Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetiikkatuote, jonka olette heittäneet melkein täytenä roskiin?

Vierailija
07.11.2021 |

Minä ostin myöhäisteininä jostain ihmeen syystä Cliniquen purkissa olevan, erittäin kuivan ihon puhdistusvoiteen. Taisi olla alessa. Käytin sitä kerran vahvan meikin poistamiseen ja pesin sen jälkeen kasvoja monta kertaa normaalisti, kun voide oli niin rasvaista. Se meni roskikseen.

Muita?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla suurin osa on ollut (erilaisia) kynsilakkoja.

Osalla on vaikea saada siistiksi (ei peitä tarpeeksi/ useampi kerros tekee kynnen "tönköksi" ja/tai lakka ei kuivu kunnolla, tai siveltimen vedot jäävät ärsyttävästi näkymään jne.)

Usein hyvä lakka myös kuivuu purkkiin nopeasti tmv.

Nykyään suosinkin suht vaaleita/helmiästä sisältäviä lakkoja jotka tuovat vain hieman kiiltoa kynnen pintaan. Mielelläni välillä leikittelisin eri väreillä, mutta ärsyttää turha rahan meno.

Mulla on sulle mahtava vinkki: kynsitarrat! Painin samojen ongelmien kanssa aikaisemmin, tykkään siisteistä ja näyttävistäkin kynsistä mutta en osaa itse sellaisia lakata. Tuntui että aina tuli sotkua tai joku meni pieleen.

Mutta kynsitarrat on täydellinen ratkaisu: ei kuivumisaikaa, eikä voi pilata laittoa oikeastaan mitenkään! Värejä ja kuvioita on lukemattomia, kaikkea hillitystä mitä mielikuvituksellisimpiin koukeroihin. Oma suosikkimerkkini on saksalainen Miss Sophie, on luotettava kauppa ja toimittaa nopeasti.

Vierailija
62/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avattua kosmetiikkaa ei voi palauttaa.

Kyllä voi esim. jos tuotetta mainistetaan, että on hajustamaton ja silti haisee, kun valmistuksessa on käytetty sellaisia kasvikunnan tuotteita jotka haisevat voimakkaasti.

Tyhmät alapeukuttajat heittää vaan roskiin, kun ei uskalla reklamoida. Citymarket on antanut rahoja takaisin viallisesta tuotteesta ja samoin Stockmannilta olen saanut rahat takaisin, kun on ollut haiseva hajustamaton voide.

Kerron sinulle mikä ero on hajusteettomalla ja tuoksuttomalla tuotteella.

Hajusteeton tuote ei sisällä hajusteita. Toki silloin se tuoksuu tuotteen sisältämiltä raaka-aineilta. Mitään hajusta reklamoitavaa ei ole, koska tuotetta ei ole mainostettu tuoksuttomaksi.

Tuoksuttoman tuotteen raaka-aineet on käsitelty tuoksuttomiksi, jolloin itse tuotteessakaan ei ole tuoksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalajan erilaisia muka hajusteettomia kasvovoiteita. Yritin käyttää niitä edes jalkavoiteina, mutta niinkin kaukaa haisivat joltain tunkkaiselta kukkaistuoksulta ettei tullut käytöstä yhtään mitään.

Ja minä olen sentään suuri parfyymien ystävä.

Clirinsin kajalin joutunut hävittämään, kun ei tullut lainkaan väriä ja oli niin kuiva ja kova, että raapi silmät verille.

64/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalta minäkin Elisabeth Ardenin 8 hour creamia ostin ja petyin. Käytin sitä sitten kynsinauhoihin ja onneksi koko purkki yhtäkkiä katosikin jonnekin.

Mutta aivan turhaan jopa lehtien kehuma tuote on kyseessä.

Niveaa ja Lumenea ei voi käyttää niiden kammottavien tuoksujen takia.

Paitsi iki-ihanaa SISU-sarjaa, jossa on sateisen metsän tuoksu.

Vierailija
65/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avattua kosmetiikkaa ei voi palauttaa.

Kyllä voi esim. jos tuotetta mainistetaan, että on hajustamaton ja silti haisee, kun valmistuksessa on käytetty sellaisia kasvikunnan tuotteita jotka haisevat voimakkaasti.

Tyhmät alapeukuttajat heittää vaan roskiin, kun ei uskalla reklamoida. Citymarket on antanut rahoja takaisin viallisesta tuotteesta ja samoin Stockmannilta olen saanut rahat takaisin, kun on ollut haiseva hajustamaton voide.

Kerron sinulle mikä ero on hajusteettomalla ja tuoksuttomalla tuotteella.

Hajusteeton tuote ei sisällä hajusteita. Toki silloin se tuoksuu tuotteen sisältämiltä raaka-aineilta. Mitään hajusta reklamoitavaa ei ole, koska tuotetta ei ole mainostettu tuoksuttomaksi.

Tuoksuttoman tuotteen raaka-aineet on käsitelty tuoksuttomiksi, jolloin itse tuotteessakaan ei ole tuoksua.

Jos pyydän tuotteen, jossa ei ole hajua, niin se on ihan sama miten se haju sinne on saatu. Palautin tuotteen ja sain rahat takaisin.

Vierailija
66/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lumenen tuotteet joita olen vahingossa ostanut. En yleensä osta kyseistä merkkiä mutta joskus kokeilin. Ei pitäisi, koska roskiin menee, aivan tajuttoman huonoja ovat kaikki, ainakin mulle. Viimeksi ostin sitä jotain kirkastavaa seerumia ja se on kun laittaisi rypsiöljyä naamaan, ei toimi.

Ainoa valmistaja jonka ripsarit kirvelee, on Lumene. Muuten en ole herkistyvää tyyppiä mutta niitä en voi käyttää.

Jotkut halpisluomivärit menneet roskiin kun pigmentti puuttunut.

Vierailija
67/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisan meikkivoide (vai onko se BB voide), ihan järkyttävää jankkia.

Vierailija
68/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokeilemani meikinkiinnityssuihkeet. Olivat ihan yhtä tyhjän kanssa merkistä riippumatta. 

Garnierin mineraali deo roll on. Kärvensi kainalot tulipunaisiksi ja kirveleviksi, vaikka en yleensä ole lainkaan yliherkkä kosmetiikalle. 

Vierailija
69/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalta ostettu kallis muotovaahto meni roskiin, kun korkki meni rikki eli purkista ei saanut vaahtoa ulos millään tavalla. Harmitti kun oli muuten tosi hyvä tuote.

Rikki vai tukkeessa? Sen ois voinut viedä takaisin kampaajalle ja oisit saanut uuden tuotteen tilalle. Ja jos tukkeessa, minuutin mittainen korkin huuhtelu lämpimän veden alla auttaa.

Vierailija
70/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipersipirantit joista hienhaju puskee läpi. Phyi.

Vierailija
71/80 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten hehkutettiin ja hypetettiin Tigi Bedhead hiustuotteita. Ostin kosteuttavan shampoon ja hoitoaineen kokeilumielessä, mutta jouduin pettymään. Järjettömän voimakkaasti hajustettu shampoo ei tehnyt hiuksille oikeastaan mitään eikä hoitis ollut yhtään parempi. 

72/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Roche Posay Cicaplast huulivoide. Ei tehnyt mitään. Huulet riekaloitui.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
73/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Ordinaryn seerumi, sain siitä allergisen reaktion.

Vierailija
74/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacure Moisture Kick hiuksiin jätettävä hoitoaine. Haisi aivan hirveälle, halvalle vanhalle hajuvedelle. Piti pestä hiukset muutaman tunnin päästä tuon laiton jälkeen, kun ei vaan enää kestänyt sitä kammotavaa lemua! 

Vierailija
75/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inglot-merkkinen luomiväri. Kerran käytin ja silmiä kirveli niin, että roskiin meni.

76/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokokselta ostettu Ziajan "goat's milk"-vartalovoide meni parin pumppauksen jälkeen roskiin. Ehkä vuohenmaitonimestä olisi jo pitänyt päätellä, mutta haisin siis joltain maidon ja vessanraikastimen yhdistelmältä loppupäivän, jopa mieheni kysyi, mikä ihme täällä haisee. :D 

Erehdyin ostamaan tätä käsivoidetta. Ja joo, jep. Ehkä vien mökille huusiin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
77/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuan.  Piti olla herkälle iholle.  Ei sopinut mulle, kutinaa ja ihon ärsytystä.

78/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussie hiustenhoitotuotteet. Se hajuste on vaan liian vahva ja imelä. Kyllä harmittaa, kun ei ole mikään halpismerkki.

Vierailija
79/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaaleanpunainen kynsilakanpoistoaine, ihan järkyttävän hajuinen vaikka pitäisi olla hellävarainen tms. Se sininen toimii, hyvä hintalaatusuhde.

Vierailija
80/80 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin oman merkin dödö, ei koskaan kuivunut kainaloissa ja mietin koko työpäivän onko kainalot hiessä vai kuvittelenko vain märän tunteen.

Olikohan Nivean suihkusaippua-vartalovoide yhdistelmätuote, joka laittoi mut haisemaan vanhalle keittiöluutulle. En kuvitellut tätä vaan mies huomautti.

Lumenen säänkestävä ripsari. Levisi pandansilmiksi jo vartin ulkoilussa pakkassäässä.

Essencen silmämeikinpoistoaine, joka ei poistanut edes saman merkin ripsaria ollenkaan.

Lukemattomat eri merkkien kulmakynät. Aina joko liian tummaa tai punertavaa. Löysin sitten Yves Rocherilta sopivan ja nyt kun sitä ei enää voi tilata, alkaa taas uusi etsiminen.