Kymppi-Mämmi huonompaa kuin ennen?
Onko kukaan muu näin pääsiäisen aikaan huomannut, että perinteinen Kymppi-Mämmi olisi muuttunut huomattavasti löysemmäksi/vetisemmäksi koostumukseltaan? Ihan litkua nykyään, ennen oli jämäkämpi rakenne. Onkohan lisätty vettä tms.
Kommentit (41)
Oon ihmetellyt samaa, et jotain on tapahtunut Kybä-Mämmille. Vettä sekaan ja tuotto paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt samaa, et jotain on tapahtunut Kybä-Mämmille. Vettä sekaan ja tuotto paremmaksi?
Tämä tuli mieleen itsellänikin. Vaikka maku olisi edelleen hyvä, niin kyllä koostumuskin vaikuttaa. En aijo tuota keittoa enää ostaa.
En muista että se olisi ollut niin erilaista viime pääsiäisenä, mutta ehkä se vuoden väli hämää. Omaan suuhuni kyllä maistui yhtä kohtuuhyvältä kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
En muista että se olisi ollut niin erilaista viime pääsiäisenä, mutta ehkä se vuoden väli hämää. Omaan suuhuni kyllä maistui yhtä kohtuuhyvältä kuin aina.
Joo vielä viime pääsiäisenä oli entisenlaista..
Mielestäni maistuu samalta kuin ennen, mutta koostumus tosiaan on hieman löysempää.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljylläkö pilattu sekin?
Ei ole.
Aineosat: Vesi, ruisjauho, ruismallas, siirappi, suola, pomeranssinkuori, säilöntäaine (E202).
Voisiko se olla pakastettua? Pakasteenahan osa mämmistä myydään. Jos se on sulatettu, niin rakenne on voinut muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli mieleen itsellänikin. Vaikka maku olisi edelleen hyvä, niin kyllä koostumuskin vaikuttaa. En aijo tuota keittoa enää ostaa.
mitä tämä aijominen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljylläkö pilattu sekin?
Ei ole.
Aineosat: Vesi, ruisjauho, ruismallas, siirappi, suola, pomeranssinkuori, säilöntäaine (E202).
eihän tuo ole mämmiä.
Aitoon ja oikeaan mämmin ei kuulu siirappi.
Minusta se maistui tänä vuonna jotenkin erilaiselta. Kymppimämmi on minusta aina ollut niin hyvää, nyt yhtäkkiä ihan mitäänsanomattoman makuista.
En oo vielä maistanut kymppimämmiä, kuohukermaa on jos huomenna
Saarioisten kymppimämmi on aina hyvää kuohukerman kanssa
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla pakastettua? Pakasteenahan osa mämmistä myydään. Jos se on sulatettu, niin rakenne on voinut muuttua.
Ne on ollut pakastettuina jo vuosikaudet.
Tänä vuonna oli tosiaan paljon löysempää kuin ennen. Mauttomuuden ajattelin johtuvan tässä flunssaisesta olosta.
Löysempää oli eli ovat tinkineet paistoajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ollut pakastettuina jo vuosikaudet.
Tänä vuonna oli tosiaan paljon löysempää kuin ennen. Mauttomuuden ajattelin johtuvan tässä flunssaisesta olosta.
Olen enimmäkseen syönyt pakasteena myytäviä ja viime pääsiäisenä olivat vielä paksumpaa.
On kyllä löysempää mutta ihan yhtä hyvää kuin ennenkin.