Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halauspäivä, mitä mieltä?

Vierailija
21.01.2015 |

Kuulin tuossa äsken radiosta että tänään olisi oikein Kansainvälinen Halauspäivä. Meneekö ihmiset oikeesti töissä halaamaan kaikkia..? Tai kadulla vastaantulevia
Ap

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on suomalaisista kyse niin ei varmasti mene. Itselle halaus kyllä kelpaisi :)

Vierailija
2/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene ulos ollenkaan, jos on vaarana, että joku hyökkää halaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:40"]Mä en mene ulos ollenkaan, jos on vaarana, että joku hyökkää halaamaan.
[/quote]
:DD

Vierailija
4/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön heti jos joku pikkuhinttari tulee lääppimään

t: ALFAUROS

Vierailija
5/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:40"]

Mä en mene ulos ollenkaan, jos on vaarana, että joku hyökkää halaamaan.

[/quote]

Ajattelin ihan samaa heti kun näin otsikon. En tykkää halata ketään, paitsi aviomiestäni. Isäni kuoltua jotkut tuttavat halasivat minua eikä se kyllä lohduttanut ollenkaan, ahdisti vain lisää.

Vierailija
6/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle hakauksia kelpais :)

Vierailija
7/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väkisinhalauspäivä? Voisiko psykopaatit olla niin kivoja, että lopettaisit näiden typerien, ihmisiä ahdistavien trendien luomisen? Esim. se lankutusvillitys. Oli ihan selvää, että siinä tulee kuolemaan ihmisiä ja sehän sen tarkoituskin alun perin oli. Joku pahantahtoinen ihminen keksii jonkun jutun johon muut joutuvat lähtemään sosiaalisen paineen takia mukaan ja sellaisen jutun josta ei ole kenellekään mitään hyötyä, vain pelkkää haittaa. Ihan oikeasti, tälläisiä ihmisiä on olemassa. He rakastavat sitä, että saavat ihmiset tekemään jotain typerää. Se antaa heille vallantunteen. Jos he olisivat sairaanhoitajia, he saisivat kiksinsä potilaiden myrkyttämisestä. Luomalla tälläisiä villityksiä, he voivat tappaa ihmisiä mutta välttävät vastuun. No, en nyt tarkoita, että halaamiseen kuolee mutta ei siitä mitään iloakaan ole. Miettikää nyt miten joku psykopaatti hykertelee lukiessaan siitä, että taas joku on pudonnut kuolemaan lankutettuaan jossain paikassa.

Ihan tiedoksi vain kaikille: jos joku tulee minua puolta metriä lähemmäs, niin potkaisen.

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä teeskentelyä ja teennäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi