Kosmetiikkatuote, jonka olette heittäneet melkein täytenä roskiin?
Minä ostin myöhäisteininä jostain ihmeen syystä Cliniquen purkissa olevan, erittäin kuivan ihon puhdistusvoiteen. Taisi olla alessa. Käytin sitä kerran vahvan meikin poistamiseen ja pesin sen jälkeen kasvoja monta kertaa normaalisti, kun voide oli niin rasvaista. Se meni roskikseen.
Muita?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avattua kosmetiikkaa ei voi palauttaa.
Totta kai voi, jos tuote on viallinen. Muuten asia on myyjän harkinnassa. Moni yrittäjä on valmis antamaan korvaavan tuotteen, koska haluaa pitää asiakkaan.
Mitä helkkarin alapeukuttamista tässä on? Viallisen tuotteen voi aina palauttaa. Esimerkiksi valmiiksi kuivuneen ripsarin tai hiuskiinteen, jonka purkki olikin rikki niin, ettei saa tuotetta ulos.
Mahdatteko ravintolassakin syödä kiltisti palaneen pihvin ja kiittelette vielä lopuksi?
Vierailija kirjoitti:
Lumenen puuteri. Se oli hajustettu todella voimakkaalla ja imelällä parfyymin hajulla, ja aiheutti migreenikohtauksen. En ymmärrä, että miksi muuten hyvät tuotteet pitää pilata järkyttävällä löyhkällä.
Ehkä itse raaka-aineet haisee niin pahalta, että se on peitettävä hajusteella.
Joku silmämeikinpoistoaine, missä oli turvakorkki. Ei auennut ensimmäistäkään kertaa. Onneksi oli pieni pullo.
Täysin hyödytön Nivea micellair vesi.
Sokokselta ostettu Ziajan "goat's milk"-vartalovoide meni parin pumppauksen jälkeen roskiin. Ehkä vuohenmaitonimestä olisi jo pitänyt päätellä, mutta haisin siis joltain maidon ja vessanraikastimen yhdistelmältä loppupäivän, jopa mieheni kysyi, mikä ihme täällä haisee. :D
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth 7Arden "eight hour cream".
Kuvittelin että tämä kestosuosikki on valkoinen ja pehmeän kermainen hoitovoide ärtymiin, nirhaumiin, herkälle iholle jne.
Mitä se sitten oli? Voimakkaasti hajustettua punaiseksi värjättyä vaseliinia.
Joo, minäkään en ymmärrä miksi sitä hehkutetaan "luottotuotteeksi" tai "tästä en luovu"-tuotteeksi. Ostin kerran laivalta. Kallis, suorastaan karmean hajuinen. Roskiin meni muutaman yrityksen jälkeen. Olis edes tuoksunut, mutta kun haisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumenen puuteri. Se oli hajustettu todella voimakkaalla ja imelällä parfyymin hajulla, ja aiheutti migreenikohtauksen. En ymmärrä, että miksi muuten hyvät tuotteet pitää pilata järkyttävällä löyhkällä.
Ehkä itse raaka-aineet haisee niin pahalta, että se on peitettävä hajusteella.
Juuri näin kertoo urbaani legenda. Lumenen tehtailla haisee kuulemma kammottavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi esim. jos tuotetta mainistetaan, että on hajustamaton ja silti haisee, kun valmistuksessa on käytetty sellaisia kasvikunnan tuotteita jotka haisevat voimakkaasti.
Painu nyt jo vitthuun hajuvammanen!
No johan tilttas! Harmittaako, kun itse olet niin tyhmä, ettet tajua palauttaa kauppaan huonoa tuotetta?
Olen tykännyt monista halpismerkki Catricen tuotteista, mutta Hydro Plumpingin Serumin käyttö tyssäsi heti alkuunsa. Onneksi levitin sitä ensin kokeilumielessä vain pienelle alueelle. Pian siitä kohtaa alkoi kutittaa vimmatusti ja kun katsoin peilistä, niin alue helotti punaisena. Ei tullut kokeiltua toista kertaa. Sikäli ei kyllä harmita, että se tosiaan oli vain muutaman euron investointi.
Siis Hydro Plumping Serum on sen tuotteen nimi...
Vierailija kirjoitti:
Reklamoida voi vaikka tuotetta olisi käytetty, jos se on jotenkin viallinen/puutteellinen. Pitää vain uskaltaa.
Monet kulmakynät, kun ei väri sovikaan. Yllättävän monessa ruskeassa on aivan liikaa punertavuutta.
Voi ap, tuo Cliniquen rasva ollut aina lempituotteeni, olisit antanut mulle.
Elizabeth Ardenin 8 hour oli kyllä uskomattoman huono tökötti. Loistava mainonta sillä. Saman valmistajan Great Eight taas on suosikkini päivävoiteista. Siinä kiva, raikas tuoksu
Kaikki lumenen tuotteet joita olen vahingossa ostanut. En yleensä osta kyseistä merkkiä mutta joskus kokeilin. Ei pitäisi, koska roskiin menee, aivan tajuttoman huonoja ovat kaikki, ainakin mulle. Viimeksi ostin sitä jotain kirkastavaa seerumia ja se on kun laittaisi rypsiöljyä naamaan, ei toimi.
Korresin wild rose kasvorasvan. Kasvoni muuttuivat kirkuvan punaisiksi. Olen kai allerginen ruusuvedelle. Harmi, koska Korresin tuotteet ovat laadukkaita (ja kalliita)
Nivean Magnesium Dry -deodorantti, haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet puhdistusaineet, silmänympärysvoide, contour-paletti, monet meikkituotteet kuten jotkut luomivärit. Muun muassa. Hassuin oli joku vaahtoava Elizaveccan puhdistushiilimaski, joka kuivui iholle sitkeäksi kalvoksi joka piti ihan jynssätä pois. Ei tullut monta kertaa käytettyä.
Meni pitkään löytää luottotuotteet ja tajuta, ettei kannata edes ostaa muita kun niitä ei tule käytettyä. Vääränmerkkiset puhdistusaineet tekee ihosta liian kuivan tai näppyläisen, silmänympärysvoiteilla en jaksa läträtä, ja meikkirutiinini on tasan tarkkaan vedenkestävä musta eyeliner ja mascara. Päivittäistuotteina tasan tarkkaan normaalit suihkukamat, Himalaya Herbalsin puhdistusaine, Nivea Soft, yllämainitut meikkituotteet, ja marketin kahden kerroksen silmänputsausaine. Noiden ulkopuoliset jää vain käyttämättä.
Päivittäin niveaa naamaan 👵🏻
Joo, mikäs siinä. Omalle iholleni sopii, ei tule näppylöitä, ja iho pysyy kimmoisana ja kosteutettuna. Aika monta kallista lasipurkkivoidetta piti minunkin ostaa ja heittää pois ennen kuin selvisi että vähemmän on enemmän. Kukkarokin kiittää.
Ps. Tykkään myös neuloa, lukea sanomalehtiä, käydä kävelyillä ja museoissa.
t. 27v mummeli
Monia huulipunia olen kokeillut ja niissä olevat hajut kuivattavat kurkun ja tulee pientä yskää. Joten roskiin on päätynyt todella monet. Jostain syystä halpismerkkien Isadora, Rimmel ja Yves Rocher tietyt huulipunat ovat sopineet.
Lidl hiusseerumi. Paksua tököttiä joka vaan rasvoittaa.
Risiiniöljy apteekista. Puhdas tms ? Ei toiminut ollenkaan kun yritin ripsiä tuuheuttaa