AliExpress.com, kokemuksia?
Eli sivustohan on täynnä toinen toistaan feikimpiä kiinakopioita, mutta löysin sieltä myös muutaman ihan mukiinmenevän vaatteen. Onko kukaan tilannnut? Ovatko tuotteet saapuneet ja rahastus toiminut moitteettomasti? Suurin osa kamastahan on samaa roinaa mitä ebay on pullollaan, joten saisiko ebaysta sitten luotettavammin ja edullisemmin?
Kommentit (31)
Suosittelen erittäin lämpimästi, tilaan lähes kaikki vaatteeni Alista :) Ei mitään moitittavaa yhtään missään, ihan huippu!
Jännä yhteensattuma, tilasin tänään laukun sivuilta ensimäistä kertaa. Onneksi oli niin halpa, ettei tule konkurssia vaikka tilaus ei koskaan tulisikaan perille.
Luotettava on. Jos tulee jotain ongelmia niin aliexpress palauttaa rahat tilille. Toimitusaika vähän myyjästä riippuen ja tietysti miten posti sattuu kulkemaan 2-3 viikkoa. Olen jo kymmeniä tuotteita tilannut eikä koskaan mitään ongelmia :) Tavarat tulee kirjattuina kirjeinä postiin.
Kaikki tilaamani on tullut perille. Yksi kauppa peruttiin kun myyjä ei saanut tuotetta toimitettua mutta en tiedä vielä tuleeko rahat takaisin, luottokortilla maksoin. Tilasin koruja ja aika moni oli luonnossa paljon tärkeämmän näköinen kuin kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:11"]Kaikki tilaamani on tullut perille. Yksi kauppa peruttiin kun myyjä ei saanut tuotetta toimitettua mutta en tiedä vielä tuleeko rahat takaisin, luottokortilla maksoin. Tilasin koruja ja aika moni oli luonnossa paljon tärkeämmän näköinen kuin kuvissa.
[/quote]
"Tärkeämmän näköinen"?
Ei se ebay sen parempi ole, ja samassa paikassa valmistettua se kaikki tavara melkein om täällä kaupoissa kun siellå nettisivuilla
Ohhoh. Kylläpä yllätyin tästä positiivisesta palautteesta, kun kyseessä kuitenkin kiinakopiota myyvä saitti. Ehkä siis uskallan kokeilla yksiä halpoja housuja ensin. :D
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:13"]Ei se ebay sen parempi ole, ja samassa paikassa valmistettua se kaikki tavara melkein om täällä kaupoissa kun siellå nettisivuilla
[/quote]
Ebay ei vaan näytä myyvän niin törkeästi feikkejä kuin ko sivu. Ja kiinasta ebayn kautta tilaamani tuotteet ovat noin 90% olleet aika kuraa laadultaan. Siksi kysyinkin kun tänään ensimmäistä kertaa tuohon törmäsin
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:11"]Kaikki tilaamani on tullut perille. Yksi kauppa peruttiin kun myyjä ei saanut tuotetta toimitettua mutta en tiedä vielä tuleeko rahat takaisin, luottokortilla maksoin. Tilasin koruja ja aika moni oli luonnossa paljon tärkeämmän näköinen kuin kuvissa. [/quote] "Tärkeämmän näköinen"?
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, mutta ainakin omalla murrealueellani hieno = tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:11"]Kaikki tilaamani on tullut perille. Yksi kauppa peruttiin kun myyjä ei saanut tuotetta toimitettua mutta en tiedä vielä tuleeko rahat takaisin, luottokortilla maksoin. Tilasin koruja ja aika moni oli luonnossa paljon tärkeämmän näköinen kuin kuvissa. [/quote] "Tärkeämmän näköinen"?
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, mutta ainakin omalla murrealueellani hieno = tärkeä.
[/quote]
Tai kirjoitusvirhe ja tarkoitti "törkeämmän".
Luotettavampi kuin ebay.
Dx vielä luotettavampi.
Amazon ia suosttelisin.
Empiiristen havaintojeni perusteella Aliexpressissä on korkeammat hinnat kuin eBayssa. Halvempia löytöjä olen tehnyt eBayn puolelta, aika pitkälti ellei lähes yksi yhteen samaa tavaraa molemmissa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:00"]
Empiiristen havaintojeni perusteella Aliexpressissä on korkeammat hinnat kuin eBayssa. Halvempia löytöjä olen tehnyt eBayn puolelta, aika pitkälti ellei lähes yksi yhteen samaa tavaraa molemmissa.
[/quote]
Mä taas oon huomannut Alin olevan halpempi, mutta Paypalia ei voi siellä käyttää.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:52"]Luotettavampi kuin ebay.
Dx vielä luotettavampi.
Amazon ia suosttelisin.
[/quote]
Dx?
Miten te löydätte kivoja vaatteita sieltä? Mitä hakusanoja käytätte?
Kyllähän sieltäkin hyvää kamaa löytyy, pitää vaan kauheen tarkasti kattoo tuotteiden ja kaupan arvostelut. Ja vaatteet on yleensä sellasta h&m laatua eli itse en ostaisi, mutta saa halvemmalla ja sillee. Niin, ja ne vaatteet ei yleensä oo just samanlaisia kuin ne kuvat, joten sellaisia joissa on esim. kirjailua ei kannata ostaa, voi olla paljonkin huonommin tehty.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:22"]Monilla myyjillä on koko taulukko siellä kuvauksessa, että mittanauhaa vaan kehiin...
[/quote]
Jep ja kannattaa lukea palautteita vähän. Moni sanoo, onko tuote normaalikokoinen, iso vai pieni.
Pari juttua olen tilannut, toinen saapui ihan ok mutta toinen on matkalla vieläkin.
Niillä on jännä se systeemi että sun pitää kuitata tietyn ajan sisällä oletko tyytyväinen/et ole tyytyväinen/tuote ei saapunut, ennenkuin tuotteen "takuu" menee umpeen. Laittavat s-postiin siitä viestin ja linkin kyllä, ainakin mulle laittoi.
^^