forever myyjäksi
Kertokaa kokemuksianne, Kannattaako? Onko jotain myyntipakkoa, koulutuksia tms muuta velvoitteita? Voinko rueta myyjäksi jos aijon ostaa tuotteita vain itselleni ja satunnaisesti sillon tällöin myydä niitä jollekkin muulle?
Kommentit (43)
Työkaverilta joskus ostin, en toista kertaa. Pahaa ja ei mitää vaikutusta millään kurkulla tai rasvalla. Käytän kalliimpia tuotteita eli hunta ei ole kysymys. Porukka uskoo näihin tarinoihin, vaikka lääkärit on eri mieltä. Työkaveriin oli aluksi niin innoissaan, että kohta porhaltaa limusiinilla pihaan, kun rahaa tulee joka luukusta. Miksihän ihmiset on niin vietävissä? Uskovat kaikkea peetä? Yksinkertaista porukkaa. Ärsyttää kun yksi fb kaveri koko ajan kehuu tuotteita ja lähettelee kuvia flp tapaamisista. Työkaveri on onneksi huomannut totuuden, ei kaupittele, taitaa itse käyttää ja se tietysti hänen oma asia mitä litkua juo ja mitä rasvaa käyttää.
Mä uskon että monet myy pimeenä noita tuotteita. Jälleenmyyjähän ei ole palkkasuhteessa Foreveriin, vaan joutuu itse huolehtimaan verotuksesta ja kirjanpidosta. Vaikea uskoa että mammat pitää minkäänlaista kirjaa myynneistä... Ja eihän sitä eläkettäkään kerry... Varmaan osasyy miksi monet myyjät kiertelevät kysyttäessä paljon Foreverissa voi tienata!
Tyhmiä huijataan. Miten te luulette, että näillä tuotteilla pääsee käsiksi isoihin tuloihin ja ulkomaanmatkoihin, ellei jossain ole ilmaa oikein toden teolla? Odottakaa niin kohta tää pyramidi alkaa rapistua. Ruotsissa on jo ikäviä uutisia maksavaurioista yms. Ja kyllä, minäkin kokeilin ja katson tulleeni huijatuksi.