Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Yritin siirtää menkkoja, etteivät osuisi Wanhoille. Vuodan!!

Vierailija
20.01.2015 |

Niin, käytän siis Yasminelle e-pillereitä, ikinä ei ole tiputteluvuotoa ollut, vaan menkat alkanut aina ajallaan. Olen näitä syönyt 2v, ja nyt on eka kerta kun yritin syödä kaksi liuskaa putkeen, jotta menkat eivät ensi kerralla, eli helmikuun puolessa osuisi Wanhojen tansseille.

Jos olisin syönyt vain yhden liuskan, olisi menkkojen kuulunut alkaa viime viikon keskiviikkona. Torstaina alkoi pieni tiputtelu, jota on jatkunut tähän päivään saakka, eika loppua näy. Joka päivä vuotaa eri verran, välillä pari pisaraa, välillä sen verran että varmasti tulisi housuista läpi, jos en suojaa käyttäisi. Nyt joudun siis varmuuden vuoksi käyttämään sidettä joka päivä. Onko kenellekkään muulle käynyt näin, ja osaako joku sanoa kestääkö tätä nyt vain sen aikaa kun mun normi menkat kestäisi, vai jatkuuko tää jopa seuraaviin menkkoihin asti??

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys, enhän voi tulla raskaaksi, siis eihän tää tiputtelu haittaa tehoa? Ja tuleekohan seuraavat menkat 2vkon kuluttua nyt sitten ajallaan, vai temppuilevatko.. Äh, onko kelään kokemuksia?

Vierailija
2/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menkat voi olla kun on wanhojen tanssit?

Vierailija
4/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Teinit kysyy ehkäisystä -palsta tästäkin on tullut? Eikö kouluterkkarit tee nykyään enää mitään?

Vierailija
5/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:21"]Miksei menkat voi olla kun on wanhojen tanssit?
[/quote]

Koska pelkkä tamponi ei riitä runsaimpina päivinä enkä mekon alle halua sitä helvetin vaippaa, ja kun muutenkin joutuu olemaan pelko perseen alla että koska tulee läpi, niin mieluiten tanssisin monet tanssit satojen katsojien edessä ilman pelkoa, että koska on punainen läntti vaaleassa mekossa. Siksi.

Vierailija
6/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:22"]Mikä Teinit kysyy ehkäisystä -palsta tästäkin on tullut? Eikö kouluterkkarit tee nykyään enää mitään?
[/quote]

Ai niin sori, unhodin että tää palsta on vaan keski-ikäisten "nyt tissikuvat kehiin" - keskusteluja varten.

Vierailija
7/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kai joku tietää oikeasti..!

Vierailija
8/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos lukisit pakkauksen ohjelappusen!

Vierailija
9/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:35"]Miten olis jos lukisit pakkauksen ohjelappusen!
[/quote]

On luettu, harmi vaan ettei sielä vastata yhteenkään noista mun kysymyksistä;)

Vierailija
10/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voinut syödä yasminelleja kahta liuskaa putkeen, kun aloin vuotamaan jo heti toisen liuskan alussa. Gyne neuvoi tuolloin, että kokeilisin syödä putkeen, mutta jos ei onnistu niin sitten normi taukoviikko siihen ja sitten taas syömään normisti liuskaa. Yasminelle on sen verran mieto, ettei toiminut minulla. Yasminella taas pystyin syömään pari liuskaa putkeen vuotamatta.

Sinuna olisin mennyt jo hyvissä ajoin gynelle/lääkärille kysymään neuvoa asiaan. Mene terveydenhoitajalle vaikka ensin nyt ja kerro, että runsaiden menkkojen takia haluaisit siirtää ja onko mitään enää tehtävissä. Tsemppiä!

Vierailija
11/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelee todnäk sinne asti että pidät pilleritauon. Ehkäisyteho ei ole huonontunut, sun kroppa vaan ei ole tottunut siihen että syöt pidempään pillereitä. Menkoista tulee niukemmat kun aloitat pilleritauon koska vuodat osan siitä jo nyt.

Vierailija
12/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa vielä, että pidä siis nyt vaan normisti taukoviikko ettet kahta viikkoa vuoda! (Itsehän tein sen virheen). Ja jatka sitten taas normaalisti pillereiden syöntiä.

Vierailija
13/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en mä kyllä nyt kesken liuskan uskaltaisi pitää taukoa:0 vaikeahan siitä on jatkaakin, kun nyt olen pian jo puolet liuskasta syönyt..? Ja siis sillä koetin syödä 2 putkeen, kun muistan lääkärin sanoneen että voi syödä putkeen, tokikaan siitä ei siis silti tiedä miten toimii eri ihmisillä..:) en mä silti lääkäriin nyt enää mene, kun muuten ei ikinä ole tarvetta siirtää ja nää pillerit sopii muuten hyvin:) kai mä nyt toivon että tää tiputtelu loppuis, tai sitten kärsin sen pari viikkoa, kerran ei muuta haittaa siitä tule:)

Vierailija
14/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, vielä sen verran, että toivon todellakin että menkat sitten tulee silloin taukoviikolla eikä oikuttele, ettei käy niin että tiputtelen nyt 3vkoa ja silti menkat osuu niille Wanhoille..:D

Vierailija
15/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se nyt eroaa, pidätkö sen tauon nyt vai syötyäsi liuskan loppuun? Keho etenee pillereiden mukaan, ei se tunne kalenteria!!

Vierailija
16/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:47"]No miten se nyt eroaa, pidätkö sen tauon nyt vai syötyäsi liuskan loppuun? Keho etenee pillereiden mukaan, ei se tunne kalenteria!!
[/quote]

Siis kun mä söin ensin ihan normisti ja sitten tuli taukoviikko, taukoviikon jälkeen oon nyt syönyt viikon ja 2 pvää pillereitä. Voisinko vaikka tän vkon jälkeen pitää taukoviikon ihan normisti, ja sitten aloittaa kokonaan uuden liuskan, siten että 1 viikko jäisi syömättä? Vai pitääkö silloin syödä ne 4 viikkoa pillereitä taas putkeen

Vierailija
17/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:47"]No miten se nyt eroaa, pidätkö sen tauon nyt vai syötyäsi liuskan loppuun? Keho etenee pillereiden mukaan, ei se tunne kalenteria!! [/quote] Siis kun mä söin ensin ihan normisti ja sitten tuli taukoviikko, taukoviikon jälkeen oon nyt syönyt viikon ja 2 pvää pillereitä. Voisinko vaikka tän vkon jälkeen pitää taukoviikon ihan normisti, ja sitten aloittaa kokonaan uuden liuskan, siten että 1 viikko jäisi syömättä? Vai pitääkö silloin syödä ne 4 viikkoa pillereitä taas putkeen

[/quote]

Nyt en tajua, milloin söit sen 2 listaa putkeen?

Vierailija
18/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:47"]No miten se nyt eroaa, pidätkö sen tauon nyt vai syötyäsi liuskan loppuun? Keho etenee pillereiden mukaan, ei se tunne kalenteria!! [/quote] Siis kun mä söin ensin ihan normisti ja sitten tuli taukoviikko, taukoviikon jälkeen oon nyt syönyt viikon ja 2 pvää pillereitä. Voisinko vaikka tän vkon jälkeen pitää taukoviikon ihan normisti, ja sitten aloittaa kokonaan uuden liuskan, siten että 1 viikko jäisi syömättä? Vai pitääkö silloin syödä ne 4 viikkoa pillereitä taas putkeen

[/quote]

Nyt en tajua, milloin söit sen 2 listaa putkeen?
[/quote]

Nyt on ekaa kertaa menossa toinen laatta putkeen, meen 2. viikon alussa siis nyt

Vierailija
19/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis milloin pidit sen tauon??

Vierailija
20/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:13"]Siis milloin pidit sen tauon??
[/quote]

:D söin tähän asti aivan normaalisti pillereitä, mutta viimeisimmän kokonaisen laatan jälkeen en pitänyt taukoa, vaan aloitin tämänhetkisen laatan syömisen suoraan. Nyt olen siis syönyt 4 viikkoa putkeen, yhden 3vkon laatan + viikon tästä laatasta. nyt aloin vuotamaan pientä vuotoa samoihin aikoihin kuin normaalisti tulisi menkat, vaikka siis ei pitäisi tulla kun en taukoa pitänyt