160cm ja 68kg. Paljonko pitää vielä pudottaa painoa?
Pitäis saada taas joku tavoite, että jaksaa. Auttakaa!
Kommentit (21)
Normaalipainon raja sun pituisella on 47,4 kg - 64 kg. Tähtää normaalipainoon eli 64 kiloon? Siitä sitten tarpeen mukaan alaspäin, ruumiinrakenteesta riippuen.
Riippuu ihan vartalosta, mutta nelisen kiloa pitäisi pudottaa jotta olisit normaalin painon ylärajalla.
Juuri 64kg voisi olla ensimmäinen tavoite ja siitä 60kg seuraava. Loput riippuu omista haluista kuinka "pieni" haluaa olla.
Ihannepaino sun pitusella olisi se 55kg, tähtää siihen:)
Mä oon 155 ja painoa 61. Raskauskiloja vielä (vauva 3kk), äh mäkin haluan motivaatiota. Jäi edellisestä muksusta muutama ylimääränen kilo. Itse oon tyytyväinen, jos saisin painon tippuun 55kg, vaikka mies väittää et mitään ei tarttiskaan pudottaa. Mikään lanka en halua olla, älä säkään ap. se ei oo kaunista... Muo hirvittää naiset, jotka on sen 170+ ja painaa 50-55kg....
Viisi kiloa aluksi niin näytät varmaan ihan hyvältä. Kymmenen niin näytät tosi hyvältä. 15 niin näytät tyrmäävältä :)
Turha alapeukuttaa totuuksia :D Ainakin se viisi kiloa pois!
Ite oon 170 cm ja painan 55 kg ja oon mielestäni oikein soppelin kokoinen
Kuvaa kaipaus, vaikea kommentoida.
10 kiloa sopiva tasaluku. Katsot sitten siitä miten etenet. Tsemppiä :)
Kiitos vastauksista! Lähden tavoittelemaan tästä vielä -5kg. Hirveen vaikeeta vaan tällä hetkellä kun syön jo mielestäni terveellisesti. Pitää vissiin vaan määriä taas vähentää. Ja tähän samaan pitäis pystyä koko loppuelämä. Miten te muut pystytte?
Mua varmaan motivoisi eka se normaalipaino ja sit alle 60 kg. Ja siitä vielä pari kiloa alaspäin, jonka jälkeen voisi aloittaa ylläpitovaiheen ja katsoa, että miten pystyy syömään ja pitämään painon samassa.
No katso peiliin, äläkä vaakaan. En edes viitsi tällä palstalla sanoa mun mittojani, kun ihmiset huutaisivat kuitenkin läskiä :D
Mut ei sitä läskiä kyllä ole. Lihaksia on ja S:n vaatteet. Munneuvo, hanki lihaksia ja syö aika vapaasti. Heitä se vaaka jorpakkoon.
Ei yhtään