Mikä puhelin sinulla on ?
Minulla puhelinkuume. 5G -rummutusta kaupoissa. A40 käytössä. Heikko akku. 3100 mAh. Seuraan myyntilukuja. Kyllä kansa tietää. Nuoret ovat hyvin perillä asioista.
Kommentit (328)
Iphone 13 ProMax ja kakkospuhelimena Xiaomi 11 t Pro.
Ja kyllä se vaan on niin, että Apple on puhelinten mersu eikä se muuksi muutu, vaikka Applen vihaajat kuinka kiljuvat ja keksivät valheita iphoneista.
Joku kännykkä jossa kännykän perustoiminnot, eli soitto ja tekstari mahdollisuus.
Älykännykkä sanoin sopimuksen irti. Oli muuten ties kuinka mones älykännykkä, sitten vuoden 2013 kun ekan hankin, joka ei vaan kestänyt. Harkitsen vakavasti jotain puoliälyllistä / täysin palikkaa seuraavaksi, kunhan nyt päätän minkä hankin.
Vierailija kirjoitti:
5g:stä et käytännössä hyödy yhtään mitään.
Jos sitä puhelinta aikoo pitää useamman vuoden, niin en enää tässä kohtaa sitä 5g jättäisi pois. Ettei käy niin että on 2v kuluttua puhelinkaupoilla vain puuttuvan 5g vuoksi.
Minä ostan nyt 100 eurolla 4g:n. Nuija ostaa 400 eurolla 5g:n
Käytämme niitä tyytyväisinä 2 vuotta.
Sitten minä ostan 100 eurolla 5g:n.
Sitten minulla on toimiva 4g, hienompi 5g ja 200 eur ylimääräistä tahaa, nuijalla vaan vanheneva 5g.
;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä puhelinta aikoo pitää useamman vuoden, niin en enää tässä kohtaa sitä 5g jättäisi pois. Ettei käy niin että on 2v kuluttua puhelinkaupoilla vain puuttuvan 5g vuoksi.
Nyt ostettu puhelin ei kestä niin kauaa että 5g puuttuminen vaikuttaisi yhtään mihinkään. 5g kehitys aloitettiin 2012 ja nyt aletaan päästä kaupallistumisen tasolle. Kehitysaskeleet ottaa aikaa munakana vaikeuksien takia. Eli jos ei ole palveluja niin kukaan ei osta laitteita ja päinvastoin.
Ainakin mulla 5g pelittää ja pirun lujaa pelittääkin. Tämä galaxy a32 ja dna liittymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan nyt 100 eurolla 4g:n. Nuija ostaa 400 eurolla 5g:n
Käytämme niitä tyytyväisinä 2 vuotta.
Sitten minä ostan 100 eurolla 5g:n.
Sitten minulla on toimiva 4g, hienompi 5g ja 200 eur ylimääräistä tahaa, nuijalla vaan vanheneva 5g.
;-)
Sama pätee kaikessa elektroniikassa. Yrmymallin hinta puoliintuu vuodessa, myös laatu paranee kun lapsentaudit karsiutuvat raudasta ja softasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ostettu puhelin ei kestä niin kauaa että 5g puuttuminen vaikuttaisi yhtään mihinkään. 5g kehitys aloitettiin 2012 ja nyt aletaan päästä kaupallistumisen tasolle. Kehitysaskeleet ottaa aikaa munakana vaikeuksien takia. Eli jos ei ole palveluja niin kukaan ei osta laitteita ja päinvastoin.
Ainakin mulla 5g pelittää ja pirun lujaa pelittääkin. Tämä galaxy a32 ja dna liittymä.
Ja hinta oli 227e noin viikko sitten kun ostin
Joku Huawein älypuhelin.... Toimii.
5g:stä voi olla hyötyä 5 vuoden päästä. Se kannattaa ostaa 5 vuoden päästä kun kiimaisille myydään 6g:tä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Milloin lankapuhelinverkko putetaan lopullisesti? Serkulla on lankapuhelin eikä siitä luopuisi. Nyt on myös vanhanaikainen kännykkä mutta sen käyttäminen hankalaa. Näkökyky heikentynyt.
Turussa lankapuhelinverkko purettiin jo. Tilalle pystyy ostamaan samanlaisen tapaisen puhelimen, mutta se on oikeasti kännykkä.
Se on kiinni sähköverkossa. Eli puhelut tulevat ilmateitse.
Vaihtelen aika harvakseltaan. Androideilla menin pitkään, mutta kun ei oikein enää löytynyt kompaktin kokoista, mutta muuten hyvää puhelinta, niin vaihdoin Applen puolelle.
Nyt on siis Ip 11pro ja on ollut hyvä. Loistava kamera ja kaikki vaan toimii. Osa asioista on jotenkin typerämmin tehty kuin Androidissa, mutta pikku hiljaa oppii.
Ostin tän vähän käytettynä, uuden veroisena ja takuullisena. Eikä maksanut kuin n. 60% alkuperäisen hinnasta. Kallishan se silti oli, mutta tarkoitus olisi ainakin 4 - 5 vuotta pitää.
Oukitel wp6 on minulla ja miehelläni on myös ja hällä on pelittänyt jo yli vuoden.
Itselläni tämä on jo toinen oukitel wp6, ensimmäinen kesti toukokuusta syyskuulle jolloin pimeni näyttö hälytykset "huusi" vielä viiden minuutin välein neljäpäivää kun näyttö ei toimi en saanut niitä/ puhelinta sammutettua, uusi puhelin tuli takuusta kun eivät saaneet sitä kuntoon
Näissä kaikissa 3puhelimessa on sama vika puhelimen oma puhelinluettelo/osoitekirja ei toimi, samoin tuo luurin kuva. Mutta ne sai ladattua play kaupasta uudet jotka toimii.
Ja huono puoli lataus portti huono.
Erityisen hyvää tässä puhelimessa on iso 10000 mah, muistia on 128 GB ja kamera on hyvä. Puhelin pöly/vesitiivis IB 68. Puhelimen hinta näihin verrattuna ok halpa.
Edellinen puhelimeni on oukitel wp2, joka on edelleen päivittäin käytössä, siinä ei sinänsä ole mitään isompaa vikaa, mutta kameran laatu paljon huonompi ja muistia vain 64 GB.
Mutta muuten olen kyllä pitänyt wp2 enemmän, tässä lataus porttiin menee c-laturi 👍
Ei mitään hajua. Onkohan joku kiinalainen. Sillä pystyy soittaa.
En saa kiimaa päälle. Minulla on satasen 4g ja kaikki toimii täydellisesti.
Onko minussa joku vika?
Apple iPhonen ominaisuuksia kun vertailee, niin vastaavan Samsungin saa n. puoleen hintaan. Sitä paitsi Apple ei kerro akun kapasiteettia. Kamerat keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Apple iPhonen ominaisuuksia kun vertailee, niin vastaavan Samsungin saa n. puoleen hintaan. Sitä paitsi Apple ei kerro akun kapasiteettia. Kamerat keskinkertaisia.
No kunhan nyt ensin ostat sen ensimmäisen iphonesi, niin kauan voit kyllä lässytellä mitä sylki suuhun tuo.
Meillä pojalla Ulefone armor X5, tuo on pelannut hyvin monet vuodet, ostettiin myös papalle tuo sama puhelin mutta hällä siinä on ollut jotain pientä ongelmaa, mutta uskon että nuo ongelmat on ollut käyttäjästä lähtöisin, ja kun tuota ei ole koskaan jouduttu viemään huoltoon on saatu pojan ohjeilla toimimaan.
Tytöllä oukitel wp5 ja tuokin toiminut ihan hyvin
N40
Oma puhelimeni on siis oukitel wp6
Samsung.