Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tyhmiä ihmisiä tunnet?

Vierailija
20.01.2015 |

Sanotaan vaikka asteikolla 1-10, missä 10 kuvaa todella tyhmää.

Itsellä muutava kaveri suunnilleen 7-8 ja ovat ehkä ennemmin hölmöjä kuin tyhmiä, mutta sukulaisissa onkin sitten yksi todellinen 10, joka uskoo juurikin horoskooppeihin, luomiskertomukseen ja maailmanloppuihin.

Ja kannattaa Persuja, tottakai..

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi saa tyhmyydestä numeroksi 15. Uskomaton. Kiltti ja hyväntahtoinen, mutta äärettömän tyhmä ja sivistymätön.

Seuraavaksi asteikolla pari tuttavaani, mutta heille vaan seiskat.

Vierailija
42/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Tyhymä ku vas jalan saapas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja!

Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella.

Vierailija
44/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti kavereissa, mutta tiedän yhden tai kaksi täyden kympin kiitos-paitaista ihmistä. Sellaisia, joita kuunnellessa tulee mieleen kuinka tuo voi olla hengissä ja asua omillaan... Mistään ei tietoa, puhe sellaista mölinää ja muutenkin sanavarasto suppea, ei kykyä analysoida asioita millään tavalla. Ylipainoisia, epäsiistejä, pitkäaikaistyöttömiä ja useampi lapsi, joista jokunen huostaanotettu.

Tulee aina kiitollinen olo siitä, mitä on itse syntymässä ja kasvatuksessa saanut, vaikken nyt mikään ruudinkeksijä itsekään ole.

Vierailija
45/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"]

Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja! Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella.

[/quote]

I rest my case

Vierailija
46/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tyhmiä on 7-8/10 ihmisestä. He matkivat muita ja kiusaavat, kun eivät ole funtsineet asioitaan pidemmälle.  Normaalijakauma antaa hyvän kuvan tyhmyyden jakautumisestakin. Älykkäät löytyvät reunoilta ja keksiosa on sitä tavan populan variaatiota. Ehkä toinen reunoista on oikeasti älykkäitä ja viisaita ja toinen hulluksi tulleita kapea-alaisemmin älykkäitä? Tavan tyhmeleissä on myös hulluja tasaisesti ripoteltuina, mutta ehkä noin puolet älykkäistä on vähän sekaisin eli heissä on sitten enemmän? Tavan tyhmyri osaa siis syrjiä ja olla laumasielu.

Vierailija
47/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Leijona -riipus ja "Kiitos 1949-1945"-paita.

Do I need to say more?

Vierailija
48/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:59"]

Suomi Leijona -riipus ja "Kiitos 1949-1945"-paita.

Do I need to say more?

[/quote]

Do I need to say more?

Vierailija
49/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihra-Anne on täysi kymppi: tyhmä, lihava ja hullu.

Vierailija
50/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]

Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja! Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella.

[/quote]

I rest my case

[/quote]

Ylipainoinen, likainen ja monilapsinen lähihoitaja valveutui alapeukuttamaan.

Vierailija
51/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"]

[/quote]

I rest my case

[/quote]

Ylipainoinen, likainen ja monilapsinen lähihoitaja valveutui alapeukuttamaan.
[/quote] nope, oon kaunis ja laiha. :)

Vierailija
52/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut kyllä monellakin tavalla tyhmiä, ja variaatioitahan tyhmyydessä on lopultakin yllättävän paljon, mutta pahimmat tyhmät ovat aina myöskin ilkeitä ja sosiaalisesti sikäli taitavia, että osaavat pyörittää toisia samanlaisia - kaltaisiaan - siten että tyhmän ympärillä on vaikuttavan iso hovi muita tyhmiä, mistä muodostuukin aika ikävä kombo.

Vierailija
53/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella on tyhmyyttä uskoa horoskooppeihin?
En mä sitä näe tyhmyytenä, iteki joskus lueskelen horoskooppeja ja ne osuu joka kerta kohilleen. En kuitenkaan itseäni tyhmänä pidä.
Vaikka palstsn mukaanhan mä olen tyhmä ja hullu ja hoitoon kikutettava, mut onneks mä tunnen ja tiedän itteni paremmin.
Tosin, ketjun aiheeseen niin mun miehen kaveri, joka ei oo seurustellu ikinä, väitti kerran mulle kiven kovaa miten se tietää seurustelusta kaiken kun on katsonu Frendit sarjaa monesti. Tossa kohtaa en vaan tienny mitenpäin olisin ollu ku teki mieli räjähtää paskaseen nauruun päin naamaa.

Vierailija
54/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit, kymppi kaikille, joilla bmi>25 ilman että käyvät salilla.

Vierailija
55/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:59"]Suomi Leijona -riipus ja "Kiitos 1949-1945"-paita.

Do I need to say more?
[/quote]

Noh, sullakaa se äly oo päässä viihtyvää sorttia näköjää, kun et edes kirjottaa osaa.

Vierailija
56/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"] Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja! Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella. [/quote]   I rest my case [/quote]   Ylipainoinen, likainen ja monilapsinen lähihoitaja valveutui alapeukuttamaan. [/quote] nope, oon kaunis ja laiha. :)

[/quote]

Voihan sitä netissä väittää mitä tahansa.

Vierailija
57/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"] Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja! Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella. [/quote]   I rest my case [/quote]   Ylipainoinen, likainen ja monilapsinen lähihoitaja valveutui alapeukuttamaan. [/quote] nope, oon kaunis ja laiha. :)

[/quote]

Voihan sitä netissä väittää mitä tahansa.
[/quote]

Kuten sinäkin haluat esittää fiksumpaa mitä oikeasti edes olet.

Vierailija
58/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:11"]

Millä perusteella on tyhmyyttä uskoa horoskooppeihin? En mä sitä näe tyhmyytenä, iteki joskus lueskelen horoskooppeja ja ne osuu joka kerta kohilleen. En kuitenkaan itseäni tyhmänä pidä. Vaikka palstsn mukaanhan mä olen tyhmä ja hullu ja hoitoon kikutettava, mut onneks mä tunnen ja tiedän itteni paremmin. Tosin, ketjun aiheeseen niin mun miehen kaveri, joka ei oo seurustellu ikinä, väitti kerran mulle kiven kovaa miten se tietää seurustelusta kaiken kun on katsonu Frendit sarjaa monesti. Tossa kohtaa en vaan tienny mitenpäin olisin ollu ku teki mieli räjähtää paskaseen nauruun päin naamaa.

[/quote]

Tekstisi antaa toisen kuvan.

Vierailija
59/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 12:49"] Kaveri lopetti tupakoinnin ja vaihtoi nuuskaan, koska "se on terveellisempää". Nuuskasta ei voi muka tulla syöpää ym. Hän myös poltti raskausaikana koska "ei se nyt hirveesti haittaa, vauva voi syntyä vaan vähän pienikokoisena mutta ei sen kummempaa." Voitte kuvitella miltä minusta tuolloin tuntui. Ja ko. nainen on lähihoitaja! Tyhmyysasteikolla taitaa olla 8-9. Oudointa tässä on se, että hän oli nuorena todella mukava ja järkevä. 18 täytettyään alkoi pikkuhiljaa muuttua, alkoi polttaa ja juopotella. [/quote]   I rest my case [/quote]   Ylipainoinen, likainen ja monilapsinen lähihoitaja valveutui alapeukuttamaan. [/quote] nope, oon kaunis ja laiha. :) [/quote]   Voihan sitä netissä väittää mitä tahansa. [/quote] Kuten sinäkin haluat esittää fiksumpaa mitä oikeasti edes olet.

[/quote]

Ei minun tarvitse esittää.

Varsinkaan, jos ottaa huomioon tämän foorumin yleisen tason ja sellaiset jänkkävänkkäsainpassanottuuBURN-tyypit kuin sinä. Kuten vanha kansa tapasi sanoa, se koira...

Vierailija
60/83 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tyhmyyttä on kahdenlaista. Toinen joka ei suoranaisesti haittaa on sellainen Hessu Hopomainen yksinkertaisuus. Mitäs ihminen itselleen voi. Pää-asia että on aito ja rehellinen. Todellista tyhmyyttä on sellainen itsekkyyteen sekoittuva. Vaikka se että syytetään aina muita omista ongelmista eikä nähdä itsessä mitään vikaa. Todellinen idiootti syyttää muita idioottimaisuudestaan. Eli tyhmä "saa" olla, kunhan ei syytä siitä muita ja aiheuta muille ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan