Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin halpuus yllättää

Vierailija
20.01.2015 |

Aina kassallaihmettelee kuinka halpaa on.

0,79  2 voicroisanttia

1,17 3 jalkapallosämpylää

1,29 5 riisipiirakkaa

0,47 margariini

1,89 turkkilainen jogurtti 1kg

0,89 kevytmaito

1,69 salaatti 250g 

YHteensä naurettavat 8,10€

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:53"]Siellä ei oo valion tuotteita. Suomi suomalaista, osta kotimaista.
[/quote]ei kun ne on satamaidon.

Vierailija
42/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:11"]lidl edellenkin edullisin

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421732826473.html

Ja tuoreet sämpylät ja croisantit on vaan parempia.
[/quote]ja tuolloin lidl ei ollut vielä edes laskenut hintoja.

Vierailija
44/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:11"]

Lidlistä saa myös saksalaista maitoa 65 senttiä/litra. Meillä kuluu maitoa n. 2 litraa päivässä, joten säästö kuukaudessa pelkästä maidosta on n. 15€

[/quote]

Niinpä! Tämän kun huomasin, en muuta enää osta!
[/quote]ja ihan satamaidon maidotkin saa tuolla hinnalla.

Vierailija
45/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeleet ja makkarat on hyviä.

Esim bratwursti on oikeeta

Vierailija
46/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:21"]

Lidl on halpa, jos ostaa saksalaisia tuotteita. Minä haluan syödä kotimaista ruokaa, siksi en käy Lidlissä.

[/quote]

Ja kyllä sen tietämättömyydestäsi myös huomaa, siis sen, ettet käy.

Vierailija
47/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on halpa, jos ostaa saksalaisia tuotteita. Minä haluan syödä kotimaista ruokaa, siksi en käy Lidlissä.

Oot sie se Lidlin mainoksen vänkäävä ukko?

Ja kyllä sen tietämättömyydestäsi myös huomaa, siis sen, ettet käy.

[/quote]

Vierailija
48/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydättekö oikeasti kaiken sieltä mitä etsitte? Ärsyttää kun ite en meinannut tänään löytää edes juustokermaa... Löytyhän sieltä sitten joku Atrian Emmental -juustokerma, ihan joku halpiskin ois kelvannut. Tuntuu että valikoimat on hirmu pieniä, vaikka myymälä olis perus S-marketin kokonen.

Vierailija
49/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:39"]

Löydättekö oikeasti kaiken sieltä mitä etsitte? Ärsyttää kun ite en meinannut tänään löytää edes juustokermaa... Löytyhän sieltä sitten joku Atrian Emmental -juustokerma, ihan joku halpiskin ois kelvannut. Tuntuu että valikoimat on hirmu pieniä, vaikka myymälä olis perus S-marketin kokonen.

[/quote]

Atrian emmental -juustokerma? Ei ole olemassa sellaista.

Vierailija
51/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]no siihenhän se Lidlin halpuus perustuu, pienet/huonot valikoimat, kamat myydään lavoilta/tukkupakkauksista, henkilökuntaa on minimaalisesti ja esimiehet riistetään hengiltä. Ja tietysti iso ketju, ympäri maailmaa, niin volyymit on niin suuret että ostohinnat saadaan pidettyä pieninä. 

Vierailija
52/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:21"]

[/quote]

Väittäisin että se sinun ns. Kotimaiseksi luulemasi onkin ulkomailta. Ikäväkyllä.

Ja itse kyllä syön espanjalaista tomaattia ennemmin kuin

Suomalaista mautonta vesitomaattia, joka kasvatettu tuonti öljyllä kasvihuoneesa. 

Terttutomaatit on mukana maku.

Vierailija
53/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

Kiitti vaan, pakotit mut nostamaan pyllyni jääkaapille. Arlaa se oli :D

Vierailija
54/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:53"]

Siellä ei oo valion tuotteita. 

[/quote]  vissi ero kuin yöllä ja päivällä

Onhan. Toki ne ei ole Valion paketissa vaan Lidlin oman merkin paketissa.

[/quote]

Vierailija
55/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sanoa, että kyllä Lidlissä on kotimaisiakin tuotteita. Saako sieltä kotimaisia luomukasviksia, kotimaista luomulihaa, kotimaista laktoositonta luomumaitoa? Löytyykö kotimaisia luomumarjoja? Entäs kotimaisia terveyssiteitä? Kotimaisia pesuaineita, wc-paperia, kosmetiikkaa, sukkia ja pyyhkeitä? Minä ostan kaiken mahdollisen kotimaisena ja luomuna, mutta Lidlistä en kotimaisia luomutuotteita juuri löydä. Tokihan siellä on jotain kotimaista leipää, Oltermannia ja maitoa, mutta niistä en ole kiinnostunut. Olen käynyt katsomassa, viimeksi viime kesänä.

Vierailija
56/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:53"]

Siellä ei oo valion tuotteita. 

[/quote]  vissi ero kuin yöllä ja päivällä

Onhan. Toki ne ei ole Valion paketissa vaan Lidlin oman merkin paketissa.

[/quote]
[/quote]itse asiassa tällä hetkellä maitotuotteet tulee satamaidosta ellei sitten tänä vuonna taas valiolta niinkuin ennen.

Vierailija
57/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:51"]Turha sanoa, että kyllä Lidlissä on kotimaisiakin tuotteita. Saako sieltä kotimaisia luomukasviksia, kotimaista luomulihaa, kotimaista laktoositonta luomumaitoa? Löytyykö kotimaisia luomumarjoja? Entäs kotimaisia terveyssiteitä? Kotimaisia pesuaineita, wc-paperia, kosmetiikkaa, sukkia ja pyyhkeitä? Minä ostan kaiken mahdollisen kotimaisena ja luomuna, mutta Lidlistä en kotimaisia luomutuotteita juuri löydä. Tokihan siellä on jotain kotimaista leipää, Oltermannia ja maitoa, mutta niistä en ole kiinnostunut. Olen käynyt katsomassa, viimeksi viime kesänä.
[/quote]itse asiassa lidlistä saa monien suomalaisten pienyritysten tuotteita joita ei muualta saa. Esim. Chilisuolakurkkuja, olikos ne jostain salon läheltä.

Vierailija
58/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mä en käytä mitään makukermoja, miksi et käytä tavallista ruokakermaa ja oikeaa juustoa? Tuollaisia juttuja ei Lidlissä ole kovin kattavasti, mutta perustarvikkeita, joista laitetaan itse oikeaa ruokaa on!

Vierailija
59/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mä en käytä mitään makukermoja, miksi et käytä tavallista ruokakermaa ja oikeaa juustoa? Tuollaisia juttuja ei Lidlissä ole kovin kattavasti, mutta perustarvikkeita, joista laitetaan itse oikeaa ruokaa on!

[/quote]

Esim. Crean juustokerma on hyvä ja helppo. Yleensä käytän vielä päälle mozzarellaraastetta jos haluan lisää juuston makua.

Ja on se musta kummallista, että piiitkät pakastekaapit täynnä eineksiä ja herkkuja, mutta sitten ei ole juustokermaa. Että ihan oikeaa ruokaa, hah :D

Vierailija
60/67 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kertaakaan lidlissä käyny vaikka meillä sellainen on.  Joskus jossain kävin mutta jäi huono kuva, ei siellä oikein mitään ollu.  Mahtaako löytyä esim valion rasvatonta arkimaitoa, lähiseudun kasvihuoneiden kurkkuja, tomaatteja ja salaatteja, atrian makkaroita, lihatiskiltä suomalasta naudan paahtopaistia ja pakkaamatonta norjalaista lohta, lähiseudun perunoita? Valion voita tai jogurttia. Meille ei esim kelpaa inIngmanin maito koska se ei ole yhtä hyvää kuin valion, ei ole yhtä raikas maku...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme