treffit ja vessassakäynti..
Olen tapaillut mukavaa miestä eilen käytiin syömässä ja menin enssimäistä kertaa hänen luokseen.oltiin rupeamassa katsomaan leffaa kun hän sanoi että käy ensin vessassa.olin melkosen yllättynnyt kun huussista rupesi kuulumaan aivan häpeilemätön piereminen ja kuran loiske samalla kun huuteli mulle kaukosäätimen käyttöohjeita!mä olin vähän vaivaitunnut kun tuli ulos sieltä hän ei ollu moksiskaan vaikka varmasti tiesi että kuulin kaiken kun wc on olkkarin vieressä.mun on pakko sanoa että tämä muutti mun käsityksen miehestä en oikeen pysty/halua enää ottaa sitä vakavasti.tänään en ole vastannut sen viesteihin.olenko typerä jos jätän jutun tähän?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:36"]
mulla on sellanen ongelma, että en saa käytyä treffailemani miehen luona edes kusella. Tuntuu, että seinät on kuin paperia. Se on kiusallisuuden huipentuma istua siellä pöntöllä ja on ihan hiirenhiljaista ja toinen odottelee, että tuun vessasta.
[/quote]
Seuraavalla kerralla menet rohkeasti tarpeille ja annat tulla.
Luin seuraavan jutun kauan sitten jostain keskusteluista: Nainen oli eka kertaa miesystävän luona yökylässä. Olivat aamupalalla. Naista kävi pierettämään. Siinä sitten rupattelun lomassa nainen pieraisikin tosi isosti ja viheltävästi. Suunnilleen samoihin aikoihin ikkunan ohitse oli mennyt juoksija. Miesystävä oli todennut vain, että sinulleko tuo juoksija vihelsi. Tilanne oli päätynyt nauruun. Heistä tuli pari. Tarinan opetus voisi olla, että turhat pelot pois ja toisaalta jos vessaäänet tuntuvat kovin kiusallisilta, ehkä kyseessä ei ole se oikea ihminen.
Se varmaan yritti sillä huutelullaan peittää niitä .. ääniään. Mutta toi huutelu vessasta ei kyllä muakaan sytyttäisi. Sen kämppä, sen leffavehkeet joten käyttäköön itse kun tulee huussista!
Kummallista miten monien mielestä kotonaan saa suunnilleen ripuloida housuunsa ruokapöydässä jos huvittaa. En voisi kuvitellakaan että omassa kodissani sikailisin suolentoiminnoilla, varsinkaan jos siellä on muita perheenjäseniä tai vieraita. Ei ole tapana muillakaan tuttavillani.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:58"]
Kummallista miten monien mielestä kotonaan saa suunnilleen ripuloida housuunsa ruokapöydässä jos huvittaa. En voisi kuvitellakaan että omassa kodissani sikailisin suolentoiminnoilla, varsinkaan jos siellä on muita perheenjäseniä tai vieraita. Ei ole tapana muillakaan tuttavillani.
[/quote]
Oletko niin luonnosta vieraantunut, että ulostamisesta aiheutuvat äänet ovat mielestäsi sikailua? Voi voi sentään sanon minä...
Minulla on ärtyvä suoli ja olen koko ikäni kärsinyt siitä juuri sen vuoksi, että varsinkin esim. kylässä tai juhlissa menee aina vatsa sekaisin, ja silloin voi tulla kova kiire vessaan. Vatsanväänteet siis ovat sitä luokkaa, että hiki valuu... Naisena yleensä osaan peittää äänet esim. siten, että laitan pytyn pohjalle hieman paperia, jotta ei ainakaan mikään plumpsahtele tai loisku :D Mutta voin kyllä uskoa, että kovin monelle miehelle moinen ei tule mieleen... Ja tosiaan kun tulee ilmaa siinä ulostamisen yhteydessä niin sitä on vaikeaa peitellä... joskus kylässä jouduin ottamaan wc-paperia ja pitämään sitä ulostamisen yhteydessä peräaukolla ikään kuin vaimentamassa pieruääniä... :/ Kuulostaa varmaan jonkun mielestä hulvattomalta, mutta on totista totta...
Mutta nämä vatsavaivat kun eivät ole kiinni ihmisen sivistyneisyyden asteesta niin kuin jonkun kommentit antoivat ymmärtää... Todennäköisesti mies huuteli vessasta peittääkseen ääniä, niin olen minäkin joskus tehnyt kun olen ollut esim. kaverin luona vessassa. On myös tullut yskittyä tekoyskää, vedettyä vessaa ja valutettua vettä hanasta....
Semmoista se on. Huutelu nyt oli toki ihan turhaa, mutta kaikki muu on elämässä tapahtuvaa väistämättömyyttä. Parhaat, antoisimmat, ihmissuhteet perustuvat rehellisyyteen ja avoimuuteen. Niin kauan kuin vessan ovi kuitenkin pysyy välillämme kiinni ja haju ei välity siitä läpi, voit olla tyytyväinen.
Mun on myös pakko sanoa, että mun käsitystä ihmisestä muuttaa se, että isot kirjaimet ja välilyönnit pisteen jälkeen puuttuvat. Haittaakohan se treffikumppaniasi?
Helvetti teitä naisia. Tulette silmille, jos teitä arvostelee kohtuuttomista vaatimuksista, mutta kyllä se nyt vaan on tässä maailmassa kohtuuton vaatimus, jos kelpuutat vain miehen, joka ei koskaan paskanna.
Mutta jätä se sika ja ei muuta kuin onnea ja sinnikkyyttä täydellisen etsintään.
Itse en kyllä jättäisi miestä tuon vuoksi, mutta olisin hämmästynyt estottomuudesta, kun itse treffeillä välttäisin pissallakin käyntiä viimeiseen asti ja pyrkisin tekemään sen ilman lorinaa :D
Pitäisin tuommoisesta miehestä kiinni ja katsoin eteenpäin. Tuohan on hyvä merkki, että on sinut myös pönttöpommiensa kanssa, kun sinä olet paikalla :) Täysin luonnollinen asia, joka varmasti tapahtuu myös sinulle aika ajoittain.
Vessassa saa pierrä ja paskoa, mutta samaan aikaan huuteleminen ei kuulu mun mielestä hyviin tapoihin. Voi myös yrittää edes vähän hillitä äänekkäimpiä töräyksiä. Multa menisi mielenkiinto.
Miten hänen olis pitänyt toimia?
Hänellä oli vessahätä ja oli selvää että vessaan oli päästävä. Miten itse olisit toiminut vastaavassa tilanteessa, vai onko niin ettet käy ikinä vessassa?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:39"]
Vessassa saa pierrä ja paskoa, mutta samaan aikaan huuteleminen ei kuulu mun mielestä hyviin tapoihin. Voi myös yrittää edes vähän hillitä äänekkäimpiä töräyksiä. Multa menisi mielenkiinto.
[/quote]
tätä mä tarkotin!en yllättynny että miehet sontii vaan käytöstapojen puutetta!ap
Aika epäreilua hylätä miesehdokas tuommoisen takia.
Ensinnäkin, hän ei ainakaan teeskentele. Toiseksi, ehkä hän oli syönyt jotain sopimatonta. Löysää ulostetta on aika vaikea ohjeilla sivistyneesti ulos.
No ennemmin tai myöhemmin olisit joutunut kuunnella sitä kuran loisketta ja pieremistä. Mitä väliä? Ihmiset käy paskalla haloo!
Sen takia tarpeeksi suuret tilukset ja asumukset ovat oleelliset, jotta yksityisyys säilyy ilman sen suurempaa panostamista, eli kylpyhuone sijaitsee talon länsisiivessä, kun taas sali missä tuleva pikku rouva odottaa hetkisen verran itsekseen myhäillen seuralaistaan, on itäsiivessä. Mitään noin kammoittavaa ja pöyristyttävää ei näin ollen pääse kymmenenkään avioliittovuoden kuluessa käymään pikku rouvalle.
Itse miehenä en olisi kehdannut tehdä ja tuskinpa moni muukaan. Kyllä sitä paskomistakin voi yleensä "säädellä", kuten pieremistäkin, ettei tartte kaikella painella ruiskauttaa ripuleja veteen.
Tuo tapaus voi kyllä antaa muutenkin viitteitä miehen käytöstavoista. Hänestä olisi varmaan ihan normaalia esimerkiksi autossa vääntää kunnon löysältä paskalta haiseva pieru ja höröttää päälle, kun sinä pitelet oksennusta.
mulla on sellanen ongelma, että en saa käytyä treffailemani miehen luona edes kusella. Tuntuu, että seinät on kuin paperia. Se on kiusallisuuden huipentuma istua siellä pöntöllä ja on ihan hiirenhiljaista ja toinen odottelee, että tuun vessasta.