Ukko lähti töihin, pakkasta -20.t.ammattivalittaja
Ja ulkotöitä tekee. Joutuu tekemään vaikka olisi -30 tai -40 astetta. Oma valintahan se on miten elämänsä elää.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 12:20"]
Tekis ap:llekin hyvää lähteä käymään välillä ulkona.
[/quote]
Mä kävin. Tänään vaan huono päivä huimauksen suhteen.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:35"]Ja ulkotöitä tekee. Joutuu tekemään vaikka olisi -30 tai -40 astetta. Oma valintahan se on miten elämänsä elää.
[/quote
Kenen ukko, sinähän ap olet provoava sinkku
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:35"]Ja ulkotöitä tekee. Joutuu tekemään vaikka olisi -30 tai -40 astetta. Oma valintahan se on miten elämänsä elää. [/quote Kenen ukko, sinähän ap olet provoava sinkku
[/quote]
Oma ukko, naimisissa ollaan oltu 8v ja yhdessä 9v.ap
Missä on tänään noin kylmä?oulussaki vaan -12
En kyllä tekis päiväkään tommoses pakkases, johan sinne jäätyy, vaikka ois kuinka päällä.
Joo, no mun mieheni ammatti on nykyään sellainen että joutuu olemaan ulkona kelillä kuin kelillä.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:44"]
Ja sä vaan jaksat kirjoitella...
[/quote]
Tottakai, ei mulla ole muutakaan tekemistä.ap
Missä on noin kylmä? :0 ei ainakaa tääl etelä suomes
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:45"]
Missä on noin kylmä? :0 ei ainakaa tääl etelä suomes
[/quote]
Itse asiassa täällä on -23 mun mittari vähän reistaa ja en asukkaan etlä suomessa.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:46"]
Mikset tee jotain järkevää?
[/quote]
Laitan ruuan ja vähän siivoan eipä ole muuta tekemistä.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:43"]
En kyllä tekis päiväkään tommoses pakkases, johan sinne jäätyy, vaikka ois kuinka päällä.
[/quote]
Kannattaa joskus vaikka uteliasuuttaan kokeilla kunnon vaatteita. Laadukas untuvatakki niin alla ei välttämättä tarvitse olla kun T-paita -20 pakkasessa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:43"] En kyllä tekis päiväkään tommoses pakkases, johan sinne jäätyy, vaikka ois kuinka päällä. [/quote] Kannattaa joskus vaikka uteliasuuttaan kokeilla kunnon vaatteita. Laadukas untuvatakki niin alla ei välttämättä tarvitse olla kun T-paita -20 pakkasessa.[/quote]
Eipä mun mieheni töitä tehdä untuvatakissa, ihan työhaalarissa se on. On sillä tekniset alusasut yms alla.ap
Ajatella, että ala-asteikäinen veljeni on kävellyt kouluun 50 asteen pakkasessa. Etelä-Suomen mammat tekisi jo lastensuojeluilmoituksen, jos lapsi kävelisi edes 15 asteen pakkasessa.
Eihän tuo ole pakkanen eikä mikään! Hah!
No mikäs tossa nyt kamalaa on? Ulkotöissä minäkin ja ihan on oma valinta tämä ammatti.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:43"] En kyllä tekis päiväkään tommoses pakkases, johan sinne jäätyy, vaikka ois kuinka päällä. [/quote] Kannattaa joskus vaikka uteliasuuttaan kokeilla kunnon vaatteita. Laadukas untuvatakki niin alla ei välttämättä tarvitse olla kun T-paita -20 pakkasessa.[/quote]
Eipä mun mieheni töitä tehdä untuvatakissa, ihan työhaalarissa se on. On sillä tekniset alusasut yms alla.ap
[/quote]
En kommentoinutkaa sinun miehen töitä, vaan hänelle jonka mukaan -20 pakkaseen ei löydy enää lämpimiä vaatteita. Työhaalareita on myös hyvinkin lämpimiä talvimalleja ja jos tekee työtä eikä nojaa lapioon, niin ei siinä kylmä tule.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:03"]
[/quote]
En kommentoinutkaa sinun miehen töitä, vaan hänelle jonka mukaan -20 pakkaseen ei löydy enää lämpimiä vaatteita. Työhaalareita on myös hyvinkin lämpimiä talvimalleja ja jos tekee työtä eikä nojaa lapioon, niin ei siinä kylmä tule.
[/quote]
Juu ei nojaile lapioon kun ei töissään edes lapiota käytä.ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:55"]
Missä on tänään noin kylmä?oulussaki vaan -12
[/quote]
Nyt on enää -13 on lauhtunut keli.ap