Miksi av:lla ihmiset ovat niin katkeria ja pahansuopia?
Täällä ei oikeastaan muuta kuin haukuta ja kyseenalaisteta muita. Mitään rakentavaa tai positiivista saa harvoin lukea. Voitteko te ihmiset näin huonosti?
Kommentit (11)
Koska me ollaan sellaisia oikeastikin. Tosielämän kontakteissa se vain on pakko peittää.
Tää on suominetin oksennuspussi. ööööööööööörghgggggggghg
Se varmaan tarttuu ajan kanssa lähes kaikkiin, kun ei ikinä saa rakentavaa palautetta. Jossakin vaiheessa sitä ei enää jaksa ja alentuu itse yhtä lapselliseksi.
AV on internetin viimeinen määränpää
Joo se on just tää kun yrittää saada keskustelua aikaan mut täällä on äo pienempi kuin kengännumero niin ei vaan onnistu. Sit rupee heittään läppää joka joskus piristää.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:40"]
Koska me ollaan sellaisia oikeastikin. Tosielämän kontakteissa se vain on pakko peittää.
[/quote]
Ei se kovin hyvin peity. Minä ainakin tunnistan ne negatiivisimmat ja ikävät ihmiset kaukaa. Jos joku alkaisi tosielämässä minulle selittämään, että jonkun lapsen nimi on "niin wt" ja kuinka tuo työkaverin kananpersetukka on ihan kauhea, pitäiosin tätä ihmistä todella idioottina. ap
Ei täällä kaikkia kiinnosta tuollaiset rääpimiset lainkaan. Älkää jääkö niihin, pitää senkin jengin saada viettää sosiaalista elämää siinä muodossa kuin osaavat.
Arvelisin, että osalla porukasta ei ole tietoa paremmasta. Heiltä on ehkä unohtunut niin sanotusti hankkia elämä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:40"]
[/quote]
Ei se kovin hyvin peity. Minä ainakin tunnistan ne negatiivisimmat ja ikävät ihmiset kaukaa. Jos joku alkaisi tosielämässä minulle selittämään, että jonkun lapsen nimi on "niin wt" ja kuinka tuo työkaverin kananpersetukka on ihan kauhea, pitäiosin tätä ihmistä todella idioottina. ap
[/quote]
Niin minäkin tunnistan. Nämä ihmiset täällä, ja juuri ne pahimmat ja ilkeimmät, luulevat, että tämä on normaalia ja kaikki ovat samanlaisia. Ei ole, voin sen kertoa. Sivistyneemmässä ja fiksummassa porukassa ilkeilyä tai edes piilotettua vihamielisyyttä ei ole. Ei juoruta, eikä puhuta pahaa toisista. Kyllä sen ihmisen jutuista kuulee ja teoista näkee millainen sisimmältään on.
Olen siis ihmetellyt toisinaan samaa, että miksi täällä ihmiset on niin kauheita. Silti joskus käyn täällä jos on kovasti luppoaikaa. Osaan kyllä skippailla huonot jutut tehokkaasti ja luen vaan leppoisimmat ja hauskimmat ketjut. Ei tämä siis läpeensä paska palsta ole, mutta melkoisen paskalaari kyllä ja keskimääräinen älykkyys varmaan 80, ellei jopa ali.
En ole samaa mieltä. Minä en lue mitään haukkumisketjuja. Pitää osata valita mitä lukee. Kyllä täällä on ollut paljon hyviä keskusteluja, ja jos sinne väliin joku kakara tulee jotain paskaa heittämään, niin sen yli pitää päästä, ei tarvi lukea. Täältä saa myös nopeasti apua, eli neuvoja lähes asiaan kuin asiaan, kuinka saa lapsen potasta pissajäämät pois kun pesuaineella ei lähde, tai miten saa samsungin älypuhelimella lakipykälämerkin. Monesti törmään myös asioihin joita olen luullut että vain minä olen miettinyt tai vain minulla on kyseinen ongelma. Hyvin harvoin täällä voi kirjoittaa jotain niin että ei tule edes yksi vastaus, että niin minäkin, mulla sama juttu.
Tulee purkaa pahaa oloa tänne vissii tai mielenhäiriöistä porukkaa