Mistä löytäisin naisen?
Mistä löytää tavallisia naisia? Ei ole tinderiä ja en käy baareissa. Tuntuu että on mahdoton ees miettiä parisuhteen löytämistä nykyään.
Kommentit (43)
En tiedä. Olen luovuttanut koko homman. Keskityn golfaamiseen.
M28
Kokeile baRia jos uakallat.
Chatit on rosin sunlaisten areena.
Ei näytä mistää löytävän.. ne on näit selfiepimuja haluavat vain komean varakkaan miehen jolla on kallis auto.. tällästä se nykyää on
Et ainakaan aihe vapaalta... lopeta jo nää keskustelun aloitukset
Varmaa vois vaa luovuttaa ei naisille kelpaa tällänen mies koskaan... kyllä sitä tässä jo kovasti oon miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan aihe vapaalta... lopeta jo nää keskustelun aloitukset
No ei täältä löydäkkäää mutta kyllä haluan vapaasti tästä kertoa miksi kaikki on nykyää niin vaikeeta ja parisuhdetta ei löydy
Tuntuu näitä meikattuja laihoja täydellisiä naisia olevan jokapaikassa... haluavat sitten just et on pätäkkää komea treenattu vartalo ja hieno auto.. just tollasta touhua
taidan vaa luovuttaa parempi niin.. sinkkuna jo vuosia ilman naisen kosketusta menty.
Vierailija kirjoitti:
Varmaa vois vaa luovuttaa ei naisille kelpaa tällänen mies koskaan... kyllä sitä tässä jo kovasti oon miettinyt.
Moni nainen ei kyllä viehäty itsesäälissä rypevistä miehistä, eikä se parisuhde tuo itsevarmuutta
Vaikka en oo ees kovin ruma mieheksi jos totta puhutaan ja niin on sanottu.. mutta ei se auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei kyllä viehäty itsesäälissä rypevistä miehistä, eikä se parisuhde tuo itsevarmuutta
Selvä.. no sitten ollaan ikuisesti vaa yksin.. emmäkää kiinnostu ihan jokaisesta naisesta ei voi mitään
Live-elämästä se tavallinen normaaliälyllä varustettu löytyy. Synkkaa mikäli synkka.
Oon jo lopettanu baarit tinderit ja etsimisen.. että ei jaksa enää tätä samaa touhua kun ei oikee tuu mistää mitää.
Vierailija kirjoitti:
Live-elämästä se tavallinen normaaliälyllä varustettu löytyy. Synkkaa mikäli synkka.
Mistä muka... en oo kyl törmänny missään. Ei ne halua ees jutella
Ei vissiin oikein mistään.. pitäs olla rahaa.. hieno mersu pihassa.. komea naama treenattu vartalo.. kaikilla ei asiat ole noin... antaa olla kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muka... en oo kyl törmänny missään. Ei ne halua ees jutella
Onpa kumma juttu. Enemmänhän ne naispuoliset haluaa seuraa kun alulle vaan saa.
Itse ainakin jo toivoin hieman enemmän omaa vapaa-aikaa kun aina ois pitäny vaan kiehnätä yhdessä.
Allu, mene roskikseen.