SUURI LANKKUHAASTE paksut siiderivalaat!
nyt lattialle ja kännystä aikaa, kauanko pysyt kokolankussa (polvetkin irti lattiasta) ? Ikä ja mitat?
Itse: 20 sek, 35v, 170cm, 88 kg. Eli siiderivalas. :-D
Kommentit (36)
Maha avittaa ja pehmittää, sit koira tuli tohon tueksi. 5 minaa
Vihaan lankkua, muutama päivä sitten otin haasteeksi alkaa tekemään joka päivä. Ensin pyrin 20 sekuntiin ja se menee juuri ja juuri, todella huonosti kylläkin...
-rapakunto89
Jos on raskaana niin ei saa lankuttaa, muuten treenaa vatsalihakset pysymään erillään kun ne väistyy kohdun edestä sivuille. Nii sitten raskauden jälkeen ku ne on treenattu erilleen, tulee helposti napa- ja palleatyriä. Tää on tutkittu juttu josta ei naisille kerrota. Myöskään ei sais tehdä istumaannousuja jne. Siitä voi kyllä ns. parantua ja saada ne takas yhteen, mutta voi olla ettei onnistu ilman leikkausta. Et raskaana olevat, ei se kerrasta tapahdu mutta tiedoksi kuitenkin.
Kyynärpäiden varassa 3 min, tavallisesti lankuttaen 2 min.
165cm/60kg
Siis hä, millaisia tuloksia. Kolme minuuttia menee ihan kohtuullisen helposti, enkä pidä itseäni edes huippukuntoisena 160/60 49 v
Huonokuntoinen "vanhus" 50+ 162cm/63kg. Minuutti rikki näin kylmiltään täyslankkua
Enpä ole tuota lakkauttamista kokeillut kuin ehkä viisi kertaa ikinä, mutta pakkohan se oli ajan kanssa testata..hieman reilut kaksi minuuttia meni. :b Ikää se 29 ja mittoja 163/77.
Tutisten 1min 34sek, 19v, 74kg, 165cm.
Ohoh. Itse olen kova treenaaja ja helposti menee joka treenin päätteeksi 4min :o olen vähän yllättynyt näistä tuloksista
Ota maha kiinni lattiaan, kun olen viimeisillään raskaana, ei kai mua diskata sen takia? :D
Tänään tein salilla 5kg paino alaselän/ pakaroiden päällä 4x 2min. Maximia en kokeillut... Ihan hyvin mielestäni, sillä olen synnyttänyt vasta vähän aikaa sitten.
Puolitoista minuuttia pilatesohjaajan mittaamana, valas ilman siideriä.