SUURI LANKKUHAASTE paksut siiderivalaat!
nyt lattialle ja kännystä aikaa, kauanko pysyt kokolankussa (polvetkin irti lattiasta) ? Ikä ja mitat?
Itse: 20 sek, 35v, 170cm, 88 kg. Eli siiderivalas. :-D
Kommentit (36)
Semmosen minuutin sain siinä puhistua, siiderivalas minäkin vaikken alkoholia juokaan.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:53"]
Ota maha kiinni lattiaan, kun olen viimeisillään raskaana, ei kai mua diskata sen takia? :D
[/quote]
Tosiaan jos on riittävän iso maha syystä tai toisesta, ei tunninkaan "lankutus" ole juttu eikä mikään. Vähän vastaava kun laiha makoilis mahallaan jumppapallon päällä niin pitkään kun jaksaa... Tätä ei ole otettu huomioon tässä.
Kummalla tavalla lankutitte: kyynärpäiden varassa vai punnerrusasennossa?
Olen jäätelövalas, 119 kg / 171 cm. Tulos minuutti ja 12 sekuntia. En ole ennen lankkua kokeillut, aika rankka asento!!
Kokeilin ekaa kertaa elämässäni tuota äsken. Jumalauta, vajaat 30sek ja sekin täristen?! En ikinä olis uskonut että tuo edes on noin raskasta! 162cm/48kg
Kuikelot muualle. Tää oli siiderivalaille tämä haaste... hitto pitää tulla pätemään. Laittakaa oma ketju.
1min 3sek, 170cm/85kg valas täällä :D Ehkä olisin jaksanut vielä toisen minuutin jos olisin oikeasti ihan äärirajoille vetänyt. Ja olin siis tällaisessa asennossa: http://kuntoplus.fi/files/bonnier-ifo/imagecache/630x250/201211_planken.jpg, eli kyynärpäiden varassa ilmeisesti kun joku sitäkin kysyi.
Minun keho on kuin tehty lankuttamista varten. En tiedä, että mikä siinä edes on raskasta. En tahdo nyt kokeilla, mutta viimeksi pari kuukautta sitten kokeilin ja silloin olin yli 10 min, kunnes päätin lopettaa testin. Olisin jaksanut helposti kauemminkin. Mitat 168 cm ja 70 kg.
En muuten pysty tekemään etunojapunnerruksia suorin vartaloin ja naistentyyliin ne ovat liian kevvyitä! Minulla on pitkät käsivarret ja mikään käsienasettelu ei vain sovi minulle. Olen sitä mieltä, että jotkut liikkeet eivät sovi kaikille. Täytyy löytää siis omansa!
Mahtuuko entinen siiderivalas? Lankuttanut en ole sitten yläkoulun, ikää 24 vuotta, BMI lähemmäs 23.
Minuutin tärisin, lopetin ennen kuin mies rupesi ihmettelemään mitä täällä makuuhuoneessa oikein puhisen ;)
Tavallaan harmi, viime viikonloppuna miehillä oli keskenään haaste: 3x45 sekunnin lankutuksista ansaitsi itselleen herkkuillan! Itse puhahdin epäuskoisena, enkä uskaltanut edes yrittää. En halunnut nolata itseäni. Illalla dippailinkin sitten porkkanoita.
2 minuuttia. Olen 165/63.
Mielenkiintoista kokeilla näin, yleensä treenaan 1min x 3 harjoituksilla lankkua. Kannattaa tehdä edes pari kertaa viikossa, ihan oikeasti vahvistaa vatsalihaksia, ja pidä käsi yhdessä kiin olkapäät ja rinta saavat myös lihastreeniä.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:05"]
Kokeilin ekaa kertaa elämässäni tuota äsken. Jumalauta, vajaat 30sek ja sekin täristen?! En ikinä olis uskonut että tuo edes on noin raskasta! 162cm/48kg
[/quote]
Ja tästä näemme, että pieni vaakalukema ei tarkoita hyvää kuntoa.
3 min 39 s. 40v, 163 cm ja 73 kg. Kiitos Jillianin ja -20 kg painonpudotuksen.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:03"]
Kummalla tavalla lankutitte: kyynärpäiden varassa vai punnerrusasennossa?
[/quote]
Käsivaralla eli punnerrusasennossa.
13
Harrastan liikuntaa, 163/53 ja kolmekymmentä hiton sekuntia! Järkyttävää. Jos jossain jumpassa joutuu lankuttaa, teen sen polvet lattiassa ja tuntuu, että alaselkä menee kipeeksi. Kyllä olen heikko.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:23"]
Minun keho on kuin tehty lankuttamista varten. En tiedä, että mikä siinä edes on raskasta. [/quote]
Oletkohan säkin harrastanut ratsastusta?
Mä olen ratsastanut 5v lähtien ja mulle toi on kans ihan helppoa, koska selkälihakset on niin vahvat.
Ainakin yli 2min