Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

treffit ja vessassakäynti..

Vierailija
21.01.2015 |

Olen tapaillut mukavaa miestä eilen käytiin syömässä ja menin enssimäistä kertaa hänen luokseen.oltiin rupeamassa katsomaan leffaa kun hän sanoi että käy ensin vessassa.olin melkosen yllättynnyt kun huussista rupesi kuulumaan aivan häpeilemätön piereminen ja kuran loiske samalla kun huuteli mulle kaukosäätimen käyttöohjeita!mä olin vähän vaivaitunnut kun tuli ulos sieltä hän ei ollu moksiskaan vaikka varmasti tiesi että kuulin kaiken kun wc on olkkarin vieressä.mun on pakko sanoa että tämä muutti mun käsityksen miehestä en oikeen pysty/halua enää ottaa sitä vakavasti.tänään en ole vastannut sen viesteihin.olenko typerä jos jätän jutun tähän?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:49"]

Sen takia tarpeeksi suuret tilukset ja asumukset ovat oleelliset, jotta yksityisyys säilyy ilman sen suurempaa panostamista, eli kylpyhuone sijaitsee talon länsisiivessä, kun taas sali missä tuleva pikku rouva odottaa hetkisen verran itsekseen myhäillen seuralaistaan, on itäsiivessä. Mitään noin kammoittavaa ja pöyristyttävää ei näin ollen pääse kymmenenkään avioliittovuoden kuluessa käymään pikku rouvalle.

[/quote]

tää oli ihana!tämä pikku rouva täällä myhäili kun luki tän!

Vierailija
2/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:52"]Entä jos sillä oli maha niin sekaisin? Kenties jännittänytkin vielä ja sitten kaikki pääsi kun pääsi pytylle. Mulla on yks kaveripoika nuorimies jolla käy noin aina kun on vessassa mun työnä tai kotona. En tiiä mitä se syö. [/quote] "Työnä". Mistä maalta sä oikein oot?

[/quote]

Seinäjoelta miten sen nyt ottaa onko sitten maalta. Toi tulee niin automaattisesti ei edes ite huomaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritti vain juttelemalla peittää paskomisen ääntä.

Voittehan keskustella aiheesta seuraavilla trefffeillä.

Vierailija
4/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo kanasensa niitylle ajoi, pienet kanaset ne hyppeli. Ja metsästä hiipi se kauhea ukko, joka huussissa pieri ja loiskutti.

Kai muistit kysyä, pesikö mies huolellisesti kätensä, myös sormien välit, ja kikkelin?

Vierailija
5/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, eikös mies ollut kotonaan ja kotonaan ollaan kuin kotonaan.

Paskominen ja piereminen on ihan normaaleja ruumiin toimintoja. Meillä on vessan ovikin aiki kun käydään asialla ja on ollut jo alusta lähtien 

Vierailija
6/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:39"]

Olen tapaillut mukavaa miestä eilen käytiin syömässä ja menin enssimäistä kertaa hänen luokseen.oltiin rupeamassa katsomaan leffaa kun hän sanoi että käy ensin vessassa.olin melkosen yllättynnyt kun huussista rupesi kuulumaan aivan häpeilemätön piereminen ja kuran loiske samalla kun huuteli mulle kaukosäätimen käyttöohjeita!mä olin vähän vaivaitunnut kun tuli ulos sieltä hän ei ollu moksiskaan vaikka varmasti tiesi että kuulin kaiken kun wc on olkkarin vieressä.mun on pakko sanoa että tämä muutti mun käsityksen miehestä en oikeen pysty/halua enää ottaa sitä vakavasti.tänään en ole vastannut sen viesteihin.olenko typerä jos jätän jutun tähän?

[/quote]

Relax nainen, pieremätöntä miestä et ikinä löydä

Vierailija
7/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:33"]Jos yritti vain juttelemalla peittää paskomisen ääntä.

Voittehan keskustella aiheesta seuraavilla trefffeillä.
[/quote]

Tätä ehdotan minäkin. Vai olisiko pitänyt laittaa vesihana tai käsikakata mikä ei onnistu ripulin kanssa. Ehkä mies on niin ihastunut sinuun, että jännittää ja maha menee kuralle ;)

Vierailija
8/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole tosissaan mutta minä olen: Olin miesystäväni luona kylässä, ei ihan ensimmäistä kertaa. Hän meni pissalle vessaan, jätti oven auki. No menin perässä ja pitelin sitten kalua hänen puolestaan ja taisin antaa sille pikkusuukonkin.

Vierailija
9/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mukavaa että on heti omaitsensä eikä esitä jotain muuta

Vierailija
10/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aloittanut treffailun ja tuo on oikeasti yksi huolenaiheeni. Olen hyvin avoin käymään asioillani vessassa, ja poikkeuksetta joudun varsinkin raskaamman ruoan + viinin jälkeen tyhjentämään suolen.
Olen jo miettinyt että jos siirryn sille asteelle, että syödään kotona ja sitten mennään sänkyyn niin miten hoidan tämän? Jos pidätän, hekuman hetkellä pierettää. Jos menen vessaan ajallaan, olenko iljettävä käytöshäiriöinen sika. Jos en anna, suhde loppuu jossain vaiheessa.
Olen nainen.

Vierailija
11/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen kannattaa vessaan mennessä pistää ovesta ulos ja päästää takaisin kun suoritus on ohi :)

Vierailija
12/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:47"]

Minä olen aloittanut treffailun ja tuo on oikeasti yksi huolenaiheeni. Olen hyvin avoin käymään asioillani vessassa, ja poikkeuksetta joudun varsinkin raskaamman ruoan + viinin jälkeen tyhjentämään suolen. Olen jo miettinyt että jos siirryn sille asteelle, että syödään kotona ja sitten mennään sänkyyn niin miten hoidan tämän? Jos pidätän, hekuman hetkellä pierettää. Jos menen vessaan ajallaan, olenko iljettävä käytöshäiriöinen sika. Jos en anna, suhde loppuu jossain vaiheessa. Olen nainen.

[/quote]

Huolehdit turhasta. Jokainen käy wc:ssä, ainakin jokainen normaaliaineenvaihduntainen. 

Vierailija
13/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuunko ois pitäny paskantaa? Huhhuh, jos miestä vaikka hermostutti teiän treffit tai jos sillä oli vatsatauti yms, etkö ikinä käy itse paskalla? Paha sitä on pidätellä jos meinaa housuun tulla.

Vierailija
14/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos se huuteli siksi, että oli nolona tuosta yllättävästä ripulista ja joko yritti huutelulla peittää ääniä tai vihjata että laittaisit volyymia telkkarista kovemmalle. Toisaalta sitten ei vois varmaan tullut pokkana vessasta ulos vaan vähän nolona. En kyllä ymmärrä itsekään vessasta huutelua. Treffaa vielä toiste ja sano suoraan, että mielestäsi on kiusallista jutella vessan oven läpi tms. Ehkä mies ei ole edes ajatellut asiaa, jos ei palautetta kestä niin ainakin yritit.

Vierailija
16/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
17/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kirjoitustyyliäsi jossa et liikaa välimerkkejä kuluta sellaista tekstiä on miellyttävää lukea siis oikeasti

Vierailija
18/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli vatsa sekaisin. Sillä huutelulla yritti normalisoida tilannetta. Toivoi, että ap laittaisi telkkarin päälle ja volyymit kaakkoon. Itselläni on ärtyvä suoli ja tunnen empatiaa miesparkaa kohtaan.

Vierailija
20/52 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2