Kysy julkiselle sektorille ajautuneelta insinööriltä
Kommentit (40)
Kompensoiko iisi työtahti vitutusta?
no, kun oot aikasi ajelehtinu niin aiotko jossainvaiheessa etsiä itsellesi oikean työpaikan
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kaulaliinaa?
Aina tarpeen vaatiessa, kun pakkanen huitelee -15 tai sitä kylmempää.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olisi ollut tatti otsassa enemmän, mutta ihan järkeviä hommia täällä saa tehdä. Tahti ei ihan yhtä tiukka ole kuin yksityisellä, joten kompensoi se vähän.
Miten niin ajautunut? Kaikki eduthan ovat sosialismissa kohdallaan sinulla...
Vierailija kirjoitti:
no, kun oot aikasi ajelehtinu niin aiotko jossainvaiheessa etsiä itsellesi oikean työpaikan
Itse asiassa juuri toisin päin, olin niissä oikeissa työpaikoissa 25 vuotta. Julkiselle ajauduin, kun siellä ikärasismia vähemmän kuin yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ajautunut? Kaikki eduthan ovat sosialismissa kohdallaan sinulla...
No kyllä palkassa joutui jonkun verran tinkimään, mutta yllättävän hyvin julkisellakin tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olisi ollut tatti otsassa enemmän, mutta ihan järkeviä hommia täällä saa tehdä. Tahti ei ihan yhtä tiukka ole kuin yksityisellä, joten kompensoi se vähän.
Sitten toi kuulostaa todella hyvältä diililtä. Pystytkö/onko mieltä tehdä etänä?
Miten helkutissa noin voi käydä oikein? Jos on vähänkin osaamista ja asennetta, noheva insinööri EI ajaudu itsestään julkislusmuksi.
Miksi julkinen sektori on ajautumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten toi kuulostaa todella hyvältä diililtä. Pystytkö/onko mieltä tehdä etänä?
Kohta 2 vuotta tehnyt pelkästään etänä. Nyt jo muutaman kerran käynyt toimistollakin. Pääsääntöisesti hommat jatkunee etänä.
Oliko työpaikkaasi vaikea päästä ts. Oliko paljon tasokkaita hakijoita?
Mitä muinainen luolamies olisi tuuminut sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa juuri toisin päin, olin niissä oikeissa työpaikoissa 25 vuotta. Julkiselle ajauduin, kun siellä ikärasismia vähemmän kuin yksityisellä.
Milloin ikärasismi alkoi? Itse vaihdoin 45-vuotiaana valtiolta yksityiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkutissa noin voi käydä oikein? Jos on vähänkin osaamista ja asennetta, noheva insinööri EI ajaudu itsestään julkislusmuksi.
No, on osaamista ja kokemusta kyllä. Useampi vuosi ulkomaillakin komennuksella. Kyllä se vaan niin on, että yli 50 v ei tahdo enää yksityisellä puolella kelvata.
Kuka Martina Navratilovan isä on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Martina Navratilovan isä on?
John Lennon. En oo ap mutta di
Käytätkö kaulaliinaa?