Miksi entinen ystäväni ei vaan tajua että...
Minä en siedä jatkuvaa nälvimistä, kiukkuamista, loukkaavaa käytöstä, jotka hän purkaa julkisesti minuun kun muiden kanssa on tärkeä tulla toimeen. Kahdenkesken oli oikein kiva pääosin, silloinkin tosin herkästi hermostui, mutta se ei pahaa. Ja tuo käytös siis oli työpaikalla, kun muiden silmissä piti päteä ja minua nöyryyttää.
Katselin aikani, sitten pistin välit poikki, mutta hän ei hyväksy sitä. Ei ole muka tehnyt mitään pahaa.
Kommentit (8)
Mitä tällä asialla nyt on enää väliä, kun ystävyys oli ja meni? Katso eteenpäin ja unohda menneet.
Koska hän ottaa yhteyttä ja ihmettelee ja päivittelee ja eienääikinä jne
-ap
Koska hänellä selkeästikin on luonnevika? Ota nyt lasit nenällesi ja totea itsekin.
Olen todennut jo. Saan vastaukseksi. "En tietoisesti käyttäydy niin", "olen niin kiva" (itsestään)
jotkut ihmiset on vaan tollasia kusipäitä, omaa egoa pönkitetään toisia mollaamalla, päässä vikaa. unoha koko ihminen, tiukasti sanot ettet halua olla tekemisissä, vaikka sit tekstarilla, koska sen on OIKEASTI hankalaa sanoa ääneen päin naamaa tuollasta :)
Olen sanonut mutta ei usko, meillähän oli niin kiva ystävyys. Niin, OLI! Ahdistavaa ettei tajua tehneensä mitään väärää kun työpaikan olosuhteet vaan on sellaiset. Muille kuitenkin oli iloinen ja kiva, minä sain sitten tuta tämän kurjan puolen :(. Ja olimme tosiaan hyvät ystävät ennen.
Dorkalta vaikuttaa