Onnen päivä
Minulla on tänään onnen päivä! Arvaatko mikä tekee minun päivästäni onnen päivän? Minulla on todella suuri ilo ja riemu sydämessä!!! Arvaatko minkä takia? Siksi, kun koen Jumalan olevan nyt lähellä ja Jeesus on nyt läsnä Pyhän Hengen kautta ja aistin, koen ja tunnen sen. Minun sydämeni on täynnä iloa ja riemua, kun Jeesus on nyt paikalla ja minua lähellä ja vaikka olosuhteet ovat mitä ne ovat, niin en murehdi olosuhteita, vaan iloitsin koska Jeesus on lähellä nyt Pyhän Hengen kautta ja riemuni ja iloni on suuri. Jeesus elää! Totisesti, Jeesus elää ja on siellä missä minäkin. Kiitetty olkoon Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus kun hän antaa ilon ja onnen ja turvan myös maailman myrskyissä ja on koko ajan lähelläni. En voi sanoin kuvata sitä onnea. Sinäkin voit kokea Pyhän Hengen läsnäoloa, kun rukoilet nöyrin sydämin Jeesusta antamaan sinun kaikki syntisi anteeksi ja kun kiität Jeesusta ja pyydät häntä vuodattamaan henkensä sinun yllesi. Saat ilon ja riemun sydämeesi ja kun Jeesusta seuraat niin pysyt Jumalan lapsena. Jeesus Kristus sinun edestäsi tuli lihaksi ja Golgatan keskimmäisellä ristillä lunasti sinut verellään synneistä vapauteen. Kiitä sinä vaivattu sielu tästä suuresta siunauksesta ja pelastuksen lahjasta. Nyt Pyhä tuli palaa Herran alttarilla eikä sitä voi kukaan sammuttaa, koska Herran tuli eli Jumalan Pyhän hengen tuli palaa minun sydämessäni ja toivoisin sen sinunkin sydämeesi syttyvän. Ja kerran kun Jeesus omiaan saapuu Karitsan häihin noutamaan, suuri on oleva ilo ja riemu, kun sinäkin kerran siinä valkeassa joukossa olet ja voi kuinka riemuitsen kun kerran sinutkin siellä näen ja myös Jeesus ja kaikki enkelit riemuitsevat siitä, kun Jumalan Karitsan veren voima on sinunkin sieluai kohdalla voittanut.
1.Oi mull´ on onnen päivä, miks en mä laulaisi? Kun sydämein on täynnä, miks siit en kertoisi? Mä kiitän Jeesustani, Ylkääni rakkainta, kun omakseen mun saattoi, hän aivan armosta.
2. Kun Jeesus ompi mulla, on kyllin kaikkea: ei mitään puutu multa, kun Hän on minulla. Oi hänen rakkautensa, se ompi verraton, se halkee laupeudesta, niin palava se on.
3. Hän on mun lunastanut kalliilla verellään, kihlannut Hengellänsä omakseen ainiaan. Nyt omansa saan olla, en muusta huolikaan; sylissään elää, kuolla ja iät olla saan.
4. Oi mull´ on onnen päivät Ylkäni omana, oon autuas jo täällä ja sitten taivaassa. En muille tahdo elää, vaan yksin hänelle, en maasta huoli enää, taivaaseen rientelen.
5. Ei kotin´ ole täällä murheitten laaksossa, se odottaa mua siellä, ylhäällä taivaassa. Siell´ ompi Jeesukseni, mun veriylkäni. Hän puhtaaksi mun saatti, autuaaks´ iäti.
6. Mä olen musta, kurja majoissa Keedarin, vaan ihana on mulla hääpuku puhtahin. Oon muodoltani musta ja päivän polttama, vaan Yljän pukimissa oon aivan ihana.
7. Oi kiitos, Jeesukseni, kun maksoit velkani! Soi sulle kiitokseni, kun olet omani. Ylistys taivahassa ja riemu verraton, oi autuus, ilo, rauha, se suloisinta on!
8. Kun noutamaan mun joudut tykösi taivaaseen, ei sillon lopu laulu, oi onni iäinen! Jo murheen maassa täällä sinulle laulelen, ja iäisesti siellä sinulle riemuitsen.
Rakkaita Siioninlauluja ovat myös mm.
Laupias sydän on vapahtajamme ,
Siionin ostolauma
ja
Herra Jeesus verellänsä