Onko joku tilannut H&M:n trikoiset äitiyshousut?
Tilasin itselleni siitä isosta luettelosta ja tulivat jo kolmisen viikkoa sitten. Nyt vasta maha on sen verran suurentunut, että vedin jalkaan, kun kaipasin kiristämättömiä pöksyjä. Mulla laskettu on marraskuun alussa.
Malli on aivan käsittämättömän kummallinen eikä ne housut istu ainakaan mun päällä lainkaan. Siinä mahan kohdalla on kiristysnauha ja en ymmärrä, mihin kohtaan sen pitäis mennä...?
Onko jollain samanlaiset pöksyt ja miten ne saa istumaan???
Kommentit (4)
ne missä leveä resori vyötäröllä ja nauha sen alapuolella.
Sellaset on mulla. Ja ei ne päällä kunnolla pysy, aina rupee lököttään. Siitä nauhasta ei oo mitään hyötyä kun se on tän ison mahan päällä!
Mutta kyllähän nää kotihousuina on hyvät. Eipähän ainakaan purista.
kirsikka 38+1
ja ne ei kyllä pysy päällä oli maha iso tai pieni. Mulla kans kotihousuina, mut niitä saa olla kiskomassa koko ajan ylös ettei persvako paista =)
Karssuli rv 38+2
Ovat kyllä aika erikoisen malliset. Vyötäröresori on aika venahtavaa materiaalia - pesun jälkeen niitä voi hetken käyttää, saa napakkuutta pesussa, mut aika pian taas venahtaa.
MUTTA.. olen keksinyt avun ongelmaan, nimittäin masutuubi! Masutuubi siis housujen päälle, niin johan pysyy pöksyt ylhäällä - suosittelen siis masutuubia muillekin, sopii hyvin näihin housuihin (ei haittaa nauhatkaan housuissa, kun masutuubin rypyttää siihen päälle vaan). =)
Ja kyllä ne jotenkuten istuu. Nauha jää minulla myös mahan päälle tosin kyllä aika alas. Joten kunhan masu kasvaa niin eiköhän housutkin istu pikkasen paremmin.