Olen humalassa perheeltäni salaa..
Vai sanotaanko se perheeltä salaa humalassa..? Jokatapauksessa, ruoanlaitosta se lähti. Sunnuntaipataan (vaikkei nyt olekaan sunnuntai, mutta tuntuu siltä) aukaisin punaviinin ja otin hörpyn tai kaksi itsekin. Oli mukava hauduttaa pataa pitkän kaavan mukaan, laittaa pöytä nätiksi ja hörppiä välillä pikkasen..vähän kuin joulun ja loman lopettajaisten kunniaksi..
Käytiin lähisiwassa maidon ostossa (tietenkin oikeasti oltais pärjätty tälläkin puolellatoista litralla) ja ostin muutaman puolenlitran oluen lisäksi. Piiloitin ne jääkaapin perälle.
Uimahalliin piti lähteä, mutta tuntuu aika perverssiltä mennä sinne ottaneena, joten peruin sen ja lupasin lapsille saunan jälkeen että saavat tuhota piparkakkutalon ja lämmitetään viimeiset glögit..(oman glögini alc.4.5, tarkistin).
Nyt tässä mukavaa perheiltaa (paitsi kun melkein on myöhäinen iltapäivä) vietellään ja minä yritän muistaa minne ne tyhjät kaljatölkit laitan, ettei ne kuleksi pitkin kaappeja löytäjiä varten..
Joo, ei sovi minulle alkoholin tippakaan. Aina se menee yli. Niin kauan kuin olen päättänyt olla juomatta, onnistun. Mutta kun otan sen vähäisen pienen hörpyn, menee koko pakka uusiksi.
-alkoholisti
Kommentit (15)
Siis se yksikin jo haisee ja kyllä sen tutut näkeekin. (ja yksi-kaksi ei haittaa, mutta tuo ap:n päivä kuulostaa surulliselta)
Etkö mene ap huomenna töihin?
Olisi mulle kauhunpaikka joutua töihin pikku krapulassa!
Vai että salaa, niinhän sä luulet.
Kyllä sun perhe huomaa, eivät vaan kehtaa sanoa mitään. Eniten surettaa lapsesi.
T:alkoholistiperheessä kasvanut
Samaa mieltä 7 ja 8 kanssa, terv. alkoholistin tytär ja toisen sellaisen ex-puoliso. (Juu, kyllä. Valitettavasti.)
No riippuu vähän siitä, joitko pari hörppäystä vai sen koko viinipullon. Siis oletko humalassa vai 'humalassa'.
Jep. Meidän aamukauppareissuilla jäi monasti 4-6 siideriä (0 5 litraa) kauppakassiin.
Iltapäivällä käytiin kaupassa uudestaan. Vein tyhjät tölkit ja otin 6 illaksi.
Onneksi äiti laittoi minut hoitoon.
Mitä sit jos olisi huomanneet sen?
Mä oon kanssa aina ihan salassa kaatokännissä. Kukaan ei huomaa mitään.
Minkä ikäiset lapset, ap? Uskotko ettei ne huomaa että olet huppelissa?