Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä sellaisesta jolla yli 10 seurustelukumppania?

Vierailija
07.11.2021 |

Tuli mieleen noista seksikumppanikeskusteluista että itselle suurempi turn off ja varoitus siitä ettei kykene sitoutumaan olisi useat seurustelukumppanit.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seurustellut kahden ihmisen kanssa niin veikkasin että meidän käsitys parisuhteesta ja sitoutumisesta olisi erillaiset.

Vierailija
2/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurustellut kahden ihmisen kanssa niin veikkasin että meidän käsitys parisuhteesta ja sitoutumisesta olisi erillaiset.

Jos ei osaa kirjoittaa sanaa erilaiset, olemme liian erilaiset suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut neljän naisen kanssa. Nykyään en enää etsi ketään. Pettymykset on olleet sen verran suuria ja rankkoja.  En sulje pois mahdollisuutta parisuhteeseen mutta viihdyn yksinkin. Ja olen oppinut tekemään kaiken itse. Ei silti, en tuomitse ketään, jolla on yli 10 parisuhdetta. Kukin tavallaan.

Vierailija
4/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ehkä kutsuu seurusteluksi tapailua ja muuta lyhyempää juttua?

Vierailija
5/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu parikymppisenä päätin jättää seurustelut muille kun se tuntui olevan kaikille jokin harrastus tai että niin vain kuuluu tehdä. Nyt aikuisena saattaisi yhä varauksella suhtautua koska kaikki ihmiset ei muutu, osalle saattaa yhä seurustelu olla se juttu, ei se kenen kanssa seurustelee.

Vierailija
6/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 10 yhtäaikaa niin pidän vähän erikoisena.

Vierailija
7/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nämä tapailut ja muut "lyhyet jutut" on turn off. Ei parisuhdemateriaalia kun ei ole kiinnostunut sitoutumaan.

Vierailija
8/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle täysin ok. Naiselle taas tuollainen määrä olisi kauhistus. 

Vierailija
9/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiselläni se tarkoittaisi että kumppania on vaihdettu suunnilleen vuoden välein. En ottaisi vakavasti mitään suhdeviritelmään sellaisen kanssa. Suurempi red flag kuin seksikumppanit.

Vierailija
10/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle sopiva kumppani, kun käsitykseni sitoutumisesta on niin erilainen ja itse en ole ikinä seurustellut.

Noin muuten ei kiinnosta enkä arvota ihmistä tuollaisen perusteella, eli en ajattele mitään, jos vaikkapa kaverini on tuollainen. 

Ainoastaan kumppaniksi epäsopiva, sillä itse haluan sitoutua ja tuollainen monta kertaa seurustellut aiheuttaisi todennäköisesti eron eikä osaisi sitoutua.

Vierailija
11/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee henkilön iästä ja siitä, onko hänellä kokemusta pitkästä parisuhteesta. Useimmilla nuoruus nyt on nuoruutta ja niitä ihastumisia ennen täysi-ikäisyyttäkin oli useita, kun "seurattiin" se pari viikkoa. Jos takana on kuitenkin sellainen reilun 10 vuoden suhde, uskoisin häneltä löytyvän myös kyky sitoutua kumppaniinsa aikuisiällä.

Sitten olisin kyllä varovaisempi ja tutustuisin henkilöön rauhassa, jos 10 parisuhdetta ja 20-30 sinkku vuotta on lapsuuden lisäksi... Kuulostaa vähän holtittomalta ja jollain tapaa jopa epätasapainoiselta.

Poissuljen siis henkilöt, jotka ovat vain olleet 10 vuosia niin halutessaan sinkkuna ja sitten vaan sattuisi niin, että olisin niin ihana - sehän olisi valtava kunnia viedä jalat alta joltakin niin voimakkaasti, että haluaa luopua sinkkuudestaan. Sekin päätös aikuisella on harkittu ja harva siitä luopuu ikääntyessään. Se kynnys kasvaa ottaa siihen joku huseraamaan niin kasvaa vuosi vuodelta, jos sinkkupäätös on oma.

Vierailija
12/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää. Olisit niiden kymmenen muun jatkeena polysuhteessa. Kannattaa etsiä monogaminen seurustelusuhde.

Vierailija
13/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi itelle tosi turn off. En arvosta tuommoisia miehiä kellä sata kumppania

Vierailija
14/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Vierailija
15/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan pilalla, kaikki kuitenkin polkaisivat

Meneekö nainen ”pilalle” seksistä? En tiennytkään. Mulla oli 8 seksisuhdetta ennenkuin menin naimisiin. Ei mun mies ole koskaan sanonut että jotenkin olisin pilalla. Kyllähän naisenkin pitää oppia elämästä jotain, sillä mitenkä muuten tietää mikä on hyvää seksiä. Vaan sepä se juuri taitaa olla teidän peräkamarin poikien pelko: Että jos nainen on pannut muita, hän voi vaikka vertailla tai - hyvänen aika sentään - ohjata ja neuvoa!

Vierailija
16/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nämä tapailut ja muut "lyhyet jutut" on turn off. Ei parisuhdemateriaalia kun ei ole kiinnostunut sitoutumaan.

Jos tulee aina jätetyksi niin eihän se mistään sitoutumattomuudesta kerro. Jos ei ole tarpeeksi tasokas parisuhteisiin niin ei se oikeastaan ole jätetyn vika.

Vierailija
17/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kymmenen peräkkäistäkin seurustelusuhdetta pilaa ihmisen muille, riippumatta siitä onko hänet jätetty useammin vai hän jättänyt ja vaihtanut uuteen?

Vierailija
18/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on päättynyt toisen osapuolen pettämiseen niin siltikö parisuhdetta pitäisi jatkaa? Näitä tulee aivan jokaiselle naiselle, että mies pettää. Kaikki ei ole ihan niin mustavalkoista.

Vierailija
19/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Pete Davidson? 27-vuotias koomikko joka nyt tapailee ehkä ystävänä Kim Kardashiania. Vaikuttava lista eri ikäisiä naisia, joita on tapaillut jonkun aikaa. Nuorin oli 18-vuotias Cindy Crawfordin tytär Kaia Gerber, vanhin silloin 46-vuotias Kate Beckinsale vuonna 2019.

Pidätkö epäluotettavana vai enemmän viriilinä ja viehättävänä show business -miehenä?

Vierailija
20/75 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen aikuinen, tiedän, että asiat eivät ole niin mustavaloisia kuin osa täällä luulee. Siksi en suoraan tyrmää, vaikka olisi ollut useampia suhteita. Suhteen jatkuminen kun ei ole aina omasta tahdosta ja sitoutumishalusta kiinni. Toista on paha väkisin suhteessa pitää ja esim. väkivalta tilanteissa on vain tervettä tahtoa lopettaa suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi