Millä ootte saaneet hyvännäköiset pohkeet?
Kommentit (39)
Mitä selität? Pohkeet ja nilkat ovat ilmaiseksi kauniit.
Paljon pallopelitaustaa ja 3x16-20 km kävelylenkkejä vuosia
Näin yhdellä köyhällä hienot ja otin siltä.
Geenit ja liikunta ja ravitsemus. Mutta jos on pökkelöjalat, ei niistä kauniita saa tekemälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Geenit ja liikunta ja ravitsemus. Mutta jos on pökkelöjalat, ei niistä kauniita saa tekemälläkään.
Miksi kukaan pitäisi pökkelöjalkoja?
En tajua, miksi paksupohkeiset esittelevät jalkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä ravitsemuksella on pohkeiden kanssa?
Geenit ei muuta treeniä kuin runsas kävely. Oon kyllä siroluinen ja laihahko. En tosin tiedä miten määrittelet hyvännäköiset
Mee naama seinää vasten, otat tuen ja alat nostelemaan itseäsi varpaiden varaan. Se on ehkä helpoin tapa kotioloissa. Hypi varpaiden varassa, juokse yms
Mä olen hoikka, mutta pohkeet on melkein yhtä paksut kuin reidet. Ei kiva, jollain pitäisi noista lihakset saada pois.
Se ei ole mies eikä mikään jolla ei oo suonikohjuja, vanha suomalainen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Mee naama seinää vasten, otat tuen ja alat nostelemaan itseäsi varpaiden varaan. Se on ehkä helpoin tapa kotioloissa. Hypi varpaiden varassa, juokse yms
Mä teen päkiällenousut rappusten reunalla. Saan isomman liikeradan. Pohkeen lihakset erottuvat selväpiirteisinä. Nilkat ovat hoikat äidin geenien mukaan.
Korkokengillä käveleminen vahvistaa pohjelihaksia.
Mulla on myös paksut pohkeet. Olen aina ollut normaalipainoinen, joskus ylärajalla, joskus alarajalla. Pohkeet ovat olleet paksut, kun en harrastanut liikuntaa, silloin, kun harrastin salilla käyntiä ja edelleen ne ovat paksut, kun juoksulenkkeilen. Kadehdin ihmisiä, joilla on kauniit erottuvat lihakset säärissä. Muistan, että jo teininä en voinut ostaa talvisaappaita, koska kaikki olivat liian kiristävät säärien kohdalta. Toisaalta mulla sitten ei kerry rasvaa vatsaan tai käsiin ollenkaan, joten on tässäkin ruumiinrakenteessa puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pallopelitaustaa ja 3x16-20 km/vko kävelylenkkejä vuosia
Tanssilla ja budolajeilla. Kaikki missä ollaan paljain jaloin ja/tai paljasjalkakengissä tai sukkasillaan. Kun jalkaterän kaikki lihakset kuntoutuvat ja voimistuvat tästä, niin se vaikuttaa myös pohkeen muotoon.
Ne tulee perimänä. Mä surin paksuja pohkeitani nuorena. Hoikka likka olin mutta edes Nokian kumisaappaat ei mahtuneet varresta.
Tuntui, että en kehtaa pitää hameita enkä shortseja!
Tykkäsin liikunnasta ja juoksin kymmenen kilometrin lenkkejä, noin muun muassa. Ei auttanut.
Vanhemmiten sitä vaan oppi hyväksymään asian ja aloin käyttää hameitakin. Hyvä niin, koska minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Kapealahkeiset housut kiristivät pohkeiden kohdalta, tein tuota.
Yks nainen kantaa sellaista näkymää pohkeissaan, jotta jätkät kun näkee on tohkeissaan.
Sain äidiltä perintönä, kauniit, kaarevat, sirot nilkat...ei se muuta