treffit ja vessassakäynti..
Olen tapaillut mukavaa miestä eilen käytiin syömässä ja menin enssimäistä kertaa hänen luokseen.oltiin rupeamassa katsomaan leffaa kun hän sanoi että käy ensin vessassa.olin melkosen yllättynnyt kun huussista rupesi kuulumaan aivan häpeilemätön piereminen ja kuran loiske samalla kun huuteli mulle kaukosäätimen käyttöohjeita!mä olin vähän vaivaitunnut kun tuli ulos sieltä hän ei ollu moksiskaan vaikka varmasti tiesi että kuulin kaiken kun wc on olkkarin vieressä.mun on pakko sanoa että tämä muutti mun käsityksen miehestä en oikeen pysty/halua enää ottaa sitä vakavasti.tänään en ole vastannut sen viesteihin.olenko typerä jos jätän jutun tähän?
Kommentit (52)
Mulla oli aikanaan treffi kaveri joka kävi mun luona kusella eikä vetänny vessaa.ekan kerran annoin anteeks kun ajattelin että oli varmaa nolo unohdus ja tykkäsin miehestä.tokalla kerralla ei tarvinnu kahta kertaa miettiä vaan se suhde oli sitte siinä!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:52"]Entä jos sillä oli maha niin sekaisin? Kenties jännittänytkin vielä ja sitten kaikki pääsi kun pääsi pytylle. Mulla on yks kaveripoika nuorimies jolla käy noin aina kun on vessassa mun työnä tai kotona. En tiiä mitä se syö.
[/quote]
"Työnä". Mistä maalta sä oikein oot?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:03"]
Mulla oli aikanaan treffi kaveri joka kävi mun luona kusella eikä vetänny vessaa.ekan kerran annoin anteeks kun ajattelin että oli varmaa nolo unohdus ja tykkäsin miehestä.tokalla kerralla ei tarvinnu kahta kertaa miettiä vaan se suhde oli sitte siinä!
[/quote]
Et sitten sanonutkaan hänelle, että vetää vessan vaan lopetit suhteen?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:39"]
Vessassa saa pierrä ja paskoa, mutta samaan aikaan huuteleminen ei kuulu mun mielestä hyviin tapoihin. Voi myös yrittää edes vähän hillitä äänekkäimpiä töräyksiä. Multa menisi mielenkiinto.
[/quote]
Samaa mieltä.
Ja ymmärrän ap:n närkästyksen.
En suostu juttelemaan kenenkään kanssa, kun olen vessassa. Oven takaa huutajille sanon, että odottaa hetken. Puhutaan sitten, kun olen tullut vessasta. Ja sama juttu toisinpäin.
Entä jos sillä oli maha niin sekaisin? Kenties jännittänytkin vielä ja sitten kaikki pääsi kun pääsi pytylle. Mulla on yks kaveripoika nuorimies jolla käy noin aina kun on vessassa mun työnä tai kotona. En tiiä mitä se syö.