samoja viboja ?
Sydäntä särkee tuon kissaparan puolesta. Kuinka julma ja sairas voikaan ihminen mieleltään olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE vajoaa entistä syvemmälle äärivasemmistolaiseen ja - liberaaliin hapatukseen. YLE-vero pois, kun rahoille ei saa mitään vastinetta.
Jos joku puolue lupaa lopettaa Suomesta YLE:n, se puolue saa ääneni vaaleissa. Pelkkää kommunistihapatusta koko YLE.
Siis Teemu Mäki oli vain vieraana yhdessä viihdeohjelmassa.
Erilaisia vieraita käy koko ajan vaikka kuinka paljon ties missä ohjelmissa. Miksi tästä nyt suuttumus?
Hän on saanut sakkotuomion aikoinaan tuosta teostaan. Siitä on yli 30 vuotta aikaa.
Pitää osata antaa ihmisille myös anteeksi jossain vaiheessa. Eikö tämä kuulu ihan kristilliseen sanomaankin?
Hyvin harva on sitä videota edes nähnyt. Siinä videossa se kissan tappaminen on rinnastettu väkivaltaan ja kärsimykseen, jota tapahtuu jokaikinen arkipäivä eläinten tehotuotannossa ja johon jokainen eläinkunnantuotteita ravinnokseen käyttävä välillisesti osallistuu.
Jokatapauksessa Teemu Mäki on katunut kyseisen videon tekemistä moneen kertaan ja saa vielä yhä tänäpäivänäkin henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkauksia. Että kovaa hintaa hän on siitä myös saanut maksaa.
Tosin itsekin olen sitä mieltä, että olisi saanut jättää filmin tekemättä.
Jotenkin luulisi, että taiteilijalla mielikuvitus ja älykkyys riittäisi siihen, että pystyy käsittelemään eläimiin kohdistuvaa välillistä väkivaltaa muulla tavoin, kuin itse tekemällä eläinyksilölle suoraa väkivaltaa.
Tässä tapauksessa luovuus ja äly ei kantanut pidemmälle. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ovat saastaa ja valevasemmistoa. Onneksi on Vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päivi esiintyi hyvin ohjelmassa pantterina, toi hyvän mielen ,vaikka on haukuttu,toiko mäki vihervasemmiston sankarina ,hyvän mielen kenellekkään katsojalle, veikkaan että ei .
kyllä ihmisen intuitio ja tunteet kertoo jotain tärkeää. tietysti joku kylmä ihminen, voi kärsiä poikkeavasta neurologisesta tilasta, mutta se ei oikeuta kaikkeen.
Mä en edes ole varma tuosta Mäen vihervasemmistolaisuudesta.
Samaa porukkaa kuin SDP:n Nakke Niljake.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Mäki ansaitsisi tulla kirveellä hakatuksi. Jos rääkkää eläimiä ja vielä huvikseen niin ansaitsee saman kohtalon. Inhoan eläinrääkkääjiä.
Käsittääkseni hän on vegaani ja ollut sitä jo vuosikymmeniä. Oletko sinä? Jos et, voit alkaa keksiä itsellesi lopettamistapoja.
Vierailija kirjoitti:
Laita Googleen näkkäläjärvi ja kissat.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon tapauksen jälkeen Kiasmaan jalallani astunut.
Älä viitsi.
Ai kaikki kuvataiteilijat on jotenkin kollektiivisesti vastuussa vai?
En ole itse mitään eläimiä tappanut enkä edes syö lihaa. Kuvataiteilijana olen kuitenkin jotenkin mystisesti syyllinen kissantappovideoon?
Relatkaa vähän. Se oli vaan kissa. Kuinkahan montaa hyönteistä itse kidutatte päivittäin ajamalla autolla päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjäheteromiehet unohtavat vissiin mitä syövät puoli kiloa päivässä.
Olen kasvissyöjänainen, ja Teemu Mäki on minusta vastenmielinen eläinrääkkääjä.
Sinä sentään olet johdonmukainen asian suhteen. Samaa ei voi sanoa heistä jotka tuomitsevat Mäen vaikka itsekin tappavat jatkuvasti eläimiä kulutusvalinnoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oikeisiin eläinsuojelurikoksiin suhtauduttaisiin tällä samalla kiihkolla.
Tämä oli kyllä ihan oikea eläinsuojelurikos
🇺🇦🇮🇱
Tämän ohjelman seuraaminen loppui tähän. Harmi, olen tykännyt Katjasta tähän asti. Mutta nyt oikeustaju petti.
t. (löytökissa)nainen
Stubb on ihan varmasti sisältä yhä se sama vammaista kiusannut kusipää. Ei ihminen noin vain muutu. Anteeksikin pyysi vasta, kun kampanjatiimi sitä edellytti.