koiran käytös vauvaa kohtaan
Miten teillä muilla on koirat suhtautuneet uuteen tulokkaaseen? Ikä ja rotu? Mulla suuri saksanpaimenkoira uros 2v.
-aina kun vauva itkee käy tarkistamassa pinnasängyn ja viemässä sinne pehmolelun :D
-jos en yöllä herää heti ekaan inahdukseen niin tulee tökkimään kuonolla että nyt sieltä pinniksestä kuulu ääniä
- kun hoidan vauvaa niin nuuskuttelee häntä vatkaten
- jos vauva on lattialla niin käy nuuskimassa ja pussaamassa ja menee viereen makaamaan <3
Kommentit (4)
Voi, kuulostaa lempeältä koiralta :)
Meillä ei vielä omaa vauvaa ole, mutta vieraisiin pieniin suhtautuu varsin varovasti, uteliaasti myös. Varsinkin jos mä hellin vauvaa ja pidän sylissä/lässytän (samoin kuin yleensä puhun koiralle jos oon sen kanssa kahdestaan :D) niin koira tulee haistelemaan vauvaa ja yrittää pussailla. Kaikki vauvan tavarat on iiiihania ja niitä pitäis päästä maistelemaan ja nuuhkimaan oikein antaumuksella. Lopulta koira rauhoittuu ihan sen henkilön kylkeen nukkumaan, jolla vauva on sylissä.
2v terrierimix.
4 jatkaa...
Haaveissa siis omakin lapsi vielä lähitulevaisuudessa. Ollaan tosi onnellisia kun ollaan huomattu että koira suhtautuu pieniin vauvoihin ja taaperoihin noin ihanasti, vaikka eihän tietenkään se ole ihan sama asia kuin vauva talossa 24/7.
Ihanaa teillä, paimenkoira työssään.