Mistä löytäisin naisen?
Mistä löytää tavallisia naisia? Ei ole tinderiä ja en käy baareissa. Tuntuu että on mahdoton ees miettiä parisuhteen löytämistä nykyään.
Kommentit (43)
Ei oikein ymmärrä.. parempi vaan olla yksin.. joo ei kelpaa semmoset naiset ei kiitos
Näyttelyesinettäkö etsit? Kuinka katseenkestävä olet itse vai saako seurassasi hävetä..
Etsi omasta viiteryhmästäsi.
Ei löydy täältä. Olemme jo perheellisiä keski-ikäisiä naisia, joten mene takaisin sinne Suomi 24
Pitäs olla uusi talo. Uusi auto.. uusi vene... ja rahaa.... ei muuten saa naista nykypäivänä.
jep antaa olla.. ei sitä naista koskaan saa.. oon jo luovuttanut.. rahaa pitäs olla mersu.. rikas.. komea naama.. naiset on kyl tosi vaikeita
Juu naista ei saa mitenkää.. ei ees tavallista pullkka naista.. ellei mies ole varakas.. hieno mersu.. pitää olla joku oma kämppä.. ja aivan typerää tää elämä
Oon varmasti ikisinkku.. se on varmaa.. mun elämäs ei oo ihmisiä ei kavereita.. töissä oon yksinäinen nurkassa. kukaan ei juttele.. naiset ei ole jutelleet vuosiin mulle.. olen kuin ilmaa
Nykyää ei oo tässä iässä mitää saumaa... työpaikalla ei ole naisille mitää merkitystä.. kun ihminen ei kelpaa.. mäki täytän kohta 37 v.. en halua lapsia.. kavereita ei ole vuosiin ollut.. ja olen yksinäinen erakko
Välillä oon miettiny miks just mä oon elossa ja täälä maailmassa.. kun olen ilmaa ihmisille
Kuusimetsästä ison juurakon alta tihkusateessa klo. 9:37 ensi vuoden maaliskuun kolmas päivä.
Mene teatteriin, konserttiin ja näyttelyihin: niissä on paljon naisia: nuoria, vanhoja, lihavia, laihoja, rikkaita ja köyhiä. Käy parturissa, laita siistit vaatteet päälle ja lankkaa kengät. Väliajalla voit kysyä ”mitä pidät näytelmästä?” / ”Onpa hieno konsertti” / ”Tää taiteilija on mulle ihan uus tuttavuus” etc. Varmasti herätät positiivisia ajatuksia, ja silloinhan voi tapahtua mitä vaan.
33, olet vastuuton. Allu on yhtä varaton mitä se Ecuadoriin suunannut haihattelija. Voisitte välillä miettiä kelle heitätte näitä ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta tai Filippiineiltä. Sieltä niitä iloisia kunnon naisia löytyy.
ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mene teatteriin, konserttiin ja näyttelyihin: niissä on paljon naisia: nuoria, vanhoja, lihavia, laihoja, rikkaita ja köyhiä. Käy parturissa, laita siistit vaatteet päälle ja lankkaa kengät. Väliajalla voit kysyä ”mitä pidät näytelmästä?” / ”Onpa hieno konsertti” / ”Tää taiteilija on mulle ihan uus tuttavuus” etc. Varmasti herätät positiivisia ajatuksia, ja silloinhan voi tapahtua mitä vaan.
Ei se auta mitään.. tuntuu ettei ole mitää tehtävissä.. mulla on ihan komea naama olen pitkä ja pukeudun siististi silti en kelpaa naisille
Eipä noita naisia koskaa kiinnosta.. onhan se huomattu
Pelaa tätä peliä, ja eka paikka, minkä peli arpoo, sieltä löydät hänen. Näin minä olen psyykkisillä supervoimillani nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jep, teeskentele ihmistä jota et ole, hyvä neuvo.
NO EI NOILE KAUNIILLE LAIHOILLE PISSIKSILLE KELPAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live-elämästä se tavallinen normaaliälyllä varustettu löytyy. Synkkaa mikäli synkka.
Mistä muka... en oo kyl törmänny missään. Ei ne halua ees jutella
Ei sun kanssas pysty juttelemaan kun jankutat paskaa.
Höpön höpön. Ei se noin mene.