Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuminen on helpotus!

Vierailija
21.01.2015 |

Täällä on hyvä ja mielenkiintoinen kirjoitus, uusi näkökulma. Sairastuminen voi olla salaa helpotus, pääsee eroon arjesta. Myönnän tämän, joskus ei jaksa ja olen aivan loppu. Melkein teeskentelen flunssaa kuin olisi koululainen.

http://www.hs.fi/elama/a1305919328713

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tärkeä pointti. Joku raahautuu kipeänikin töihin, toinen jää pikkuflunssassa kotiin. ..

Vierailija
2/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aina sairaslomalla sekä helptusta että syyllisyyttä. Työkaveri tekee minun työni nykyään, sijaisia ei palkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumissa unohdetaan meidät yrittäjät. Ei vaan voi sairastaa eli jäädä pois töistä. Meitä on paljon.

Vierailija
4/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä antaisin tämän taudin pois ihan heti.

Vierailija
5/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajattelutapa.
Joku sairas tekisi mitä vaan että voisi elää normaalia elämää ja käydä töissä. Ja toiset haaveilee sairastuvansa..

Vierailija
6/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten tässä vituttaa että se tauti ei lähde kerralla pois. Varmaan menee pari viikkoa puolikuntoisena. Tiedossa on aivan hirvittävä väsymys pitkälle helmikuun puolelle ja töissä niin paljon hommaa että ei kykene millään. Lapsien tuskasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
7/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä flussaa, mutta krapulassa on kiva löhöillä ja katsoa tellkaria. Harmi kun krapulaa ei saa ilman alkoholia eikä siitä saa sairaslomaakaan.

Vierailija
8/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kysymys oli tavallisesta nuhakuumeesta... No joo, kertoo tämän päivän työelämän paineista, hektisyydestä, kovista arvoista, oravanpyörästä, ei osata pysätyä omien ajatusten äärelle. Että pitää ihan flunssaan sairastua, että voi pysähtyä. Hoh hoijaa.

Vierailija
9/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pätkähti pari viikkoa sitten kolmen kuukauden sairasloma. Se on sen verran pitkä, että ekan kuukauden jälkeen tipun Kelan päivärahalle. Olen välillä itku kurkussa, miten tulevaisuus menee, kun kokonaan työkykyiseksi en enää toivu, pahimmillaan joudun kokonaan sairaseläkkeelle. Sinne meni iso osa tulevaisuuden suunnitelmista :(

Vierailija
10/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Nautin flunssalomista, olen sellaisella nytkin.

Vierailija
11/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo varmaan jotain kertoo nyky-työelämästä. Näillä palstoilla on vinguttu sitä että veronmaksajia ei saa menettää millekään(paitsi kuolemalle) ja kaikkien pitää olla tahkomassa sitä lisää. Kaikkien sairaiden täytyy potea huonoa omatuntoa.

Vierailija
12/13 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ajattelutavan. Ennen joulua olin niin stressaantunut, että mielessä käväisi jo sellainen ajatus, että olisipa kiva, jos tulisi kunnon flunssa ja voisi jäädä sen varjolla pariksi päiväksi kotiin lepäämään. Mutta mitään sen vakavampaa en kyllä toivoisi saavani. Kun pitkään on sairaana, kaipaa sitä arkea ja töihinmenoa ja osaa taas arvostaa sitä ihan eri tavalla.

Vierailija
13/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin ttätä kolumnia. Antoi luvan antaa periksi arjen puristuksessa. Helpotti. Työelämä tappaa meidät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan