AliExpress.com, kokemuksia?
Eli sivustohan on täynnä toinen toistaan feikimpiä kiinakopioita, mutta löysin sieltä myös muutaman ihan mukiinmenevän vaatteen. Onko kukaan tilannnut? Ovatko tuotteet saapuneet ja rahastus toiminut moitteettomasti? Suurin osa kamastahan on samaa roinaa mitä ebay on pullollaan, joten saisiko ebaysta sitten luotettavammin ja edullisemmin?
Kommentit (31)
Ebaysta ja Aliexprenistä tilannut useita kymmeniä tuotteita, vaatteita ja kosmetiikka-korusälää. Kaikki tullut moitteettomasti perille säädyllisessä ajassa.
Miten alissa lasten vaatteiden koko? Kannattaako ottaa isompi? Usein noissa ulkolaisissa tosi pienet koot. Onko kokemuksia?
Jaahans. Näinkö te maanpetturit tuette Suomea? Rahtaamalla rahanne kaukomaille. Oksettavaa.
Olen tilannut ja ollut tyytyväinen. Ja kun tilatessaan tietä että on tilaamassa Kiinakamaa niin eipä sieltä nyt mitään nansoa odotakaan laadun olevan.
Kerran on jäänyt toimitus tulematta ja sain rahat takaisin kun avasin disputen sieltä omien sivujen kautta.
Suosin Alia ennemmin kun ebaytä. Samat kamat saa monesti halvemmalla Alista.
ja kun muistaa alv rajan eli 22e niin ei oo ollu ongelmia kaikki on tullu suoraan kotia.
23 jatkaa...
Ja suht helppoha se on tsekata onko ebay vai ali edukkaampi.
Alissa tykkään kun hinnat on suoraan ne mitä on joko postikuluilla tai ilman. Ebayssä voi kyttäämällä saada huutokaupasta halvemmalla tai sitten ei.
Ebayssä myyjä joutuu tuotteen hinnasta maksamaan provikan ebaylle joten monet siirtää sitten hintaa postikuluihin...
Olen tilannut vaan "krääsää", tänään just mietin vaatteiden tilaamista. Palautteet luen ennen ostopäätöstä ja ostan vaan tuotteita, joissa sitä positiivista palautetta on yli 90%. Koot kyllä mietityttää. Kaikki mitä olen aikasemmin tilannut, on tullut perille.
Monilla myyjillä on koko taulukko siellä kuvauksessa, että mittanauhaa vaan kehiin...
Mä tilasin joskus syksyllä pipon, kynsikoristeita ja pokemon-sukkia. Näillä kesti aika kauan tulla n. reilu kuukausi. Tuotteet tulivat hyvänkuntoisina ja olivat aikalailla sellasta mitä odotin, mutta pipo oli hieman lyhyt. (kiinalaiseen päähänkö suunniteltu?). Maksussa ei voi käyttää paypalia, jolla yleensä tykkään maksaa ostoksiani. :( Luin juuri ihan hyödyllisen vinkin aliexpress.comista ostamiseen. tässä perustietoa niille, jotka eivät tiedä: http://blog.bonusway.fi/onko-turvallista-tilata-aliexpressilta/
Huvittavaa. Hetki sitten kehuin kyseistä paikkaa ja linkitin: http://muodinhuiput.blogspot.fi/2015/04/ali-express-muotia-erittain-edullisesti.html
Koko linkki poistettiin ja keskusteluketju vaikka oikeasti kehuin kauppaa, positiivista vaan!