Kaupassa kassalla töissä. Kysyttävää?
Kommentit (13)
tyypillinen kassa. Ei osaa vastata kysymyksiin, kun vaan on töissä kaupassa.
Mä voin vastata vaikken oo ap.
Olen nainen ja koulutukseltani merkonomi. Samassa paikassa olen ollut töissä kahdeksan vuotta. Paikan sain avoimella hakemusella puoli vuotta hakemuksen jättämisen jälkeen. Tavarat on ilmaisia, jos viivakoodi ei jotain syystä ole luettavissa, eikä kuitteja tarvita ku niitä ei voi laittaa verotukseen. Tiedän oman työpaikkani aukioloajat, mutta en ole perehtynyt näihin alle/yli 400 neliötä -säädöksiin. Kassan avaan laittamalla rahalippaan paikalleen, avaamalla portin, sytyttämällä kassavalon ja ottamalla pois kassa suljettu -kyltin. Siinä vaiheessa on ensimmäisen asiakkaan ostokset jo hihnalla.
-ässän kassa
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:43"]
Osaatko luetella kauppojen aukioloajat (juhlapyhinä yms.) tarkistamatta niitä jostain lakitekstistä? Asiakkaalle on nimittäin ainakin mahdotonta tietää, mitkä kaupat on mitenkin auki.
[/quote]
Juu eihän niistä tiedoiteta kuin mm. radiossa, lehtien nettisivuilla, kauppojen mainoslehdissä, yleensä vielä kaupan ovella jne.
Tyypillinene tapaus muuten taas, kun olettaa että kaupan kassa päättää aukioloajoista.
Vieläkö tavara on asiakkaan mielestä ilmainen, jollei viivakoodi lukeudu heti?
Osaatko luetella kauppojen aukioloajat (juhlapyhinä yms.) tarkistamatta niitä jostain lakitekstistä? Asiakkaalle on nimittäin ainakin mahdotonta tietää, mitkä kaupat on mitenkin auki.
Miten hoidatte uuden kassan avaamisen? Niin että pysyisi joku oikeudenmukaisuus jonnattajien suhteen.
Kuinka kauan olet ollut töissä kaupassa?
Miten pääsit nykyiseen työpaikkaasi?
onko aasiakas.net tuttu paikka.