Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni passaa espanjalaista miestään

Vierailija
20.01.2015 |

Feministisistä äänenpainoistaan tunnettu ystäväni on ruvennut passaamaan holtittomasti espanjalaista miesystäväänsä. Yhdessä he ovat olleet reilut puoli vuotta.

Aikaisemmat suomalaiset miehet, jotka vaikuttivat kilteiltä ja kunnollisilta, ystäväni alisti suoranaiseen koirakouluun.

Kai tämä on sitten jotain monikulttuurisuutta, jossa eri kansalaisuuksille on eri kriteerit. Ystäväni lähtee aamulla töihin, mutta tekee työttömälle miesystävälleen leivät valmiiksi, koska espanjalaiset naisetkin tekevät...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna passata jos hän siitä tykkää

Vierailija
22/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kertaalleen: Mistä tiedät, että tämä espanjalainen mies ei tee mitään? Ei siivoa eikä tee mitään muuta kuin makaa? Kertooko ystäväsi sinulle siitä ja valittaako jopa? Vai oletatko vaan itse, koska tyyppi on espanjalainen ja työtönkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että tää espanjalainen antaa enemmän seksiä?

Vierailija
24/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:25"]

Voisko olla, että tää espanjalainen antaa enemmän seksiä?

[/quote]

Voisiko olla ne vaaleanpunaiset lasit ja sitä ihanaa etelämaalaista värinää.

Vierailija
25/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella yliampuva esitysvaihe menossa. tekee 100% ja saa takaisin 1% hyvää. Mitä tekemistä työttömällä hispanolla kerrostalossa? ei  mitään.  Kävelee toilettiin ja pesee ympärileikkaamattoman likaisen kullinsa kerran viikossa.  Juoksisin karkuun nopeasti!

Vierailija
26/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui tietysti Porvoossa.

Vierailija
27/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheltä odotetaan vaikka mitä - mies maksaa, hieroo hartiat, avaa ovet, on aina valmis seksiin, tuo ruusuja ja siivoaa ja kokkaa - mutta jos joku tekee latinolle leivät, on tossun alla vai mitä? Eikö toista voi ja pidä huomioida pienin elein? Mun italialainen mies tekee meillä yleensä ruokaa. Minkä analyysin siitä sit vois vetää? "Lätynkääntäjä ei muuta osaa kuin vääntää pizzoja" vai..?

Vierailija
28/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:50"]

naisella yliampuva esitysvaihe menossa. tekee 100% ja saa takaisin 1% hyvää. Mitä tekemistä työttömällä hispanolla kerrostalossa? ei  mitään.  Kävelee toilettiin ja pesee ympärileikkaamattoman likaisen kullinsa kerran viikossa.  Juoksisin karkuun nopeasti!

[/quote]

Ap ei edelleenkään ole tarkentanut, että tietääkö han tarkalleen tämän ko. pariskunnan arkielämästä, että voi mennä tuomitsemaan noin rajusti. Eli saattaa olla, että mimmi on kyllä kertonut nykyiselle miehelleen olevansa feministi. Ja emme tiedä mitä kaikkea kivaa mies tekee vastavuoroisesti naiselle (esimerkkinä tuo kun mieheni hoitaa aamupalat aamu-unisuuteni vuoksi ja minä iltapalat).

Miten ympärileikattu penis tähän liittyy? Ja eikö se ole hyvä jos genitaalialueet on likaiset (kummalla tahansa sukupuolella kansalaisuudesta riippumatta), ne käydään pesemässä..? o.O

Ja miksi pitäisi juosta karkuun jos on löytänyt ihmisen ketä rakastaa ja kuka rakastaa sinua. Karkuun juokseminen siinä tilanteessa vasta daijua olisikin! Kieltää itseltä mahdollisuus onneen, miksi?

Ja eniten ihmetyttää miksei ap voi olla onnellinen ystävättärensä puolesta. Nyt on peiliin katsomisen paikka ap.lla! :/

Vierailija
29/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen miehensä huomioi häntäkin.

Ymmärtääkseni ulkomailla tuo lahjojenostokulttuuri on aika paljo voimakkaampi kuin täällä Suomessa.

Vierailija
30/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:50"]

[/quote]

Ap ei edelleenkään ole tarkentanut, että tietääkö han tarkalleen tämän ko. pariskunnan arkielämästä, että voi mennä tuomitsemaan noin rajusti. Eli saattaa olla, että mimmi on kyllä kertonut nykyiselle miehelleen olevansa feministi. Ja emme tiedä mitä kaikkea kivaa mies tekee vastavuoroisesti naiselle (esimerkkinä tuo kun mieheni hoitaa aamupalat aamu-unisuuteni vuoksi ja minä iltapalat).

Miten ympärileikattu penis tähän liittyy? Ja eikö se ole hyvä jos genitaalialueet on likaiset (kummalla tahansa sukupuolella kansalaisuudesta riippumatta), ne käydään pesemässä..? o.O

Ja miksi pitäisi juosta karkuun jos on löytänyt ihmisen ketä rakastaa ja kuka rakastaa sinua. Karkuun juokseminen siinä tilanteessa vasta daijua olisikin! Kieltää itseltä mahdollisuus onneen, miksi?

Ja eniten ihmetyttää miksei ap voi olla onnellinen ystävättärensä puolesta. Nyt on peiliin katsomisen paikka ap.lla! :/

[/quote]

Tule nyt ihmeessä Ap kommentoimaan ja keskustelemaan, äläkä vain alapeukuta.

Rasisti ilmeisesti ainakin olet. Se sinua vissiin risoo siinä, että ystävälläsi on ulkomaalainen mies. Olisiko suomalainen pahoinpitelevä juoppo ollut parempi, kunhan vain on suomalainen, niinkö? :/

Vierailija
31/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itse saa minkään maalaista kikkulia ja on siksi kade "ystävälleen"

Toivottavasti tälle ystävälle nopeasti selviää millainen susi Ap, hänen ns ystävänsä on, että voi dumpata hänet ja keskittyä parempaan seuraan.

Kukaan ei halua tuollaista tyhmää, ahdasmielistä ja katkeraa tyttöä kun ap! :'D

Vierailija
32/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin erikoinen keskustelu, kun kysymys on edelleen siitä, miksi eri maalaisille kriteerit ovat erilaiset.

Vierailija
33/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en passannut suomalaista eksääni mutta passaan ulkomaalaista. Syy: haluan, että se passaaminen on vastavuoroista. Kun olin suomalaisen eksäni kanssa, huomasin, että se olin aina minä joka jousti, joka huomioi, joka osti lahjoja, valmisti suosikkiruokia ja niin edelleen. Se ei tuntunut kivalta niin lopetin. Nyt ranskalaista miestäni passaan joka päivä, koska hänkin hemmottelee minua.

Vierailija
34/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan pohjoismaiden ulkopuolella tasa-arvo on melko tuntematon käsite. Joo-o, ranskalainen saattaa tuoda kukkia, mutta Etelä-Euroopan maissa miesten rooli on aivan erilainen kuin pohjoismaissa.

Kun Suomessa ottaa kunnollisen koulutetun miehen, voi olla melkein varma, että hän osallistuu esimerkiksi kotitöihin. Etelä-Euroopassa tätä on useimmiten turha vaatia. 

Vierailija
35/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:49"]Oletko aivan sata varma, ettei ystävättäresi ole kertonut miehelleen olevansa feministi.[/quote]

Mitä väliä sillä on? Pointti on se, että kriteerit muuttuvat, kun kansallisuus muuttuu. Suomalainen mies kävi töissä, teki itse aamupalansa, siivosi kämppää. Espanjalainen mies makaa päivät työttömänä kotona eikä tee mitään.
[/quote]
Kultturi kysymys. Esim. Espanjlaiset ja Italialaiset miehet asuvat keskiverrosti 30v kotonaan, jonka jälkeen hankkivat vaimon joka jatkaa äidin hommia, kun ovat muuttaneet kotoa. Ei sen kummempaa ottakaa selvää asioista ennen kuin vinetätte.

Vierailija
36/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu."

- Pekka Siitoin

Kun nämä ehdot täyttyy niin kyllä feminismi valuu sieltä kosteasta jalkovälistä pois!

Vierailija
37/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:31"]Muslimimainen tai mustalaismainen ulkonäkö ja olematon suomen kielen taito on ilmeisesti valttia markkinoilla.

-Mies 29v-
[/quote]
Mikä on "muslimimainen ulkonäkö"?

Vierailija
38/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:56"]Minä olen aina ymmärtänyt että feminismi ajaa naisten oikeutta tehdä oman tahtonsa mukaan. Entä jos tämä nainen haluaa toimia juuri noin?
[/quote]

Tässä kiteytyy koko feminismin ongelma. Samat asiat voivat olla joko tasa-arvoa edistäviä tai sitä vastaan. Eli tästäkin voidaan sanoa että tasa-arvoa on se että nainen on itse valinnut että tekee ne leivät. Tai sitten että hän ne joutuu tekemään mikä on epätasa-arvoista. Eli kuka sen sitten aina määrittelee? Jokainen nainen aina tilanteen mukaan?

Vierailija
39/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
40/53 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:32"]

Hyvin erikoinen keskustelu, kun kysymys on edelleen siitä, miksi eri maalaisille kriteerit ovat erilaiset.

[/quote]

Ei. Kysymys ei ole siitä vaikka kuinka väännät asian mielessäsi niin Ap.

Nämä suomalaiset ovat siksi ystäväsi exiä koska heillä ei ole suhde toiminut, miehet ovat saattaneet olla ikäviä, ja tämä nykyinen (aivan sama mikä hänen kansalaisuutensa on!) on ihana, ja rakastaa ystävääsi sellaisena kun hän on, ja täten on aivan normaalia, että parisuhteessa jossa rakastetaan toinen toista, tehdään tällaisia mukavia pikkuasioita kuten eväät toiselle, iltapalaa toiselle tms mitä nyt kukin haluaa tehdäkään.

Älä ap tuomitse toista kun et ole päivääkään elänyt hänen elämää. Jos jotain niin sinun tulisi olla sydämessäsi onnellinen ystäväsi puolesta, mikäli siis olet todella hänen ystävä.