Ukko lähti töihin, pakkasta -20.t.ammattivalittaja
Ja ulkotöitä tekee. Joutuu tekemään vaikka olisi -30 tai -40 astetta. Oma valintahan se on miten elämänsä elää.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:18"]
Kyllä monet tekee mutta, jos koneita pitää käynnstää, niin yli -25 asteessa pidetään välipäivä, ettei koneet kärsi.
[/quote]
Joillakin noin meillä ukko menee töihin yli -30 pakkasellakin.ap
Harva säässä kuin säässä ulkotöitä tekevä seisoo koko päivän paikallaan. Kyllä -20C:ssa tarkenee jos on kunnolla päällä, liikkuu ja on tyyntä. Tuulella noin kova pakkanen on viheliäinen kokemus, mutta ei kuolemaksi sekään.
Tiedoksi: Heosingissä -2 ja yhtä harmaa päivä näyttää tulevan kuin oli eilinenkin.
Täälä on tänäänkin -28 ja omakin mies ulkohommissa :) meni vielä pyörällä töihin.. onneksi itse saan möllöttää sisällä vauvan kanssa.
Joillekin se istumatyö toimistolla on myrkkyä.
Ja onhan se tutkimuksissa todettu vaaralliseksi.
Ulkotyö on hyväksi keholle,kun koneet sen suurimman työn yleensä tekee.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:28"]
Joillekin se istumatyö toimistolla on myrkkyä.
Ja onhan se tutkimuksissa todettu vaaralliseksi.
Ulkotyö on hyväksi keholle,kun koneet sen suurimman työn yleensä tekee.
[/quote]
Joo,tilanteet vaihtuu. Mun miehellä ei ole koneita tuossa työssään.ap
Oliko lapsi eilen kovin traumatisoitunut, kun oli ollut ne Peltosen sukset? Millä mielellä hän on tänään?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:52"]
Oliko lapsi eilen kovin traumatisoitunut, kun oli ollut ne Peltosen sukset? Millä mielellä hän on tänään?
[/quote]
Hyvin oli hiihtänyt eilen. Tänään piti olla hiihtoa mutta kun oli -23 niin ei nyt sitä ollut. Aina mun lapseni on iloinen ja reipas. Siitä saanut valtavasti kehuja että on niin positiivinen lapsi.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:11"]
[/quote]
Hyvin oli hiihtänyt eilen. Tänään piti olla hiihtoa mutta kun oli -23 niin ei nyt sitä ollut. Aina mun lapseni on iloinen ja reipas. Siitä saanut valtavasti kehuja että on niin positiivinen lapsi.ap
[/quote]
Ei ole kyllä lapsi äitiinsä tullut...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:43"]
En kyllä tekis päiväkään tommoses pakkases, johan sinne jäätyy, vaikka ois kuinka päällä.
[/quote]
Mulla ei ole edes untuvatakkia, vaan kunnollinen laadukas laskettelutakki. Tuntuu ohuelta ja kevyeltä mutta on muuten lämmin! T-paita riittää oikein hyvin alle parinkymmenen asteen pakkasilla.
Kannattaa joskus vaikka uteliasuuttaan kokeilla kunnon vaatteita. Laadukas untuvatakki niin alla ei välttämättä tarvitse olla kun T-paita -20 pakkasessa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole kyllä lapsi äitiinsä tullut...
[/quote]
Ei ole tullut.ap
Tekis ap:llekin hyvää lähteä käymään välillä ulkona.
Kyllä monet tekee mutta, jos koneita pitää käynnstää, niin yli -25 asteessa pidetään välipäivä, ettei koneet kärsi.