Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Yritin siirtää menkkoja, etteivät osuisi Wanhoille. Vuodan!!

Vierailija
20.01.2015 |

Niin, käytän siis Yasminelle e-pillereitä, ikinä ei ole tiputteluvuotoa ollut, vaan menkat alkanut aina ajallaan. Olen näitä syönyt 2v, ja nyt on eka kerta kun yritin syödä kaksi liuskaa putkeen, jotta menkat eivät ensi kerralla, eli helmikuun puolessa osuisi Wanhojen tansseille.

Jos olisin syönyt vain yhden liuskan, olisi menkkojen kuulunut alkaa viime viikon keskiviikkona. Torstaina alkoi pieni tiputtelu, jota on jatkunut tähän päivään saakka, eika loppua näy. Joka päivä vuotaa eri verran, välillä pari pisaraa, välillä sen verran että varmasti tulisi housuista läpi, jos en suojaa käyttäisi. Nyt joudun siis varmuuden vuoksi käyttämään sidettä joka päivä. Onko kenellekkään muulle käynyt näin, ja osaako joku sanoa kestääkö tätä nyt vain sen aikaa kun mun normi menkat kestäisi, vai jatkuuko tää jopa seuraaviin menkkoihin asti??

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:07"]Toisen laatan saa lopettaa missä vaiheessa vaan. Pidä nyt vaan se tauko. [/quote] Hmm, mäpä sitten syön vielä tämän viikon loppuun, ja aloitan tauon maantaina. Tämä siksi, että olen aina aloittanut tauon sinä päivänä. Selvennys siis vielä siihen, että mitä teen niillä yhden viikon pillereille, jotka jää liuskasta yli? Joudunko siis aina tästä lähtien jatkamaan tauon jälkeen sen yhden viikon vielä siitä vanhasta liuskasta, ja sitten 2 viikkoa uudesta? Sitten taas tauko, ja vanha liuska loppuun ja 2 vkoa uudesta?

[/quote]

Esimerkiksi niin. Tai sitten jos päätä vaivaa nuo vajaat liuskat, niin syö vaikka se vanhan liuskan loppu ja sitten kokonainen liuska. Pääasia on, että syöt aina vähintään 21 päivää niitä pillereitä.

Suosittelisin käymään nyt jossain terkkarilla tai jossain, koska tunnut olevan aika pihalla. E-pillerit on ihan käteviä, mutta niitä pitää osata käytää ja vähän pitäisi ymmärtääkin jotain. Tuoteselosteesta voi aloittaa.
[/quote]

Siis mulle oli uutta tietoa tuo, että niitä voi syödä muutenkin kuin vaan sen yksi kaks tai kolme laattaa putkeen. Ei ole muuta ongelmaa.

Vierailija
42/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:07"]Toisen laatan saa lopettaa missä vaiheessa vaan. Pidä nyt vaan se tauko. [/quote] Hmm, mäpä sitten syön vielä tämän viikon loppuun, ja aloitan tauon maantaina. Tämä siksi, että olen aina aloittanut tauon sinä päivänä. Selvennys siis vielä siihen, että mitä teen niillä yhden viikon pillereille, jotka jää liuskasta yli? Joudunko siis aina tästä lähtien jatkamaan tauon jälkeen sen yhden viikon vielä siitä vanhasta liuskasta, ja sitten 2 viikkoa uudesta? Sitten taas tauko, ja vanha liuska loppuun ja 2 vkoa uudesta?

[/quote]

No otat vaikka 4 viikkoa putkeen ja tauko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:48"]

Vai ei muka super plus tamponi riitä pariksi tunniksi? En usko. Vai oletko neitsyt ahdaspimppi?

[/quote]

En ole ap, mutta ei tosiaan kaikille riitä.

Vierailija
44/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep nyt vaan taukoviikko ja sit jatkat normaalisti pillereitä.

Vierailija
45/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:13"]Siis milloin pidit sen tauon?? [/quote] :D söin tähän asti aivan normaalisti pillereitä, mutta viimeisimmän kokonaisen laatan jälkeen en pitänyt taukoa, vaan aloitin tämänhetkisen laatan syömisen suoraan. Nyt olen siis syönyt 4 viikkoa putkeen, yhden 3vkon laatan + viikon tästä laatasta. nyt aloin vuotamaan pientä vuotoa samoihin aikoihin kuin normaalisti tulisi menkat, vaikka siis ei pitäisi tulla kun en taukoa pitänyt

[/quote]

Juurihan kirjoitit että olet syönyt nyt taukoviikon jälkeen viikon ja kaksi päivää pillereitä, nyt sanot että olet syönyt 4 viikkoa putkeen. Oletko kännissä?
[/quote]

Joo oon ihan vitun kännissä. Vai olisinko sittenkin mennyt sanoissa sekaisin, kun tuota tänne kirjoitin. Jos lukisit keskustelun niin tuonkin olen jo tänne oikaissut, ja on myös jo selvinnyt se miten teen, joten sä voit jatkaa sitä siiderinlipittelyäs rauhassa,kiitos!

Vierailija
46/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tsemppiä!! Ja asiattomasti kommentoineet voisivat hävetä (jos osaatte). 

Vierailija
47/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:32"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:13"]Siis milloin pidit sen tauon?? [/quote] :D söin tähän asti aivan normaalisti pillereitä, mutta viimeisimmän kokonaisen laatan jälkeen en pitänyt taukoa, vaan aloitin tämänhetkisen laatan syömisen suoraan. Nyt olen siis syönyt 4 viikkoa putkeen, yhden 3vkon laatan + viikon tästä laatasta. nyt aloin vuotamaan pientä vuotoa samoihin aikoihin kuin normaalisti tulisi menkat, vaikka siis ei pitäisi tulla kun en taukoa pitänyt [/quote] Juurihan kirjoitit että olet syönyt nyt taukoviikon jälkeen viikon ja kaksi päivää pillereitä, nyt sanot että olet syönyt 4 viikkoa putkeen. Oletko kännissä? [/quote] Joo oon ihan vitun kännissä. Vai olisinko sittenkin mennyt sanoissa sekaisin, kun tuota tänne kirjoitin. Jos lukisit keskustelun niin tuonkin olen jo tänne oikaissut, ja on myös jo selvinnyt se miten teen, joten sä voit jatkaa sitä siiderinlipittelyäs rauhassa,kiitos!

[/quote]

Luin kyllä keskustelun ja vähän on sekavan kuuloista. Mutta hyvä että asia selvinnyt.

Vierailija
48/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:32"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:13"]Siis milloin pidit sen tauon?? [/quote] :D söin tähän asti aivan normaalisti pillereitä, mutta viimeisimmän kokonaisen laatan jälkeen en pitänyt taukoa, vaan aloitin tämänhetkisen laatan syömisen suoraan. Nyt olen siis syönyt 4 viikkoa putkeen, yhden 3vkon laatan + viikon tästä laatasta. nyt aloin vuotamaan pientä vuotoa samoihin aikoihin kuin normaalisti tulisi menkat, vaikka siis ei pitäisi tulla kun en taukoa pitänyt [/quote] Juurihan kirjoitit että olet syönyt nyt taukoviikon jälkeen viikon ja kaksi päivää pillereitä, nyt sanot että olet syönyt 4 viikkoa putkeen. Oletko kännissä? [/quote] Joo oon ihan vitun kännissä. Vai olisinko sittenkin mennyt sanoissa sekaisin, kun tuota tänne kirjoitin. Jos lukisit keskustelun niin tuonkin olen jo tänne oikaissut, ja on myös jo selvinnyt se miten teen, joten sä voit jatkaa sitä siiderinlipittelyäs rauhassa,kiitos!

[/quote]

Luin kyllä keskustelun ja vähän on sekavan kuuloista. Mutta hyvä että asia selvinnyt.
[/quote]

Näitä on oikeesti vaikea selittää tekstiksi, ja ehkä aloin liikaa miettiä että miten tämän nyt selittäisi, ja sitten katkesi ajatus:D kiitos silti kun jaksoitte neuvoa, taas viisastuin palstan ansiosta..:)

Vierailija
49/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö